mai 05, 2024, 22:54:27 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Batteri - 1303S 1973mod  (Lest 638 ganger)
Lovebug1303S
Nybegynner
*
Innlegg: 16
Bosted:


Vis profil

« på: januar 20, 2011, 20:50:18 pm »

Har akkurat blitt en lykkelig eier av en strøken 1303S 73mod. Bilen skal brukes året rundt og ikke stå til pynt.

Foran baksetet litt nede ved gulvet, så er det en "spak" som man kan vri på - for å kutte all strøm. Når skal denne brukes? Hver dag når bilen stoppes for kvelden, eller kun når den skal stå i ro i lengre tid - og hva er i tilfelle definisjonen på lengre tid?

Et annet, kanskje dumt spørsmål.......... Vasker dere boblene deres i vaskehall, eller bør dette foregå på den gode gamle måten?
Loggført
Sander
Seniormedlem
****
Innlegg: 284
Bosted: stavenger


Das Auto...


Vis profil
« Svar #1 på: januar 20, 2011, 21:22:06 pm »

Gratulerer med ny bil!!!
Jeg "kobler" aldri batteriet når jeg er ferdig å kjøre, og har aldri hatt noe problem, stod i ro i 3 uker nå nettopp og bilen startet før jeg fikk vrid om nøkkelen Gliser , og når det kommer til vasking så foretrekker jeg personlig håndvask Blunker
« Siste redigering: januar 20, 2011, 21:44:36 pm av Sander » Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #2 på: januar 20, 2011, 21:49:01 pm »

Foran baksetet litt nede ved gulvet, så er det en "spak" som man kan vri på - for å kutte all strøm. Når skal denne brukes? Hver dag når bilen stoppes for kvelden, eller kun når den skal stå i ro i lengre tid - og hva er i tilfelle definisjonen på lengre tid?

Hovedstrømsbryter var ett krav før for å få forsikring gjennom www.lmk.no
Kan sikkert være montert av andre grunner også, men uansett en god ekstra "forsikring" mot brann, o.l.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!