mai 13, 2024, 23:27:17 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Plugger 044 topper  (Lest 1555 ganger)
herulf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand



Vis profil
« på: desember 23, 2008, 16:12:58 pm »

Erfaring? Hvem plugg er best??
Loggført

Herulf
47253505
hdettme@hotmail.com
Hvorfor kan ikke alle skrive i profilen hvor di bor?Hæ?
http://boblekameratene.forumakers.com/index.htm
rallybugs
Seniormedlem
****
Innlegg: 402
Bosted: 4640 søgne


Vis profil WWW

« Svar #1 på: desember 23, 2008, 20:09:41 pm »

http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1278

NGK
Bruk DP8EA eller Denso , jeg har begge på lager , så du slipper å gå over bekken etter vann.

« Siste redigering: desember 24, 2008, 20:35:36 pm av rallybugs » Loggført
herulf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand



Vis profil
« Svar #2 på: desember 23, 2008, 20:14:22 pm »

NGK
Har du et nummer på pluggene.??
Loggført

Herulf
47253505
hdettme@hotmail.com
Hvorfor kan ikke alle skrive i profilen hvor di bor?Hæ?
http://boblekameratene.forumakers.com/index.htm
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #3 på: desember 23, 2008, 21:37:35 pm »

er vel ingen fasitsvar på dette
pluggene avgjøres bl.a av kontsruksjonen på motor.
kompresjon, drivstoff, ++
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
herulf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand



Vis profil
« Svar #4 på: desember 23, 2008, 21:56:33 pm »

Denne........http://www.agdervwklubb.com/forum/index.php?topic=1495.0
Loggført

Herulf
47253505
hdettme@hotmail.com
Hvorfor kan ikke alle skrive i profilen hvor di bor?Hæ?
http://boblekameratene.forumakers.com/index.htm
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #5 på: desember 23, 2008, 22:35:12 pm »

SOm knasten sier - mange parametere - er du rundt 10 i komp med 98 bensin så har jeg bra erfaring med NGK D7EA Glad
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: desember 23, 2008, 22:38:43 pm »

SOm knasten sier - mange parametere - er du rundt 10 i komp med 98 bensin så har jeg bra erfaring med NGK D7EA - på en 2332 med 11.2 i komp blei jeg anbefalt en NGK D8EA mener jeg å huske. NDG mener jeg går opp på kaldere - mens Bosch går ned i verdier - bare for å gjøre kaoset komplett Glad
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #7 på: desember 23, 2008, 22:45:17 pm »

her er en forklaring på NGK's system

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #8 på: desember 26, 2008, 19:16:18 pm »

Regner med Herulf har fått det svaret han trenger, men her er oversikten på Bosch sitt nåværende system. Er som TomR sier motsatt av skalaen til NGK.
Bosch hadde en annen skala på 60 tallet.....


* Bosch.jpg (82.87 KB, 704x978 - vist 125 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!