mai 16, 2024, 06:27:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Boble som illustrasjon  (Lest 907 ganger)
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« på: september 25, 2008, 09:11:53 am »

Ser på store boards at FALCK illustrerer "har bilproblemer - ring Falck" med ei boble som blir dyttet med ei gigantisk pekefinger. 
hehehe  jaja - jeg er jo T2-kar - så dette får dere boble-dudes bli provosert over.  Øyerulling
Loggført

Shift Happens !
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: september 25, 2008, 09:24:08 am »

Lar man seg provosere? Eller setter man seg avslappet tilbake i stolen og tenker at jaja, det er neppe Bobla de har flest tauejobber på. Husker fra min tid på NAF alarmsentral hvilke biler som gikk igjen, og det var IKKE luftkjølte kjøretøyer. Derimot veldig mye store dyre SUVer. Så de må gjerne dytte Bobla med pekefingeren sin, er ikke stort annet enn den fingeren som trengs for å holde den i drift lell...
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #2 på: september 25, 2008, 09:56:50 am »

Vi har 2 store sånne reklameboards rett utenfor vinduet på jobben og jeg må si jeg bare blir glad av å se bobla på veggen og har aldri tenkt over måten du fremstiller det på Rekker tunge
Loggført

1971 1302 L
Paasan
Supermedlem
*****
Innlegg: 602
Bosted: Oslo


Frøkna


Vis profil
« Svar #3 på: september 25, 2008, 15:09:48 pm »

Det som er minst like utrolig er at boble og t2 osv har en så stor gjennomslagskraft som ikon at de brukes i et uttall anledninger hele tiden, i film, plakater osv Ikke minst i reklamebransjen.  Blunker
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!