mai 02, 2024, 10:53:30 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T2b Camper  (Lest 21049 ganger)
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: september 06, 2013, 19:47:57 pm »

Det hele startet vel da jeg brukte mine konfirmasjonspenger på min aller første bil.. en signalrød 1302. Denne endte desverre som akebrett men det er en annen historie. Det har blitt mange biler siden den gang, noen restaurert og andre ikke. Tenkte jeg kunne starte denne tråden med noen bilder av biler som har kommet og gått.

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet til nå, men tenkte jeg kunne lage en tråd slik at jeg kan få tips (man blir ALDRI utlært) og kanskje gi andre inspirasjon?

Denne gangen er det en t2b fra 76 som står for tur og det blir nok den siste på lenge da seilbåt og barn også krever sitt.
Kjøpte bilen våren 2013 for 42500,- noe jeg i ettertid mener er litt i overkant med tanke på tilstanden den var i, men svært lite rust (og aldri tidligere vært sveiset) gjorde det alikevel interessant.

Det bør også nevnes at jeg nå bor mitt i Oslogryta uten tilgang på luksusgarasje med alt verktøy som bør være grunnleggende før man begir seg ut på et prosjekt. Bilen ble plukket fra hverandre på gata og må si skruing i hundemøkk og annet som kommer nedover er noe jeg kunne vært foruten:)
 

* Bilder 052.JPG (64.19 KB. 600x450 - vist 275 ganger.)

* IMG_6905.JPG (55.51 KB. 500x375 - vist 281 ganger.)

* Bilde 098.JPG (16.29 KB. 700x525 - vist 296 ganger.)

* Bilder 073.JPG (7.63 KB. 600x450 - vist 250 ganger.)

* IMG_0310.JPG (71.98 KB. 500x500 - vist 282 ganger.)

* IMG_1262.JPG (15.92 KB. 650x487 - vist 269 ganger.)

* IMG_1448.JPG (34.89 KB. 500x375 - vist 237 ganger.)

* IMG_0786.JPG (60.37 KB. 350x464 - vist 252 ganger.)



« Siste redigering: april 21, 2014, 22:20:38 pm av mattias » Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: september 06, 2013, 19:56:36 pm »

Da begynner det altså..
Bildene er fra da jeg hentet den og er her igang med demontering. Verkstedet ser du befinner seg rett under leiligheten så det er kort gangavstand til "garasjen".

* IMG_1081 - Kopi.JPG (26.03 KB. 500x500 - vist 273 ganger.)

* IMG_1051.JPG (74.16 KB. 490x490 - vist 296 ganger.)

* IMG_1101.JPG (29.38 KB. 500x374 - vist 290 ganger.)

* IMG_1092.JPG (15.35 KB. 451x600 - vist 235 ganger.)

* IMG_0224.JPG (68.55 KB. 500x500 - vist 242 ganger.)

* IMG_0246.JPG (38.78 KB. 600x450 - vist 243 ganger.)

* IMG_0249.JPG (33.24 KB. 450x600 - vist 268 ganger.)

* IMG_1322.JPG (7.41 KB. 450x600 - vist 276 ganger.)

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: september 06, 2013, 20:12:06 pm »

Vi (jeg skriver vi fordi fruen er også med på prosjektet) var lenge i tvil på om vi skulle beholde bilen som den var eller ikke, siden vi er noen hippier begge to, men besluttet at vi ville gjøre den til vår egen greie så hellakkering ble neste.

Motoren er nå ferdig og det står igjen innkjøring + noe småplukk.
Utgangspunktet er en 1800 AP motor hvor jeg valgte å endre på noen små ting. Jeg har satt inn litt kvassere kam, sendte toppene ned til Jacob Spring for høvling, fikk tak i 2L veiv, råder og sylindersett og håper med dette at motoren får noe mere bånndrag og skyv oppover bakkene i europa neste år.


* IMG_1254.JPG (22.25 KB. 451x600 - vist 235 ganger.)
Toppene trengte en generell overhaling


* IMG_1345.JPG (46.73 KB. 500x375 - vist 270 ganger.)
Under demontering


* IMG_2016.JPG (46.53 KB. 450x337 - vist 264 ganger.)
Bilde tatt etter at jeg åpnet blokk. Original 1800 kam og veiv.


* IMG_2337.JPG (47.75 KB. 500x375 - vist 261 ganger.)
Pakke i posten:)


* IMG_1517.JPG (15.26 KB. 450x599 - vist 330 ganger.)
Ferdig med montering


* IMG_1522.JPG (62.54 KB. 450x599 - vist 330 ganger.)
Klar til første start. Har ikke startet den ennå da den må sjimses og tenner ikke riktig. Kommer nok tilbake her med spørsmål når jeg har prøvd litt til.



Jeg regnet grovt på det og motor har så lang kommet på ca 24500,- ++
Det forteller meg at de svimlende prisene ferdigbygde motorer som selges ikke på noen måte er overpriset når man tenker på alle timene bak. Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg nok vurdert en ferdig longblock fra f.eks. Jacob Spring og bygd videre på den.

Må også takke BP 73 for god hjelp og veiledning underveis, beklager for at jeg alltid ringer i middagen Rekker tunge Alltid hyggelig med folk som er interessert og har lyst til å hjelpe når man trenger råd Glad

Jeg skulle gjerne vist flere bilder under byggingen men var uheldig og mistet mange av dem Gråter

« Siste redigering: november 24, 2013, 15:18:12 pm av mattias » Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #3 på: september 06, 2013, 20:41:22 pm »

Alle deler som ikke går til lakkereren fikk jeg sandblåst og pulverlakkert.
Kostet meg 4000,- for en stor pall med deler. I alt 43 deler som ble blåst og pulverlakkert.
Valgte også å bruke originale varmepotter da de gir bedre varme enn repro så de ble også med på pallen sammen med kjøleblikk etc. etc.

* IMG_1334.JPG (13.96 KB. 500x375 - vist 221 ganger.)

* IMG_1336.JPG (39.74 KB. 450x600 - vist 221 ganger.)

* IMG_1337.JPG (35.92 KB. 500x375 - vist 235 ganger.)

* IMG_1344.JPG (36.29 KB. 450x600 - vist 231 ganger.)

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #4 på: september 06, 2013, 20:42:49 pm »

Var hos lakkereren i dag og inspiserte brødboksen Glad

* IMG_1539.JPG (13.37 KB. 450x337 - vist 308 ganger.)


* IMG_1540.JPG (52.88 KB. 450x600 - vist 286 ganger.)


* IMG_1542.JPG (41.22 KB. 450x600 - vist 259 ganger.)


* IMG_1543.JPG (60.1 KB. 450x600 - vist 261 ganger.)


* IMG_1544.JPG (55.4 KB. 450x600 - vist 261 ganger.)


* IMG_1547.JPG (30.33 KB. 450x600 - vist 284 ganger.)


* IMG_1546.JPG (15.33 KB. 450x600 - vist 256 ganger.)


* IMG_1548.JPG (60.91 KB. 450x600 - vist 262 ganger.)

« Siste redigering: september 06, 2013, 20:46:39 pm av mattias » Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #5 på: september 06, 2013, 20:50:28 pm »

Flere bilder:

* IMG_1549.JPG (43.1 KB. 450x600 - vist 242 ganger.)


* IMG_1550.JPG (35.27 KB. 450x600 - vist 227 ganger.)


* IMG_1551.JPG (41.17 KB. 450x600 - vist 246 ganger.)


* IMG_1554.JPG (49.35 KB. 450x600 - vist 226 ganger.)


Lakkereren skal også montere stor takluke, sveise batteribrønn, hjulbue v side bak, og dette kommer på ca 40 000,-
Blir full lakkering innvendig også.
Farge på bilen røper jeg ikke før den står i gata utenfor porten der jeg bor.. Rekker tunge

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Simen Englund
Seniormedlem
****
Innlegg: 369
Bosted: Mogreina, Ullensaker


Vis profil

« Svar #6 på: september 06, 2013, 21:09:16 pm »

Flott! Nydelig artwork. Pictogrammet var jo interessant. Kan ikke huske å ha sett d på Lillehammer i -94?!   Gliser Ny lakk sier du? Og du kaller deg hippie?  Osteaktig
Må si jeg drømmer om buss sjøl. Split eller Bay blir bra! Selv om jeg er kortklipt og hadde flere år i Kongens klær enn gjennomsnittet, hadde jeg gjerne kjørt litt rundt med peacemerker på døra....Men først må andre ting ferdigstilles!
Så, grattis!!! Blir kult å følge videre. Ser at du går grundig til verks. Nice!
Loggført

Land Rover Serie II -70 (Julie)
VW 1300 -73 (Medgiften) endelig ferdig
Vespa 125 Super VNC1T -68 (straks klar)
XC 90 (konebilen)
Audi 80 Cab -93
JonasB
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted: Hemsedal



Vis profil
« Svar #7 på: september 06, 2013, 21:15:25 pm »

Artig tråd! Er så glad at noen har overskudd til å få alt dette inn på forumet Osteaktig ønsker jeg hadde vart like flink når jeg drev med westfalian.. Dette blir en kongebil, så stå på!
Gleder meg til å følge med videre Glad
Loggført

1303 cab -73
1300S -73 Konebilen Buddy
1300 -69 Guttebilen
Bay -69 "Coctailrunner" Prosjekt..
Westfalia -77
Lillebror -71
2X Audi 80 -79
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #8 på: september 07, 2013, 09:33:15 am »

Gratulerer.  Slipper sikkert å bli stoppet i tide og utide av politiet når denne blir ferdig  Gliser
 
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #9 på: september 07, 2013, 09:50:04 am »

Sitat
Kjøpte bilen våren 2013 for 42500,- noe jeg i ettertid mener er litt i overkant med tanke på tilstanden den var i, men svært lite rust (og aldri tidligere vært sveiset) gjorde det alikevel interessant.

det er som regel lurere å betale litt mere for rustfrie prosjekter ,selvom akkurat da man kjøper kan virke som mye penger.
flere her som vet hva det koster å få sveiset opp biler Gliser og det blir aldrig like bra som en rustfri bil med originale stålet på plass.
godt valg!

PS drar kjensel på den 1302'n  ja  Kult

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #10 på: september 07, 2013, 10:42:52 am »

artig prosjekt, hva slags kam valgte du?
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #11 på: september 07, 2013, 18:32:38 pm »

Hvordan ble godset rundt tennpluggen fikset?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #12 på: september 07, 2013, 18:49:03 pm »

artig prosjekt, hva slags kam valgte du?

Varenummer
AC 10920086      Camshaft t4 0,430

Er vel ikke langt unna original men dette skal jo også ikke være en bil som skal på stripa, men langs smale veier:)
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #13 på: september 07, 2013, 19:09:19 pm »

Hvordan ble godset rundt tennpluggen fikset?

De ble sveiset og satt inn nye gjenger. Høvlet også av for høykomp. Ble meget bra. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke fikk han til å porte eksosen når han først var igang. Men igjen dette blir en helt enkel gatemotor hvor jeg i utgangspunktet kun er på jakt etter noe mere bånndrag enn på std 1800 motor. Vet ikke hva jeg får ut av denne nå men håper på rundt 100-110hk


* Topper2.jpg (46.26 KB, 640x480 - vist 246 ganger.)
« Siste redigering: september 07, 2013, 19:14:01 pm av mattias » Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #14 på: september 07, 2013, 19:24:56 pm »

Sitat
Kjøpte bilen våren 2013 for 42500,- noe jeg i ettertid mener er litt i overkant med tanke på tilstanden den var i, men svært lite rust (og aldri tidligere vært sveiset) gjorde det alikevel interessant.

det er som regel lurere å betale litt mere for rustfrie prosjekter ,selvom akkurat da man kjøper kan virke som mye penger.
flere her som vet hva det koster å få sveiset opp biler Gliser og det blir aldrig like bra som en rustfri bil med originale stålet på plass.
godt valg!

PS drar kjensel på den 1302'n  ja  Kult

Var det du som kjøpte den?  :)Tror jeg solgte den i 2005 eller noe? Sammen med et kjempelass med deler for en billig penge..

Veldig fornøyd med at det er så lite rust. Ingenting er så demprimerende når med halveis i demonteringen inser at alt blir mye dyrere enn antatt pga store mengder rust. Lette en stund før jeg fant denne og den hadde ligget LENGE ute på finn så rart den ikke ble solgt med tanke på det bra utgangspunktet.

 

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #15 på: september 07, 2013, 19:31:10 pm »

Flott! Nydelig artwork. Pictogrammet var jo interessant. Kan ikke huske å ha sett d på Lillehammer i -94?!   Gliser Ny lakk sier du? Og du kaller deg hippie?  Osteaktig
Må si jeg drømmer om buss sjøl. Split eller Bay blir bra! Selv om jeg er kortklipt og hadde flere år i Kongens klær enn gjennomsnittet, hadde jeg gjerne kjørt litt rundt med peacemerker på døra....Men først må andre ting ferdigstilles!
Så, grattis!!! Blir kult å følge videre. Ser at du går grundig til verks. Nice!

Selv om vi er litt hippier så blir det litt heftig. Dessuten tenkte vi at om vi får lysten over oss så er ikke pensel og malebøtta lang unna Rekker tunge
Var mye overflaterust på taket, bulk i hjulbue bak, overflaterust under pakning på frontrute så hadde ikke så mye valg- Tror ikke det hadde blitt så pent å lappe på det som var..  Glad
Gleder meg som en liten unge til å få den hjem etter lakkering!
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #16 på: september 07, 2013, 19:31:33 pm »

Den eksosen kommer til å være en propp..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #17 på: september 07, 2013, 19:35:23 pm »

Den eksosen kommer til å være en propp..

Skal høre litt med Jacob, men jeg mener han sa det ikke ville være noe problem..Skal følge opp dette!
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #18 på: september 07, 2013, 19:41:52 pm »

Fikk litt tid i dag til å fortsette med barneseng til junior og reddet også noen vinduer til døra som ikke så ut i måneskinn Gliser
Har også vasket setene som har stått på en låve i 15 år så det ut som. Ble ok resultat. Som dere ser prøver jeg å ta være på mest mulig originale deler. Tar ikke helt av, men prøver hvertfall å spare det som går ann.

* IMG_1557.JPG (14.2 KB. 500x375 - vist 238 ganger.)

* IMG_1558.JPG (14.17 KB. 500x375 - vist 222 ganger.)

* IMG_1556.JPG (6.76 KB. 375x500 - vist 203 ganger.)

* IMG_1559.JPG (29.75 KB. 375x500 - vist 203 ganger.)

* IMG_1561.JPG (6.57 KB. 375x500 - vist 194 ganger.)


Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #19 på: september 07, 2013, 21:16:24 pm »

Hvordan ble godset rundt tennpluggen fikset?

De ble sveiset og satt inn nye gjenger. Høvlet også av for høykomp. Ble meget bra. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke fikk han til å porte eksosen når han først var igang. Men igjen dette blir en helt enkel gatemotor hvor jeg i utgangspunktet kun er på jakt etter noe mere bånndrag enn på std 1800 motor. Vet ikke hva jeg får ut av denne nå men håper på rundt 100-110hk

hva slags gassere skal du ha på.
Loggført
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #20 på: september 07, 2013, 21:21:32 pm »

Hvordan ble godset rundt tennpluggen fikset?

De ble sveiset og satt inn nye gjenger. Høvlet også av for høykomp. Ble meget bra. Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke fikk han til å porte eksosen når han først var igang. Men igjen dette blir en helt enkel gatemotor hvor jeg i utgangspunktet kun er på jakt etter noe mere bånndrag enn på std 1800 motor. Vet ikke hva jeg får ut av denne nå men håper på rundt 100-110hk



hva slags gassere skal du ha på.

Det blir standard 1800 gassere nå så får vi se om det blir noen webere etterhvert. Er vel 34 pict som står på nå.
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #21 på: september 07, 2013, 22:07:58 pm »


PS drar kjensel på den 1302'n  ja  Kult

Var det du som kjøpte den?  :)Tror jeg solgte den i 2005 eller noe? Sammen med et kjempelass med deler for en billig penge..

 

Her er 1302'n din  Blunker  (se side 3)   http://www.vwnorge.no/index.php/topic,55074.0.html
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #22 på: september 11, 2013, 18:57:15 pm »

Pakke i posten:)


* IMG_1573.JPG (36.86 KB. 450x600 - vist 209 ganger.)

* IMG_1607.JPG (41.59 KB. 450x600 - vist 236 ganger.)

* IMG_1608.JPG (20.99 KB. 450x337 - vist 217 ganger.)

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #23 på: september 11, 2013, 19:04:55 pm »

Hadde en liten diskusjon ang endeslakk på t4 motor som jeg tenkte jeg kunne dele her.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,56425.0.html
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #24 på: september 29, 2013, 19:37:47 pm »

Var innom lakkereren i helgen og fikk knipset noen bilder:) Ferdig sveiset og grunnet. Merker at jeg gleder meg sykt til å få den hjem nå Gliser


* IMG_1743.JPG (21.87 KB. 448x597 - vist 236 ganger.)

* IMG_1739.JPG (22.56 KB. 450x600 - vist 219 ganger.)

* IMG_1738.JPG (39.85 KB. 450x600 - vist 217 ganger.)

* IMG_1740.JPG (11.64 KB. 450x600 - vist 209 ganger.)

* IMG_1742.JPG (7.83 KB. 450x600 - vist 195 ganger.)

* IMG_1746.JPG (7.91 KB. 450x600 - vist 187 ganger.)

* IMG_1747.JPG (36.11 KB. 450x600 - vist 203 ganger.)

* IMG_1748.JPG (37.96 KB. 450x600 - vist 205 ganger.)

« Siste redigering: september 29, 2013, 22:26:55 pm av mattias » Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #25 på: september 29, 2013, 20:20:54 pm »

Ohoi. Buss jo. Må følge med her. lykke til  Glad
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #26 på: september 29, 2013, 22:16:21 pm »

Her går man grundig til verks Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #27 på: september 29, 2013, 22:24:44 pm »

Ja når man først skal blakke seg er det greit å gjøre det ordentlig også;)
Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #28 på: september 29, 2013, 22:28:36 pm »

Ja når man først skal blakke seg er det greit å gjøre det ordentlig også;)

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
mattias
Seniormedlem
****
Innlegg: 288
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #29 på: september 30, 2013, 20:32:10 pm »

Liten snutt av motoren:)

Loggført

-1961 T1
-1961 T1
-1958 T2
-1976 T2
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!