Tittel: indre vs ytre hakk Skrevet av: Martin på oktober 12, 2008, 15:03:47 pm hva utgjør forskjellen på indre vs ytre hakk? hvor mange cm ca?
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Rikard på oktober 12, 2008, 15:18:17 pm indre og ytre hakk på hva da? :P
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Martin på oktober 12, 2008, 15:28:18 pm litt dårlig forklart ja, hehe trudde de fleste viste hva jeg snakka om når man nevner "hakk" ;) det er altså fjærplatene bak på splainsa.
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Tistlo på oktober 12, 2008, 15:52:03 pm Er ikkje eine halvparten av den andre??
Har sett ei sånn lista ei plass her... Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: erikaa på oktober 12, 2008, 17:08:50 pm http://www.glenn-ring.com/tech/low.html
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Martin på oktober 13, 2008, 06:52:14 am skjønte ikke den tabellen jeg. men hvis jeg tar et indre å et ytre. hva får jeg da?
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Rocket-Racing på oktober 13, 2008, 08:03:09 am Indre og ytre er nesten helt like.. Men bare nesten. Derfor kan man finjustere ca 5mm på høyden ved å ta et hakk ute og et tilbake inne eller omvendt. Dette gjelder T1 da.
Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: wide5 på oktober 13, 2008, 17:28:37 pm Hvis du skal senke to hakk, er det like greit å ta begge på de ytre. Da slipper du å rote med å holde styringen på indre og ytre splines. Men tar du ett ytre ned, og ett indre tilbake, får det lite effekt. Da hever du faktisk bilen 5mm.. ;D
Tar du derimot et indre ned, og ett ytre tilbake, utgjør det ca 5mm senk. 8) Når jeg sier ned, mener jeg senke. Tittel: Sv: indre vs ytre hakk Skrevet av: Martin på oktober 14, 2008, 10:18:37 am tok et indre å et ytre jeg. å det utgjorde ca 8cm indre å 5-6cm ytre.
|