mai 05, 2024, 19:48:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er cam lube nødvendigt under overhaling av motor?  (Lest 1210 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: mai 16, 2010, 18:35:09 pm »

Lurte på dette..

Eg har plukka ned ein 1600 motor fordi blokka var hol i. har funnet ny blokk og vaska den og gjort klart. org kammen var morkent drev på så eg finn ein an, men kjem til å bruka org lyftarane sjølv om dei egentlig er ferdige..(sånne prikkar på overflata)

Det eg lurar på er om det er eit must å smøra inn kamaksel og løftarar + veivlagerjournalar med sånn cam feitt Hæ For eg har 1 "porsjonspåse" med "camlube" som eg har tenkt å bruka i ein an motor, så vil ikkje ofra den no..
I bentleymanualen er det brukt kun motorolja til montering av alt inni motor.. kan eg gjera det og?
Kravet er att motoren skal fungera i ei helg minimum. (Skal brukast på treff) ellers er det ikkje so nøye for motoren må overhalast seinare skikkeleg uansett.

« Siste redigering: mai 16, 2010, 20:07:36 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mai 16, 2010, 20:08:15 pm »

Satsar på att det går bra med noko seig motorolja..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #2 på: mai 16, 2010, 20:12:01 pm »

Brukte løftere, og brukt kam som ikke har gått sammen før er litt Bingo.
Kan gå alt fra noen minutter til flere år.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: mai 16, 2010, 20:14:53 pm »

Reknar med det ikkje lar seg gjera å skifta kamdrevet? (det er knust og manglar litt av eitpar tenner)

Kva er det som kan skje med kam og løftarar egentlig? att løftarane ikkje får rotert i sylindaren sin?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #4 på: juni 03, 2010, 06:21:11 am »

Reknar med det ikkje lar seg gjera å skifta kamdrevet? (det er knust og manglar litt av eitpar tenner)

Kva er det som kan skje med kam og løftarar egentlig? att løftarane ikkje får rotert i sylindaren sin?
Ang "samanraska motordeler" fint å øva seg på (eg har laga teatt fleire motorar slik som går enno..men ein må sjå nøye etter feil eller skader)
Sunde drev vil forårsake større skader temmeleg fort,. Må ikkje starta noken motor med sunde drev e.l.
Flekkar på f.eks ventilarmflater er ikkje so farleg på kort sikt.. sett isaman alle "heile" deler med masse olje...bruk gjerne oljeadditiv når motoren er varma opp. Ein fer einslags "sjå"erfaring etter noken sleke monteringar.. som er nyttigt også ved proffe overhalingar.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #5 på: juni 03, 2010, 06:45:20 am »

Reknar med det ikkje lar seg gjera å skifta kamdrevet? (det er knust og manglar litt av eitpar tenner)

Kva er det som kan skje med kam og løftarar egentlig? att løftarane ikkje får rotert i sylindaren sin?

Kam og løfter er designet for hverandre. Kammen er slipet skrå, selv om du ikke ser det med det blåtte øye, og løfterne har en kurve opp mot senteret av løfteren. Grunnen til dette er at "marktrykket" skal holde seg på et passelig nivå, og at løfteren skal rotere passe fort. Kammen er ikke herdet, slik som løfteren er, men med tid og stunder har disse tingene slitt hverandre til slik at ting ikke lenger er optimalt, men det vil fortsatt fungere siden de har jobbet seg til hverandre gjennom timesvis med gnikking. Bytter du om på noen av disse delene vil slitasjen bli mye høyere siden det ikke er noen garanti for at de har slitt seg til likt.
Dette spiller også inn når man kjøper nye løftere, hvilke kammer er de anpasset? VW's egne...? eller hva? Derfor leverer seriøse kamleverandører med løftere med rett radius til kamslipingen.     
Loggført

Speed is no substitute for direction
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #6 på: juni 03, 2010, 07:43:28 am »

Og for å si det enkelt, nei du trenger ikke kam-guffe og kam/løftere vil bare vare frem til de er utslitt Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: juni 03, 2010, 22:01:38 pm »

Eg brukte dei orginale(og sansnynlegvis relativt utsletne) løftarane, vart renska og vaska og olja opp før montering. Kammen var jo bås so eg satt inn ein an, den veit eg ikkje historien på i da heile tatt, då den kom frå ei kassa på loftet som eg har fått av ein gamling som har dreve med bobler før..

Motoren starta og går, men om det er som å spela bingo med å montera gamle løftarar på annan kamm, Kva er det som skjer når dei vert utsletne?? katastrofe? bom stopp på løfteren? Litt greitt å veta ettersom eg ikkje veit kor lenge den motoren kjem til å vara, så greitt å vera forberedt..

Slitasjen du nevner JHU, vert den påført boringa i blokka, til løftarane?

Det du seier om nye deler er jo eit godt spørsmål.. reknar med att sånne seriøse kamaksler er mykje dyrare sjølvsagt Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!