841
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Tistlo sin Barndoor (Svenneprøven)
|
på: januar 25, 2011, 02:57:50 am
|
Skuret passer fint i terrenget!! Gjennomtenkt. Inn med vedovn og ein liten sofa til å drikke øl i no, så er du der Perfekt til å gøyme seg litt bort i, utan at andre spør om kva ein heldt på med! På seg sjølv kjenner ein andre.......
|
|
|
842
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: '72 doka kjøreskolebil
|
på: desember 14, 2010, 22:41:00 pm
|
Det er der det snakker spansk ja;) Lykken står den kjekke bi, ta med ekstra koffert! " gerson@klassicfab.comcaicedogerson@yahoo.comoffice: 1-305-921-9139 we are physically located in Bogotá Colombia at Calle 3ra No.14-38/42 our shipping is done via Fedex international priority service, door to door, you do not have to do a thing, except wait for your package, this is the most expensive option. we also do cargo shipping, for larger orders, airport to airport. for vehicles, we provide sea freight, port to port you will have to take care of customs at your end. Using Fedex, transit time is 2 days to the U.S., 4 to 6 days to Europe, and 5 to 10 days to Asia." http://www.klassicfab.com/marcos.htmSupert! Då skal eg sjå ka eg får til.Tusen takk! Tistlo: Sorry for å ødeleggga ein super tråd, følger med frå dag-til-dag. Har stadig planar om å droppa innom. T2 er jo "mi greie"
|
|
|
843
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: '72 doka kjøreskolebil
|
på: desember 14, 2010, 12:23:22 pm
|
Ellers so skal det snart forlata eit komplett lasteplan + ei sånn skille plata, frå colombia. har bestilt frå gerson. Ikkje heilt greitt å handla med han, ofte veldig treig å svara på meldingar, men nokon gongar super rask. hjelper å purra litt +
Colombia i SørAmerika eller Columbia i NordAmerika?? Eg treng plater i massevis, og skal til SA......
|
|
|
844
|
Forum / Problemløseren / Sv: renovere kjøleblekk
|
på: desember 06, 2010, 11:34:29 am
|
Har nett gjort mine klar! Den originale lakken er kjempenkel å bli kvitt, i lag med olje og skit. Stor badestamp (som ungane har vokst frå), og 3 kg kaustik soda . Blanke stålet på alle deksla på under timen. Spyl godt med høytrykk etterpå, og alt er blanke metallet. Då er grunning og lakk fritt fram. Eg har OK resultat med felglakken til Biltema, til ein fornuftig pris.
|
|
|
846
|
Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Solli`s 72 bay
|
på: november 22, 2010, 20:36:14 pm
|
Ser du sliter! Punkt 5.1 er stygg. Har sjekka med Unneberg, og dei er heilt tom for drivakselmansjetter framme til T2 Lykke til vidare med ein elles svært så fin doning!
|
|
|
847
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: How to do? Svinghjul
|
på: november 18, 2010, 20:59:11 pm
|
DER KOM'AN!!! Det blei ein mellomting mellom alle innlegga. Langt (ca 2m) vinkeljern med to hull i. Prøvde først med to av hulla til trykkplata. Resultatet blei at eg klypte bolten rett av, før eg hadde oppnådd på langt nær tilstrekkelig moment. enda opp med å bruke dei to pinneskruene til gearkassa, som også vart skeive til slutt. Låste veiven med ein 1/2" forlengar, tvers gjennom veivhuset. Med ei røyr på ca 1m på fastnøkkelen, og ein BMI godt over det den burde, så måtte den gi seg. Det viser seg at Locktite, i bøtter og spann, var fyllt inni. Tilogmed på kragen og flensen mellom svinghjulet og veiven!! Hadde ein god halvtime før svinghjulet kom av! Etter dette var det nesten nedtur å kun skifte simmerring. Det burde jo ha vore ein "skikkelig" jobb i premie etter alt dette
|
|
|
848
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: How to do? Svinghjul
|
på: november 18, 2010, 12:54:32 pm
|
Takker for fine tips, men sliter fortsatt med å holde igjen motoren. Å utøve 25 kg moment på noko som kun veier 18 kg krever litt mothold...... Har laga meg ein tilsv svinghjulslås, og føler eg har ganske så godt moment på Biltema sin 36 fastnøkkel, men hjelper det???....nix!
|
|
|
849
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / How to do? Svinghjul
|
på: november 18, 2010, 10:24:15 am
|
Skal skifte simmerring, men den dømrade bolten sitter som bare f... Motoren står laust på arbeidsbenken, så eg slit me å få ordentlig moment på verktøyet. Heite triks her?? Ka er beste måten å låse rotasjonen på? Sylindrane er av.
|
|
|
850
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / I serien "Hvor hører denne hjemme da?" I dag: Kjøleblekk
|
på: november 07, 2010, 18:01:23 pm
|
På grunn av omorganisering (les: rydding) i verkstaden, så er det komme uorden i systemet kjøleblekket var plassert i. Er det då nokon der ute som har utrulig god sprengskisse, forklaring, bortforklaring eller tilsvarande, som på ein lettfattelig måte kan gjere meg i stand til å få bruk for alle desse platebitane. Helst uten aggressivt bruk av tungt verktøy....
|
|
|
852
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hva bør man grunne gulvet med? Haster litt...
|
på: november 05, 2010, 21:42:14 pm
|
Ja kanskje det funker bedre. Rust er jo ikke så greit å få bort. Teppene trenger ikke bli helt 100% heller, siden kanten ligger under gummimattene. Noe erfaring med type flekkfjerning?
Til rustfjerning på tekstiler, taktrekk, koffertpapp osv har eg god erfaring med "Finns Rustfjerner" små blågrønne sprutflasker med kvit kork. Sjølvsagt om rusta kun er flekker, og ikkje heile teppet........ Til nesten all annan vask som er smuss og fettbasert, ta turen til Molo as i Bygdøy Allè ( www.moloas.com). Kjøp Allbecks Linsåpe!!!! Det finnes ikkje makan. I bilen, heimen, golvet, båten, hender, klær..... alt som toler vatn! Reint naturprodukt, ingen kjemikalier som angriper lakk, lær og gummi
|
|
|
854
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Walktrough
|
på: oktober 17, 2010, 19:33:14 pm
|
Det var fronten ja, men korleis var andre enden? Kunne hatt god bruk for ei fin ramme for T1 motor, inkl bakhjulsoppheng ........
|
|
|
856
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Kåring av den dummeste tekniske kommentaren
|
på: oktober 03, 2010, 12:13:20 pm
|
Har dere hørt den om det landet oppe i Nord?.... som ville holde penger innenfor landet for å bygge seg opp etter krigen?
Ved å innføre myndighets-begrenset salg av automobiler til folket (foruten de som kom fra Russland (som forøvrig var designet til så dårlig bensin at man måtte tynne ut norsk bensin med parafin for å få dem til å gå rent (det er en annen historie))) .... så begrenset man altså både folks mobilitet og penge-eksporten. Ikke dumt - men så til poenget:
En vakker høst-dag i 1960 innførte man til stor glede for folket: Frislipp av bilsalget... Hvem som helst kunne kjøpe bil til hva som helst... Og bil var noe nytt og skummelt og annerledes for dette folket i nord, og i de tidlige, glade 60-årene ble det bygget opp uendelig mange myter og "sannheter" om hva og hvordan man skulle forholde seg til denne automobilen.
En av de beste tekniske innretningene (og her kommer det egentlige poenget i historien).... var jo han som fant på at man kunne kurere bilsyke med ei lita skinnreim som hang ned fra bilen og slepet langs asfalten. En fantastisk "avleder for statisk elektrisitet" som altså førte til at Mor Åse forholdt seg u-kvalm under hele kjøreturen. Ikke bare var dette en god ide for denne ene oppfinneren - en hel nasjon med bilister gikk på denne "tekniske sannheten". Ganske spesielt...
Men forsåvidt..... en slik innretning er jo på linje med "vind-avvisere" på vindusviskerne, tepper til å dekke til dekkene for sollys ved parkering...og slike andre "tekniske sannheter".
Er langt fra bare landet i nord hvor den reima er populær. De har jeg oftest observert i Europa og i Sør-Amerika Noe for resto-folket? http://www.mizter.com/Alle som blir trøtte og slitne av å kjøre bil, bør investere kr. 200.- i en slik innreting. Mine foreldre kjøpte bladgrønn Volvo 245 GL, i 1975. Den hadde denne gummiremsa med streng/wire i, og med eit lyn prega inn i gummien. Ein stille svisjelyd på grusveg, for oss som sat i baksetet. Syntes å huske at me spydde som griser...... Vil ikkje sette penger på om denne innretningen virka som den var tiltenkt. Trur den knakk ein gong på 80-tallet.
|
|
|
857
|
Forum / Problemløseren / Sv: Antidugg ??
|
på: september 29, 2010, 21:59:23 pm
|
For i det heile tatt å greie å få dugg, må ein nødvendigvis ha temperaturforskjell. Om ein ikkje det har, så får ein heller ikkje dugg!! Mao like kalt inni som utenfor Hadde det slik eit par vintre, nesten like påkledd som ein motorsyklist Fritt for dugg så lenge det ikkje regna for mykje.........
|
|
|
858
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Spontan kjøp delux! - Fare for uro på hjemmebane
|
på: september 29, 2010, 13:01:10 pm
|
Gjekk heilt greitt med Transporteren, men TRAKTORGTRAVEREN fra 50-tallet, uten lys og bremser, og som såg ut som om den hadde vore med i MadMax filmane!!!! Trur det gjekk 3 veker før ho snakka til meg i det heile......... Men etter å ha gravd rundtom i hagen i 2-3 år, så er den også blitt godtatt Good Luck Guys!
|
|
|
860
|
Forum / Snikk-snakk / Positiv jord, ikkje berre negativt?!?
|
på: september 24, 2010, 11:42:34 am
|
Viser til digresjon på ein annen tråd, der eg plumpa ut med at +jord kan innvirke positivt på rust. Min påstand er forankra i ein forklaring frå ein kjemilærar på Høgskulen (HIB) for ein del år sidan. Det som er alment kjent er at rust er ein oksidasjon av ferro, FeOH. Oksidasjon er kjemisk definert som "avgivelse av elektron" (henta rett frå formelsamlingen). I tabellen for løslighetsproduktene finn ein: Fe(OH)2(S) ↔ Fe2+(aq) + 2 OH-(aq) Dette betyr i enkle forklaringer at for å få eit oksid, må ein mangle elekton (OH er blitt -) Om ein ser på straum, er definisjonen av +, overskudd av elektron...... Ringer det ei bjelle? Påstanden er derfor at om ein har positiv jord, så tilfører ein eit overskudd av elektron, som "veier opp" for det underskuddet ein vile fått ved oksidasjon. Då vil ein med andre ord ikkje oppnå dette oksidbelegget som er underskudd på elektron! Om andre har påstander, erfaringer eller kun er kranglete, så fyr laus!! Denne tråden er meint for å fucke opp tankevirksomheten litt, og kanskje spre litt info eller anna tull. PS! har hatt "skamrusta" engelskmann med + jord
|
|
|
861
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Early Bay forstilling
|
på: september 24, 2010, 05:53:27 am
|
Er dette noko som var på veien til i sommar, eller er det ein haug, som du fann bak låven?? Komplett med tromler & bånd og syl? Rust på torsjonsrøyret? Husk at bilder forteller meir enn....... Ser ut til at ting roer seg litt no.... Så då prøver eg meg igjen, siden eg ikkje er heilt uinteressert i det som skal avhendes
|
|
|
862
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Early Bay forstilling
|
på: september 23, 2010, 17:05:35 pm
|
Er dette noko som var på veien til i sommar, eller er det ein haug, som du fann bak låven?? Komplett med tromler & bånd og syl? Rust på torsjonsrøyret? Husk at bilder forteller meir enn.......
|
|
|
864
|
Forum / Problemløseren / Sv: Hvordan rengjøre og overflatebehandle girkassa utvendig?
|
på: september 21, 2010, 20:35:00 pm
|
Som ein lettvint løysning, for å sleppe 2K lakk, som er meir arbeidskrevande, har eg tidlegare tatt ein lett sandblåsing, avfetting og så toppet med Biltema sin felglakk. Den er litt tjukkare og meir "emaljeaktig" enn anna spray. Vil på det sterkaste advare mot å slipe lakken bort frå ribbene igjen, då fukt & salt får supre anaerobe forhold under lakkanten. Pass også på flensen mot motor! Dette holder til daglig bruk i alle fall 3-5 år. Som det var antyda lenger opp i tråden, var engelske bilar forsøkt sikra mot korrosjon vha anoder. Dette fungerer fint på båtar, som er nedsenka i ein elektrolytt. Vesentleg verre for bilar som er både oppe og under ila kort tid. Her får korrosjonen for stor tilgang til luft, til at det hjelper. Det som engelskmenn derimot gjerne har eit poeng med, er å ha + til jord. Det får bli i ein annan tråd....... BoT: Godt alternativ ville ha vore glass/sand blåsing, 2K syregrunning for alu og 2K alulakk. Elles har ein jo pulverlakk, for dei som ALDRI får det godt nok For min eigen del, ville eg ha eloksert, for eit 100% resultat!! Det krevest desverre at kassa må i sine enkelte molekyler. Ingen avskrekkande priser, nesten fritt fargevalg osv Absolutt noko å tenke på for alle alu detaljer
|
|
|
866
|
Forum / Problemløseren / Sv: Ene bremsen hugger til
|
på: september 13, 2010, 08:27:54 am
|
Pass på at når du har sundt trommelbremser, så er det veldig viktig å file av ein fas på kanten av bremseskoene på "påløpskanten". Det er denne kanten som får trommelbremser til å "lugge". andre enden av belegget er mindre viktig, men ein kan då oppleve lugging når du rygger! Fasen bør være Typisk 10-15mm lang.
|
|
|
|