mai 02, 2024, 07:35:58 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: rock&roll bed ø.kjøpt  (Lest 2219 ganger)
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« på: januar 13, 2010, 17:21:29 pm »

hei

om noen har en rock&roll bed tilsalgs er det av interesse da jeg vil ha noe vettu å sitte/sove i på ferie/treff osv. hadde vært fint med noe bolt on så slipper jeg å begi meg ut på bygging selv.
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #1 på: januar 13, 2010, 17:47:57 pm »

unneberg får tak i.    http://www.justkampers.com/shop/type_2_bay/type-2-bay-original-vehicle-parts/interior/rock-roll-beds
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #2 på: januar 13, 2010, 17:54:05 pm »

å her er how to do:   http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=352049
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #3 på: januar 13, 2010, 18:08:16 pm »

eller. Blunker    http://creative-engineering.com/index.php?page=shop.browse&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=26
Loggført
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« Svar #4 på: januar 13, 2010, 18:41:59 pm »

ja veit unneberg har de hengslene, men tenkte på om noen hadde ei seng fra en bil de skulle bli kvitt.
men kjempe fint at du la ut noen linker, har prøvd å finne en sånn how to doo side men ikke finni vett, så nå ser jeg lysere på eventuelt å lage noe selv. takk for fine sider martin
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: januar 13, 2010, 18:58:42 pm »

har kjøpt sånne hengsler hos unneberg sjøl, men hadde ikke peil på hvordan de monteres, intil jeg fant den linken Blunker åsså litt xfiner plater
Loggført
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« Svar #6 på: januar 13, 2010, 19:07:30 pm »

ok, vel om det ikke dukker opp noen ferdig her, så bygger jeg vel en selv, skal nok få det til åsså, hvertfall med den linken med de bildene å den forklaringa
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #7 på: januar 13, 2010, 19:34:10 pm »

Hvis du vil slippe å bygge noe Bælan, så er en annen mulighet Z-bedhengsler hvor man lager "sovesofa" av tre-setern. Jeg har det i militærbussen min. Fordelen er at setet da ser originalt ut når det er slått opp som vanlig sete, men ulempen er at senga blir litt ujevn pga profilen i putene når den er slått ned som seng, så man bør ha madrass over.


* zbed.jpg (8.93 KB, 300x225 - vist 114 ganger.)
Loggført

1969 Militær-buss
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« Svar #8 på: januar 13, 2010, 20:14:29 pm »

takker for tipset espen, får tenke littt over hva jeg gjør, har ikke noe sete i det hele tatt bak ennå da, så tipper kanskje det blir bygging. sikkert koselig å  snekre en seng utpå vårparten når det blir litt varmere.

skal til england på fotballkamp i april, så mulig jeg får tilsendt noen hengsler fra just campers å dit da, å legger dem i kofferten.
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #9 på: januar 13, 2010, 20:19:08 pm »

takker for tipset espen, får tenke littt over hva jeg gjør, har ikke noe sete i det hele tatt bak ennå da, så tipper kanskje det blir bygging. sikkert koselig å  snekre en seng utpå vårparten når det blir litt varmere.

skal til england på fotballkamp i april, så mulig jeg får tilsendt noen hengsler fra just campers å dit da, å legger dem i kofferten.
Nå er det vel ikke fotball som står i høysetet i April der borte da, men derimot big bang Glad
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« Svar #10 på: januar 13, 2010, 20:56:42 pm »

takker for tipset espen, får tenke littt over hva jeg gjør, har ikke noe sete i det hele tatt bak ennå da, så tipper kanskje det blir bygging. sikkert koselig å  snekre en seng utpå vårparten når det blir litt varmere.

skal til england på fotballkamp i april, så mulig jeg får tilsendt noen hengsler fra just campers å dit da, å legger dem i kofferten.
Nå er det vel ikke fotball som står i høysetet i April der borte da, men derimot big bang Glad

ja klar over det, men skal dit månedskifte mars/april jeg da, så får bli med den ene turen foreløpig..... ikke siste gang det arrangeres der borte
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
bay crewcab
Seniormedlem
****
Innlegg: 374
Bosted:



Vis profil
« Svar #11 på: januar 13, 2010, 21:38:54 pm »

Meg bekjent er du snekker, så det å snekre sammen ei seng tror jeg ikke er din største utfordring Hæ
Loggført

Member of mandagsklubben
Member of Ultimate Street Bays
Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #12 på: januar 13, 2010, 21:42:52 pm »

ja å her har han målene å, jeg er bare platearbeider i stål vel å merke.  Osteaktig å jeg har laget alt av interiør i bussen Blunker
Loggført
bælan
Medlem
***
Innlegg: 138
Bosted: fetsund



Vis profil
« Svar #13 på: januar 13, 2010, 22:07:04 pm »

ja bør nok gå greit dette her, hjalp veldig med de fine bildene å tipsa å målene i how to do tråden, så ser ikke på dette som verdens undergang akkurat
Loggført

1969 bay panel
Member of mandagsklubben
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!