mai 06, 2024, 20:23:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Storservice på Plokkoppen  (Lest 663 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: mai 05, 2016, 22:07:38 pm »

Skulle foreta den vanlige oljeskiften på 5000km, og kom opp med at ein storservice ikke er av veien:
Tok derfor sjefsavgjerda om å endeleg skifta bensinfilteret, som blei anbefalt å skifta på ein EU for fleire år sidan.
Det var for såvidt ganske greit/lurt? å få gjort;

* IMG_20160505_210538.jpg (32.73 KB. 800x600 - vist 121 ganger.)


Satser på at dette var tilstrekkeleg for nye 70.000 km.
Tenker eg får ta justering av tenning og ventilar på neste storcervice Øyerulling kanskje......

Edit;
Forrige eigar som la opp dette filteret, la også opp slange frå tanken, og like bak til pumpa. Med begrensa mengde klammer.
med jamne mellomrom har eg fulgt med på slitasjen på slangen der den går gjennom kjøleblekket. I dag var den kommen innafor grensa for kva som er akseptabelt, mtp alle dei VW som årlig tek fyr.
Blei satt inn ei 10cm lang røyr gjennom blekket, då eg ikkje hadde 2m slange liggande i kveld.

Foreslår at andre som har slange gjennom blekket, å sjekke dette før høgsesongen intreffer. Kanskje me kan spara ein brann i år?!?

« Siste redigering: mai 05, 2016, 22:14:20 pm av Ivar » Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!