mai 10, 2024, 16:48:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1970 Cab  (Lest 48185 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: januar 23, 2009, 23:24:22 pm »

Ja som sagt i ein an 70modells tråd.... eg lagar ein ny tråd for denne bilen, i staden for å karve den andre med eit lass bilder som ikkje har noko med den bilen å gjera...

Så.... cabben er altså ein 70modell etter alt eg veit, og den vert kundebil nr. 1 for meg, når det gjelder luftavkjølt (har fiksa mangen andre off-topic bilar, men det snakkar me ikkje om)

Det er altså norsk/engelsk-leraren min sin bil, og siden klassen skal på tur til våren, så skal alle vera med å samla inn peng til klassekassa... dette vert mitt bidrag, alternativet er å selga vafler utanfor coopen, eller selga pommfri i kantina Tvilende

Så om eg får så mykje fortjeneste for denne kan heller diskuterast... for det vert på ein måte dugnadsarbeid.... men eg skriver timer og sånn, sånn att eg får ein totalsum på arbeidet når eg er ferdig. det må leraren min betala, og (noko av) pengane går til klassekassa...... ho betaler for delene 'og....

Er vel ikkje meir å sei om bilen, ant enn att den har ein innholdsrik mangellapp, men det er helst småting... det verste er nok sjølvopprettinga, som kan verta hakket for avansert vist det ikkje funker å justera snekka... Bilen har forresten stått sidan i fjor... den vart pussa opp/lakkert for ørten år sidan, men uheldigvis er har eg funnet eindel snusk, iform av noko brunt kjeksaktigt..... Men det skal eg ikkje gjera noko med for denne gong!! Men kanskje ein an gong, men då med hard cash rett på baklommo pr. time!!

Så her er bilder:

Tistlo's Garage...


Kul bil ja!


Støvete er den 'og


Det er for meg eit under att denne motoren lever, se alle manglane, som slanger... så er det hol i det bakerste dekselet, men det verste er nok att det dekselet bak motoren, over girkassa, faktisk ikkje eksisterer... skulle tru den motoren vert passleg varm... manglar dessutan eit av "glemmeblekka" under motoren, og det heller har vel aldri hatt noko posetiv effekt.... motoren skulle vert overhalt mao. men ikkje på dugnad!!!


Fronten er offer for ein mengde lapping, i den forstand att den orginal rusta plåten ligg under lappen... eindel snusk i støtfangarfestene på denne her 'og gitt


Cab er utruli kjekt/tøft/gydd!! Må ha meg noko sånt eingong føler eg!




Ein an ting som kan nevnast er att det eletriske systemet lever sitt eige liv i denne bilen... har allerede dratt ut mangfoldige meter med lednigner som ikkje har noko for seg...Skal jaggu verta morro å feilsøka dette Øyerulling

Jaja, det kjem vel kanskje meira oppdateringar i morgo, men eg veit egentlig ikkje kor vidt eg får lov til å legga ut noko offentleg prosjekttråd, men eg fjerna skiltnr. så det går vel bra Glad

« Siste redigering: februar 06, 2009, 15:11:49 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #1 på: januar 23, 2009, 23:26:51 pm »

Hehehe! Ser bra ut!!!:)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: januar 23, 2009, 23:46:55 pm »

Eitpar bilder til;

Får litt badekar stemning av denne cabben


Her er det mangen rare løysingar på ting....
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #3 på: januar 23, 2009, 23:53:07 pm »

Se der ja! Da stiller jeg på trappa di med bilprosjektet mitt i morra tidlig, så ringer du når den er ferdig til henting:)Glad Si fra om du trenger hjelp eller deler da:)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: januar 23, 2009, 23:56:36 pm »

Klart det 150kr timen på ein god dag Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #5 på: januar 24, 2009, 00:05:02 am »

Har nok å henge fingra i ei stund fremover nå. Ser ikke ut som om det har bare vært fagfolk inni bildet.
« Siste redigering: januar 24, 2009, 00:11:38 am av H-MEK » Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #6 på: januar 24, 2009, 00:13:51 am »

Se her ja! dette blir bra!
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #7 på: januar 24, 2009, 00:26:50 am »

Da vi ikke hadde nok med tre tar vi 4røkens også Gliser stå på dette lærer du  av Øyerulling
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: januar 24, 2009, 00:45:59 am »

tre.... det låg faktisk ei fjøl under teppet, under førarsetet...

Får nok igjen for dugnadsarbeidet ja, for erfaring koster vel meir enn penger nå til dags?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #9 på: januar 24, 2009, 01:21:13 am »

Hehe ja kan jo komme godt med viss det regner Gliser
Blir nok rik på erfaring her ja Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 24, 2009, 12:24:50 pm »

Hjelp meg å hjelpa andre: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,11775.0.html Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #11 på: januar 24, 2009, 15:43:53 pm »

Liten oppdatering:

Har fått montert endepotta som mangla:


Så tok eg ut den lekke tanken:


Tømming av tank:


Ikkje veldig tett her...


Slangen var VELDIG morken, dessutan mangla den slangeklemme ved røyret..


Også har eg eit spørsmål til styringsekspertane!!! Er dette for mykje slark? skal det ikkje vera slark i det heile tatt? og vil eg isåfall kunne verta kvitt slarken ved å justera snekko?

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #12 på: januar 24, 2009, 16:54:52 pm »

Var bra slark der, og det er ikke sikkert du får bort alt uten at det går tungt. Mye av det får du nok bort.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: januar 24, 2009, 17:51:43 pm »

Var bra slark der, og det er ikke sikkert du får bort alt uten at det går tungt. Mye av det får du nok bort.

Kva meines med att det går tungt?? Vil det se att den vert tungratta?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #14 på: januar 24, 2009, 19:44:23 pm »

Fått fiksa ny bensinslange, men eg trur det må kjøpast ny gjennomføring mellom tunell og bensinrør... så slepp alt vatnet å samla seg i rammehovudet, for å skapa liknande problemar som på 69en..



Ellers har eg rota ut meira ledningavas som ikkje har noko i denna bilen å gjera... begynte litt med feilsøking og, men tenkte att å legga ut film er lettare enn å beskriva:

SPML1: Blinkaren til venstre er fin, men når eg sett på høgre, blinker lyset litt, så forsvinner lyset, mens tikkinga forsetter, og det er ikkje noko lys på sjølve lampen, kun på speedoen:



Spml2: Når eg sett på nødblinken, så begynner det å bråke voldsomt i nødblinkreleet... når eg fikler med jordingen så endrar lyden seg innimellom... kan feilen ligge i dårleg jording? det er ingen lys på nokon av blinklysa..



Og kan nokon hjelpa meg å finna RETT koblingssjema til bilen??? på samba er det kun amerikansk, og sedan... så eg trenger europeisk cabriolet!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #15 på: januar 24, 2009, 22:23:05 pm »

Som regel er det alltid lurt å sjekke jording, gå over alle kontaktflater med fint smergelpapir fra sikringene til pære. Sjekk også at det ikke er brudd i kabler noen sted. Tror nok du kan ta utgangspunkt i koblingsskjemaene du finner der, jeg ville brukt det og sett bort fra det som evt. er lagt til av ekstra finesser som elektrisk vifte. Hva mer kan det være?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: januar 24, 2009, 22:27:08 pm »

Har funnet eit meir rett koblingskjema nå Glad

er nok eindel brudd på diverse lednigar ja... får ta fatt i el-teipen Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #17 på: januar 24, 2009, 23:07:01 pm »

Puss ned kontaktpunkta med sandpapir, dynk de i CRC eller WD-40, og skru sammen igjen. Pleier og ordne seg. Om ikke, så strekk opp en høyst midlertidig extra Jord. Da finner du som regel feilen vertfall!:)
Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #18 på: januar 24, 2009, 23:15:30 pm »

Bedre med for mye jord, enn for lite. Gliser
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #19 på: januar 25, 2009, 00:20:32 am »

Takk for tipsa, men nå er det jo slutt på kvelden allerede, så eg er desverre nødt til å ta det i morgo, sjølv om eg vart veldig ivrig no...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #20 på: januar 25, 2009, 15:21:30 pm »

Då har eg fått justert snekka, og nå er det ca 1cm slark... men det eg fant ut var att når hjula er retta ut, så er det nix slark i styringa, mens når hjula svinger då kjem denne 1cmeteren med slark fram.. gjelder begge sider.. er dette rett?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #21 på: januar 25, 2009, 17:54:06 pm »

Det vist slark på samme måte på impulsen 'og, så eg antar det skal vera sånn....

uansett så har eg feilsøka meir på det eletriske, og nå funker alle blinklysa! Var så enkelt som laus sokkel, så pero hang ikkje skikkeleg...

Så har eg brukt mykje tid på å få nødblinken til å funka... Og eg trur eg veit kor feilen ligger! Eg switcha nødblinksreleet med detn som stod i 69en, og det var samme stygge ulyd.. Så då antar eg att feilen er brytaren! Men eg skal nett prøva med ein an jording for å vera sikker på att ikkje det er feilen!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
VW 181
Supermedlem
*****
Innlegg: 814
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #22 på: januar 25, 2009, 18:54:16 pm »

Dette blir bra, når du er ferdig. Ser ut som om du har en del jobb foran deg, men det går jo til et godt formål!!  Glad

Dersom læreren din ikke skal ha bilen lengre, MÅ du slå til på denne! Utrolig kult med cab... Osteaktig Hadde en herlig tur til SCC 2008 i 181en, riktignok ikke med taket nede hele veien, og hadde også stiv nakke hele lørdagen, MEN det er verdt det! Dersom DU ikke skal ha den, kan du jo ringe meg, he he he   Blunker

Kos deg!
Loggført

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302s "Smurfen"
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #23 på: januar 25, 2009, 19:06:25 pm »

Bra dette som kundebil nr 1 Glad
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: januar 25, 2009, 19:30:50 pm »

Er ikkje så veldig mykje meir som må gjerast før eg er ferdig med deg (for denna gong) men kven kveit? kanskje vender han tilbake for litt rustsveising ein gong eg har lite å gjera på?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #25 på: januar 25, 2009, 23:23:08 pm »

Og då funker nødblinken 'og, etter litt meir feilsøking Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #26 på: januar 26, 2009, 00:18:31 am »

Då har eg fått justert snekka, og nå er det ca 1cm slark... men det eg fant ut var att når hjula er retta ut, så er det nix slark i styringa, mens når hjula svinger då kjem denne 1cmeteren med slark fram.. gjelder begge sider.. er dette rett?

Hei, Tistlo. Cab er toppen, ja ;-)

Det der med slark: Det er større avvikstoleranse på maks utslag enn på "rett frem", ja, så det er greit med litt mer slark der.

Ellers er det slik at du kan stramme inn slarken alt du orker, og bilen blir tregere og tregere på rattet. Med bilen på bukker er det OK, da er slarken borte, men når du kjører vil du merke slarken likevel hvis den skyldes styresnekken. Bilen "svømmer". Medisin: Bytt styresnekke (ca kr 1000,-), eller overhale den (shimse opp - se Bentley-manualen).

Med hensyn til selvoppretting, dvs manglede sådann, hadde jeg det problemet. Det skyldes at bærekulene var for trege, rett og slett at forstillingen ikke beveget seg lett nok. Helt for j... å kjøre med. Byttet bærearmer, og da ble bilen OK igjen.
« Siste redigering: januar 26, 2009, 00:20:28 am av JFP » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #27 på: januar 26, 2009, 16:42:59 pm »

Bilen stod ikkje på bukker då eg justerte, og den var allerede tungratta før eg justerte.... etter gamle mangellapper å dømme, så er det skifta bærekuler for ikkje så altfor mangen år tilbake.. mulig det kan ha skjedd ein feil då? men då vart han jo godkjent etterpå så det er vel heller tvilsomt... att styresnekka er kaputt kan vel stemme! Får prøva med på noko "overhaling" og se om det hjelper... vist eg får det til! Ellers så er det bestil eit lass med deler frå unneberg, men eg er faktisk ikkje sikker på om det var skikkeleg bestilt Hæ Skal det ikkje komme ein melding i ordrehistorikken etter att ein har sendt bestilling?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #28 på: januar 26, 2009, 18:36:42 pm »

Er det nokon her som har ein sånn tegning til å justera lysa?? Med minst mulig avstand fram til veggen! Er litt liten plass her... Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #29 på: januar 26, 2009, 18:45:59 pm »

Nå når du har løs bansintanken og løsner snekka er det vel like greit å slenge på en puma også? Gliser Må si lærerne i Voss kjører med stil!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Sider: [1] 2 3 ... 8
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!