Kansje vært en ide og tatt bilder av åssen bilen ser ut nå, og komme med endel mer utfyllende info om hvordan den ser ut og tilstand den er i.
Hjelper ikke så mye å ta bilder av samme tilstand, eneste som har forandret seg er att den er putta på bånnplata klar for frakt og lessing av deler. Klart det er mye jobb med oppretting og sveising, men den er heller ikke rusta ihjel som mange andre.
Hoved jobben er oppretting, og å rette opp de feilene forrige eier gjorde.
Rust: Innerskjermene bak Ca 15 cm2 på hverside, bunn a stolpe høyre side 5-10 cm2, ellers stort sett overflate rust.
Begge kanaler må rettes opp (inn og utvendig) Tak fra a til b stolpe bør byttes (følger med) flyndra bør tilpasses ordentlig, da det er brukt sveisedeler fra 412(trur jeg) sveise motor luke hullet tilbake til org standard (deler medfølger) sete fester mangler og det er hull der(ikke rust) 15x15 hull innerskjerm venstre side. fangerfester bør byttes. om det er no mer jeg har glemt av tilstand da får man kikke selv.
Bilen er ikke 100% komplett. bare 80% ca. Eksta deler kan medfølge da jeg har nesten trippelt opp av de samme delene.
Hadde jeg trengt penger for bilen nå... hadde den gått på skroten, med dele salg. men jeg velger heller å beholde den selv om ingen har lyst på den. Det kan bli noe av bilen, veien er lang og tøff. Men ikke umulig.
Mvh. Håkon.