mai 04, 2024, 12:58:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva er bærenes konstruksjon på Type 1  (Lest 675 ganger)
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 468
Bosted: Halden



Vis profil
« på: juni 29, 2011, 21:47:25 pm »

Som topic sier så lurer jeg på hva som er bærenes konstruksjon på Type 1.
Ved en teknisk kontroll så er det vel stort sett rust i bærenes konstruksjon som de er mest på jakt etter.
Eller tar jeg feil her  Hæ
Loggført

Medlem Folkevognklubben Østfold
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: juli 01, 2011, 05:33:36 am »

Jeg har opplevd at det tolkes fritt alt etter hvor du tar kontrollen. Jeg er pålagt å sveise rust i gulvplatene på min T1. Fikk ikke lov å poppe på aluplate  Blunker
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #2 på: juli 01, 2011, 10:23:28 am »

Her er en generell forklaring fra vegvesen.no:

http://www.vegvesen.no/_attachment/62140/binary/15606

 Glad
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!