mai 13, 2024, 18:14:36 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvilken VW-del hater du mest?  (Lest 6118 ganger)
Adax (Buskebil)
Seniormedlem
****
Innlegg: 329
Bosted: Kongsberg


"Aeris tepesco plebis plaustrum"


Vis profil
« Svar #30 på: april 28, 2008, 19:40:53 pm »

Summen av alle disse kommentarene kan ikke bli annet enn at boble er noe man hater Osteaktig

Bussene er ikke helt på jorde de heller, det er ikke en fryd og bytte plugger på en bay-splitt, også har vi jo klassikeren, sideblinken på bayen som er perfekt i albue høyde smakk knekk aaaauuuu ........ nei fan ikke nå igjen, ring ring: du Rune, du har ikke flere av de side blin................
Loggført



Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #31 på: april 29, 2008, 19:46:55 pm »

haha Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #32 på: april 29, 2008, 21:44:29 pm »

Mitt bidrag etter i kveld; 38 år gamle bærekuler og en "5 tonns presse".... som sannsynligvis ikke klemmer flatt et beger go`morgen youghurt...Haff!  Blunker
Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #33 på: april 29, 2008, 22:29:07 pm »

bytte plugger og feste den bakerste skruen på bil med 2 doble. Nå har heldigvis bilen fått 2 små hull i innerskjermene Osteaktig
Loggført
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #34 på: april 30, 2008, 08:10:59 am »

Plugger er noe herk ja. Har nå opplevd at pluggen på sylinder 3 plutselig smalt ut, gjengene i motoren er helt borte. Så nå må jeg vel ut med motoren da Trist
Loggført

V-111
Medlem
***
Innlegg: 123
Bosted: Grong



Vis profil
« Svar #35 på: april 30, 2008, 11:47:36 am »


Men den VW delen som er værst av alt finner vi ikke på bobla.. men på det meste av golfer og nyere frontmotor vw's.. og det er C-klemma mellom manifold og eksosanlegg..   Makan til drit!!  Hemmelig

Satt å leste gjennom tråden med formål å legge til denne jeg også. Makan til prakk skal man lete lenge etter. Finnes vel egnet spesialverktøy, men min løsning har vært å feste den på eksosmanifolden og en jekkstroppe i andre enden, feste i chassie og jekke dritten på plass.
Loggført
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!