mai 16, 2024, 14:20:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "ratty" pop-out's til pre. 64 boble....  (Lest 895 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: april 13, 2013, 17:41:57 pm »

Noen som har noen "objekter" å selge som kan smette fint inn i et "rat" prosjekt? Må være hele og komplette men korodert alu, dårlige pakninger, slitte hengsler og slarkete låser etc går bra.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: april 20, 2013, 21:00:30 pm »

Nada?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sindre..
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: april 22, 2013, 15:50:05 pm »

Halloen,har et set pop-out.vist innt so kan du nå mej på90857149 mvh Sindre
Loggført
Sindre..
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: april 22, 2013, 15:52:17 pm »

Zorry nr va 90857148
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: april 23, 2013, 18:56:27 pm »

Jeg var altså ikke rask nok med å ta kontakt.... straffen for å ikke sitte på vwn hele døgnet er at noen andre ringer på vinduene jeg aventert etter... Da er det nå fritt for å kapre andres tråder å kjøre full vester'n linje her på forumet. Det skal jeg huske på Sint
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: april 23, 2013, 19:00:00 pm »

Noen som har erfaringer med repro utgaver? Ser de koster mere enn de nye felgene mine hos unneberg og prisen tilsier at de bør være svært bra. Eventuelt tips til hvordan jeg kan få tak i et nytt sett uten å punge ut med 7K motas med takk:-)
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #6 på: mai 02, 2013, 14:10:48 pm »

kan ta med disse til deg fra ski søndag
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,53498.msg518993/boardseen.html#new
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!