mai 15, 2024, 04:19:00 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 54
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69' Full Restaurering!  (Lest 396759 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1410 på: november 30, 2009, 18:21:04 pm »

Alt om kanalar kjem i howtokanaltråden som vert sett i produksjon ikveld,, men det tar nokon kvelder å skrive alt, samt fikse alle bildene(180stk, alle skal linkast opp frå photobucket, så dei med dårleg internett lyt smyrja seg med castrol universal grease, evt tolmodigheit)

Men kan jo nevna att den kanalen eg har drevet med no er klokkerholm. Den andre sida er DANSK/JP-group og den er bedre
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1411 på: desember 02, 2009, 22:09:34 pm »

Hmm where is the pics?

Har ikkej skjedd ein drit på 3 dagar! Skremmande framgang! Men det er jo lekser og prøvar å øst og vest! får jo ikkje gjort ein drit!
Men til helga skal bilen vera komt opp i vogga, ferdig slipt kanal ++ også skal det bookast sandblåsing
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vw dude
Seniormedlem
****
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg



Vis profil
« Svar #1412 på: desember 02, 2009, 22:16:51 pm »

huff, lekser og prøver!!! Sint har hatt en del lekser og den siste tentamen har jeg i mårra, og d er matte. men ikke nok med d!!!! så har jeg 3 eller 4 muntlige tentamner!!!! Sjokkert men: STÅ PÅ TISTLO. Blunker
Loggført

- VW boble 1970
- Mazda 2 2018
- Tempo corvette 1967
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1413 på: desember 02, 2009, 22:51:10 pm »

Ja da e haise med alt det der, men ein må jo gjera da uansett! Ellers vert ein jo dinglande som nokon avdanka skattesnyltarar som lever på trygd å kattamat...

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vw dude
Seniormedlem
****
Innlegg: 439
Bosted: kongsberg



Vis profil
« Svar #1414 på: desember 02, 2009, 22:56:29 pm »

sant d! Osteaktig
Loggført

- VW boble 1970
- Mazda 2 2018
- Tempo corvette 1967
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1415 på: desember 09, 2009, 17:25:07 pm »

Hmm har det stått stilt her ska tru? Ehm nei!

Vogga er no ferdig og idag skal bilen hengast opp! Det vert stas! Så er det mulig det vert sandblåsing til helga, men det er ikkje lett å få til noko når det er lange køar etc Tvilende

Men eg har eit spørsmål til dei her inne som driv med billakk og bilskade etc:
Eg har fundert på korleis i all verden eg skal få lakk på denne bilen før sommaren, eg har ein følelse att det er eit halvt år venting på sånt? Bør eg kanskje bestilla det no med ein gong, eller er det vanlig att folk kjem innom og seier dei skal ha lakk på bilen sin iløpet av veka?

Eg skal gjera grunnarbeidet sjølv var planen.

Må kontakta bilskadesenteret voss om dette og då, men det som er sikkert er att det vert dyyyrt Sjokkert
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1416 på: desember 09, 2009, 18:22:34 pm »

skattesnyltarar som lever på trygd å kattamat...

 Gliser Gliser Gliser Gliser Gliser
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1417 på: desember 10, 2009, 00:02:35 am »

Jadå ingenting går etter planen, og ikveld er intet unntak.. Fekk ikkje tid å montera bilen på vugga! Trist MEN vogga vart ferdig!!! Glad Lang er den ivertfall.. Imorgo skal eg preika litt med sandblåsarane og dei som skal lakka bilen ein vakker dag(bør helst vera før snøen har smelta, men den har jo ikkej komt endå!)

Såååh; Ny plan: Imorgo skal bilen vera komt i vogga, og eg må begynna å fjerna den feite kabelen som går frå dashbordet til motorrommet. Problemet er att den heng fast i fugeskommet langt oppi innerskjermen, så eg må finna meg ein lang gaffel og grava ut fugeskommet så eg får lirka ledningen igjennom, ja også bør eg vel få lurt inn eit tau så eg kan trekke ledningen på plass att om ein bråte med månader.!

Ellers så er bilder eit savn her ser eg, men det har jo ikkje sjedd stort? Skulle hatt litt bedre tid så hadde eg fått laga how too på kanaler og vogge, men dei kjem snart! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1418 på: desember 10, 2009, 02:10:52 am »

skriv gjerne opp dimensjonene og materialvalg på vogga  - lyst å lage ei selv og, men enn så lenge har det latt vente på seg Glad
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1419 på: desember 10, 2009, 10:17:45 am »

Alt kjem i tråden;)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #1420 på: desember 10, 2009, 10:53:33 am »

Alt kjem i tråden;)
Tror det er bra det snart er ferie fra skolen.. Du har ganske mye å gjøre om dagen Glad
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1421 på: desember 10, 2009, 19:45:29 pm »

Skulen slokner den 22desember, og før den tid er det ein solid mengde prøver og ymse som må gjerast.. Og målet om rustfri bil kan eg gløyma..  Tvilende Men det er ikkje langt uti januar før eg er har rustfri bil får eg håpa! Er jo berre 1 kanal + foran kanalar + 1 bakdel av kanal + bakre innerskjermar + hjørnene ved motorlokket + brannveggen i motorrommet, og thats it!.

Sandblåsing sjer iløpet av neste veka, og bilen skal monterast i vogga om få minuttar,, pics then! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #1422 på: desember 10, 2009, 20:01:12 pm »

Høres mye ut å ta på ca 1 mnd, men med ditt tempo tror jeg jaggu meg du får det til!  Gliser

Stå på Tistlo!  Gliser Kult
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1423 på: desember 10, 2009, 23:55:27 pm »

Takk for det Bjørn! Glad Det er heilt klart att det må gå i eit visst tempo om denne skal verta ferdig til sommaren uansett!! Det er forstatt MYKJE rust igjen! Og det hjelpte ikkje på å få sett den under skikkeleg ikveld Rekker tunge

Jaujau! Boblo kom seg tilbake til vugga og der låg ho godt, det vil sei att eg har konstruert vogga litt feil, så mesteparten av tyngden var på nedsida...  Flau Men den virka!!! Berre litt tung å dra rundt...

Så er det nokon som veit kor senterlinja, midtpunktet, nullpunktet, midten av ei boble går?Hæ

Eg må flytta festene på vugga lenger ned ivertfall for den er mykje tyngre nede enn over sjølvsagt, men den virker intil vidare, men vil helst ha alt på stell.

Velvel, bildene snakker sant. Glad


* P1016307.jpg (113.77 KB, 733x550 - vist 354 ganger.)

* P1016316.jpg (133.18 KB, 733x550 - vist 395 ganger.)

* P1016324.jpg (131.16 KB, 733x550 - vist 372 ganger.)

* P1016325.jpg (112.82 KB, 733x550 - vist 343 ganger.)

* P1016326.jpg (109.33 KB, 733x550 - vist 360 ganger.)

* P1016328.jpg (102.03 KB, 733x550 - vist 337 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1424 på: desember 11, 2009, 00:02:28 am »

Litt til,,

Her ser ein TYDELEG att det du ser av rust når du ser bak hjulet og inn på karosserifestet bak, IKKJE viser sannheiten! For på baksida ligger rusta og godgjer seg i alle laga med plater!

Også var eg bak garasjen og leita fram ei sånn brannmur plata, og guess what!? Denne er faktisk bedre enn den i 69en, sjølv om bilen som den kom frå har stått ute i ørten år utan bakrute eller nokon ting.. Glad

Eg fant 3 rusthol i den, og etter sandblåsing så får me sjå kor god den egentlig er.. Men eg bruker nok den uansett, for den er bedre enn den i bilen!

Jaja, så ting går seg til! Eg kom fram til att eg drit i å få ut kabel-lefso, for den sitter GODT fast i fugeskummet, så eg skal heller pakka den godt inn, så den ikkje tar skade av sandblåsinga! Så vert neste punkt å gjera bilen klar for blåsing, dvs skrapa vekk det meste av drit som kan forsinke blåsinga, og evt fortsetta rustsveisinga, samt montera frontplata, og setta inn avstiving mellom støtfangarfesta bak.

 Glad


* P1016331.jpg (134.88 KB, 733x550 - vist 349 ganger.)

* P1016335.jpg (127.91 KB, 733x550 - vist 329 ganger.)

* P1016336.jpg (135.65 KB, 733x550 - vist 333 ganger.)

* P1016337.jpg (136.25 KB, 733x550 - vist 289 ganger.)

* P1016341.jpg (135.54 KB, 733x550 - vist 333 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #1425 på: desember 11, 2009, 07:02:14 am »

Du får modifisere en vinsj som kan dra rundt vogga.
Er tyngdepunktet så feil at det er fare for at den bikker?
Sånn er det å bygge en prototype. Ser bra ut da.
Loggført

Mob:92245040
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1426 på: desember 11, 2009, 07:35:09 am »

Ja dette går bra det Tistlo, mangen flotte bilder, synd desse folkevognene rustar so felt Øyerulling
Senteret til vogga kan du senka til ca 15 cm over støtfangarfestene.. meiner no eg då. Men dersom du har eit par bukkar under karossen og let karosseriet stå i vogga (på støtf.festene altså), så kan du berre punkta den fast att for å prøva.
Berre ein bagatell dette no å justera til. Glad
Loggført
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1427 på: desember 11, 2009, 08:50:39 am »

Den vogga di så jo dritproff ut, synes det ser ut som du har gjort en bra jobb der! Er vel bare å leke litt med lengden på disse "trekantene" så får du nok tyngdepunktet riktig til slutt!
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1428 på: desember 11, 2009, 09:10:03 am »

Tenkte og at dersom du f.eks hadde lyst te å variera høgda?? so kunne du kanskje bruka to breie kraftige flattjern med to rekkjer med skruvehol oppover slik at ein kunne senka og heva karosseriet etter forskjellige behov. (Då ville det ikkje være ein fast trekant mot festene men ein "dobbel T" med still-hol, (oppned) om eg fekk forklårt rett??
-Tru eg og må få lagd meg eit tippestativ, he he, vert plutseleg spennandes dette  Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1429 på: desember 11, 2009, 16:42:01 pm »

Takk for kommentarar, Dette er ein prototype ja, så det er rom for forbedringar. Tyngdepunktet er ikkje Så gale! Men den er ganske tung å vri opp på sida, men inntil vidare lagar eg ei støtta som den kan legga vekta på, sånn att ikkje festeskruene gjer etter og den går rundt att, for sånn som tyngepunktet er no skulle eg hatt gjennomgåande bolt på røyret, ikkje berre stramma, for det heng ikkje godt nok(HMS FTW)

Men det er veldig godt å komma til under kanalane UTAN å måtte ligge oppned på golvet Kult Kult
Skal laga den tråden for vogga ikveld
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1430 på: desember 13, 2009, 01:56:33 am »

Ja då er tråden for vogga ferdig og det ser ut til att alle er fornøygde:)
Ikveld fekk eg begynt å bruka vogga litt aktivt! Og du verden kor godt det er å stå oppreist å jobba framfor å sitta kroka saman på ein idl krakk og få ildt i ryggen resten av kvelden!

Og no testar eg ut eit nytt konsept! Kong Trond Dahl har installert noko som gjer att eg kan legga inn bilder på forumet sin server og likavel skriva tekst til bilda, sånn som eg liker det! UTAN bruk av innlinka bilder frå photobucket!

Testing testing:

Eg måtte ha på forsterking mellom bakspissane fordi eg ikkje har bakplata på bilen, så då brukte eg fyrst bakplata for å sjekka att ting passa..

* P1016347.jpg (116.61 KB. 733x550 - vist 294 ganger.)


Innvendig i lista til motorroms pakningen derimot vert det litt arbeid.. Her ser me høgresida

* P1016348.jpg (96.77 KB. 733x550 - vist 277 ganger.)


Men venstresida derimot... den er veldig offsett, og feilen ligg i motorromshylla, den skulle vore lenger opp framme. Må finna på noko lurt her! Men eg er ikkej fornøygd med sveisinga av den hylla heller.. noko må gjerast

* P1016353.jpg (98.2 KB. 733x550 - vist 301 ganger.)


Her er det sveist inn forsterking, er ei firkantrøyr, enkelt men nødvendig! Vil ikkje att bakspissane skal verta sjeive

* P1016355.jpg (127.21 KB. 733x550 - vist 305 ganger.)


Så begynte eg med litt sveising. Gjekk over sømmen på plata utvendig, har tidlegare berre vore sveist frå innsida så eg tok utvendig og for å vera sikker.

* P1016357.jpg (124.83 KB. 733x550 - vist 307 ganger.)


Så sveiste eg fast under kanalen bak.

* P1016359.jpg (94.25 KB. 733x550 - vist 281 ganger.)


Her har og og sveist diverse kantar oppe på bildet, og dermed er denne beten ferdig sveist..

* P1016360.jpg (122.92 KB. 733x550 - vist 308 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1431 på: desember 13, 2009, 01:58:06 am »

Å steike jeremias! No vart det kvalitet over bildeinnlegga! Sjokkert Sjokkert Detta var goe greier, Trond! !! Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1432 på: desember 13, 2009, 02:27:11 am »

Fekk gjort litt meir ikveld etter ein nesten time's lang telefonsamtale med tmbryhn, det var hyggelig Glad

Men eg fekk begynt med litt nedsliping av sveisane, heilt til det siste båndet på superfila rauk adundas..

Her er eg igang med slipinga,, vart ikkje heilt ferdig då,, må bestilla ei kassa med slipebånd på ebay!

* P1016371.jpg (113.41 KB. 733x550 - vist 289 ganger.)


Fekk slipt i kanalhjørna og. Men gjenstår litt i kroken der ser eg.

* P1016372.jpg (95.81 KB. 733x550 - vist 307 ganger.)


Under kanalen

* P1016375.jpg (82.97 KB. 733x550 - vist 295 ganger.)


Og her er kveldens spørsmål! Korleis får eg ut ledningalefsa?? Den går inn i innerskjermen og sitter som limt, i alt fugeskommet som er der.

* P1016377.jpg (127.66 KB. 733x550 - vist 307 ganger.)


Her går ledningane inn i innerskjermen i motorommet.. Så korleis får eg dei ut? Det må då vera nokon som har gjort dete før? Ellers så får eg stappa alt i ein pose og tetta med gråtaip.

* P1016379.jpg (106.54 KB. 733x550 - vist 285 ganger.)


Her ser me fugeskommet inni skjermen,, lurte på å laga meg ei greip og grafsa ut skommet, men det er veldig hardt 'og!

* P1016380.jpg (62.11 KB. 733x550 - vist 286 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #1433 på: desember 13, 2009, 07:46:45 am »

Ja eg trur at ein må fyrst sjå på kor ende ein skal begynna med å ta ut ledningane, så bør ein teipa isaman "sprikjande usser" og bruka noke såpemiddel på dei verste plassane, det er jo godt å få dette ut så ein kan etterbehandle bilen då. Men, det er nok eindel harde strømper og ledningar etter mangen år, so å vere to ville nok kanskje ikkje vere so dumt?
Loggført
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #1434 på: desember 13, 2009, 13:47:48 pm »

hell på aceton eller tynner på fugeskummet så forsvinner endel av det så drar du ut kabelen så kan du fuge på nytt når du er ferdig m lakkering.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1435 på: desember 13, 2009, 14:06:59 pm »

Takk for tipset!! Skal teste dette! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1436 på: desember 13, 2009, 23:12:42 pm »

Jau då er nok ein dag omme og stort sett lite har skjedd Tvilende

Men imorgo høyrer eg forhåpentligvis ifrå sandblåsaren, så eg får ei eksakt dato på sandblåsinga. Er eg heldig og har flaks så er bilen sandblåst og grunna til neste helg! Så er det berre å kaste seg i rustsveisinga! Glad Det gler eg meg til!

Av det vetle eg fekk gjort idag så var det å splitte bakplata og rette den opp igjen. Den hadde fått seg ein del stygge bulker nedi eine hjørnet, men etter ein time med hamring så vart den jaggu meg bra igjen! Men det er jo sjølvsagt litt rust..

Innerdelen måtte av, men eg fant ikkje punktsveisboren min..

* P1016383.jpg (149.29 KB. 733x550 - vist 273 ganger.)


..då måtte eg bruka denne driten her! Totalt ubrukeleg, og attpåtil klarte eg å skjera eit hol gjennom begge platene! Nokon som har tips om gode sveisborer? gjerne på ebay

* P1016384.jpg (137.29 KB. 733x550 - vist 287 ganger.)


Omsider fekk eg delt plata..

* P1016386.jpg (146.93 KB. 733x550 - vist 261 ganger.)


Her er bulkene stort sett avretta!

* P1016388.jpg (126.38 KB. 733x550 - vist 291 ganger.)


Vart bra synst eg! Har alfor liten erfaring med oppretting, og det skulle eg gjerne lert meir om!

* P1016389.jpg (59.3 KB. 733x550 - vist 266 ganger.)


Etterpå spraya eg på noko grunning for å slipa ned seinare og dermed avdekka bulker. Og jaggu meg var grunningen i matt chinchillagrau L70F Glad

* P1016390.jpg (69.45 KB. 733x550 - vist 264 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1437 på: desember 13, 2009, 23:20:12 pm »

Ja litt meir vart gjort..

Her har eg slipt ned grunninga og me ser kor det er høgt, så banka eg ned der, men desverre hadde eg ikkje meir grunning att.. må få tak i meir imorgo.

* P1016394.jpg (83.82 KB. 733x550 - vist 279 ganger.)


Og her er den verste rusta..

* P1016396.jpg (78.61 KB. 733x550 - vist 291 ganger.)


Tilslutt fekk eg tatt av forsterkingen imellom dørstolpane. den skal sveisast på andre sida. Bonusspørsmål: Er det best med raud tekst over bilda eller svart og vanlig som no?

* P1016398.jpg (137.91 KB. 733x550 - vist 305 ganger.)


Så då skjer det forhåpentligvis litt meir imorgo!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #1438 på: desember 13, 2009, 23:35:06 pm »

Dropp det røde, vanskelig å lese...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1439 på: desember 13, 2009, 23:38:29 pm »

Takk! No more red!

Men tipsa ikkje du meg eingong om nokon sveiseborer som du kjøpte billig på ebay? Funka dei bra og har du evt linken til dei?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 54
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!