mai 03, 2024, 04:53:03 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Rapportering av tråder som sklir ut.  (Lest 998 ganger)
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« på: mars 19, 2008, 09:24:24 am »

Jeg har merket meg en økning i tråder som sklir ut i det siste. Dette er kjipt både for trådstarter og alle som ikke er interessert i å lese all offtopic bullshiten som blir skrevet.

Det er ikke alltid vi som moderatorer klarer å fange opp alt som skjer og vi trenger derfor hjelp av dere istedet for at dere kommenterer videre og at tråden da er klar for å fjernes totalt etter en dag.
Jeg vil derfor be dere om å rapportere tråder inn til oss dersom dere mener det blir sagt noe upassende eller som har liten/ingen relevans for tråden ellers.

Dere kan enkelt rapportere et innlegg med å klikke på "Rapporter til moderator" som ligger under hvert eneste innlegg. Det vil da går en epost til moderator med link og evt. melding fra den som rapporterte. Da kan vi gå inn å ta aksjon istedet for at det sklir ytterlige ut.
« Siste redigering: mars 19, 2008, 14:58:42 pm av JHU » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!