mai 05, 2024, 07:08:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ratmobil -67  (Lest 2197 ganger)
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« på: september 22, 2008, 20:55:26 pm »

Jeg hadde en gang en peugeot... som ble byttet bort i en 1967 ratmobil... med Anton, som nå meget kjapt og brutalt byttes bort i noen få tusenlapper; http://www.vwnorge.no/index.php/topic,5238.0.html
Bilen er bra teknisk og i patina, men motoren ga seg på tur fra Grimstad til Oslobyen nå på fredag. (stoppet 10 minutter før målstreken) P.g.a den noe bråe og uventende hjertestansen selges bilen som den står, nå på henger. Ny clutch og varmepotter, men motoren har trolig sagt ordentilg takk for seg. Bud over 5000,- evt. kan 1200/1300 maskinist tilleggsselges for kr. 1000,- Følg linken og se mer informasjon. NHH 9970790
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #1 på: september 23, 2008, 14:57:48 pm »

PM besvart
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #2 på: september 23, 2008, 16:13:51 pm »

Bud på 5000 er skriftlig/pm mottatt. En har budt 6000 pr. telefon, men er nr. 2 i køen... og en på tur får å se på bilen nå. Førstemann med 6000 får bilen. Og felgene er ikke mine og følger ikke bilen. Anton har de selv, og de er også tilsalgs. Bilen er ikke godkjent, men det tror jeg ut fra det jeg har sett, at er ganske så greit å få til. Må være senking evt. som de henger seg opp i. Bremser er jo nytt, lys funker, ratt er bra, etc. NHH99707990
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #3 på: september 23, 2008, 17:15:14 pm »

Kjøpt av meg for 6 høvdinger Glad
Motoren startet også etter at vi ladet batteriet og fyllte på litt (Les: 2 liter) olje! Gåen dynamo...
Loggført

1971 1302 L
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #4 på: september 23, 2008, 17:22:34 pm »

 Osteaktig
Loggført

Shift Happens !
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #5 på: september 23, 2008, 19:52:42 pm »

Kjøpt av meg for 6 høvdinger Glad
Motoren startet også etter at vi ladet batteriet og fyllte på litt (Les: 2 liter) olje! Gåen dynamo...


Ja et lite bikk på svinghjulet, startbooster, og laaaaaaaang om lenge malte katten igjen! Utrolig hva 4 meter og drøyt 230 kilo mannfolk  får til en tirsdags kveld... Lykke til Odd Einar. ;-) Endelig en skikkelig bil med liggende lys og fangere på deg - Det var på tide! Nilsemann
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #6 på: september 23, 2008, 19:59:38 pm »

Ja et lite bikk på svinghjulet, startbooster, og laaaaaaaang om lenge malte katten igjen! Utrolig hva 4 meter og drøyt 230 kilo mannfolk  får til en tirsdags kveld... Lykke til Odd Einar. ;-) Endelig en skikkelig bil med liggende lys og fangere på deg - Det var på tide! Nilsemann

Har funka finfint i hele kveld, med unntak det at jeg må dytte den igang hver gang jeg har stoppet den selvfølgelig.
Men det blir det orden på senere i kveld tenker jeg... drar en tur til Håvard Kirkerud og kjøper meg en dynamo jeg Glad

4 meter og 230 kilo med mannfolk får start på det meste Blunker hehe
Loggført

1971 1302 L
trehjulssykkel
Nybegynner
*
Innlegg: 33
Bosted:


Vis profil

« Svar #7 på: september 24, 2008, 15:05:56 pm »

Gått å se at bobla går videre..og jeg hat fått en bra vinterbil av Nils.
Hvordan en 4 meter lang mann har fått bobler i blodet er for meg en gåte.   Gliser
Fant foresten oljepeilepinnen på gårdsplassen hjemme.

Uansett, fet bil du har.

Anton
Loggført
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #8 på: september 24, 2008, 16:06:19 pm »

Gått å se at bobla går videre..og jeg hat fått en bra vinterbil av Nils.
Hvordan en 4 meter lang mann har fått bobler i blodet er for meg en gåte.   Gliser
Fant foresten oljepeilepinnen på gårdsplassen hjemme.

Uansett, fet bil du har.

Anton


hehe jeg er ikke mer enn 195 cm høy jeg Blunker tyngden nevner vi ikke Rekker tunge
startet den i sta og den tusler fint når den først har fått startet.. VELDIG tungstartet når man har batterikraft nok iallefall så helt bra er den nok ikke... Rekker tunge
blir vel med tiden satt en annen motor inn tenker jeg. vet du forresten om varmen i bilen er bra når den er påkoblet? skulle gjerne brukt bilen i vinter...
Loggført

1971 1302 L
trehjulssykkel
Nybegynner
*
Innlegg: 33
Bosted:


Vis profil

« Svar #9 på: september 24, 2008, 22:53:02 pm »

Var  min ide også..Bruke den som vinterbil. Fikk desverre aldri den muligheten\gleden.  Øyerulling Mener at du bør tette koblingene som ligger under sete litt. Papp røra frem til vinduet er ok, men ikke mint condition. Har forøvrig 1600 sylyndersats og pakkninger samt nye lager liggende hvis du ønsker en liten viterjobb på motoren. Dekka som var på bilen bør sjekkes ut de var om jeg tør si det..halve bilen. Er bilder på linken på toppen av anonnsen. vet ikke merke eller type på disse..så om noen vet hadde det værrt til stor hjelp og interesse.

Var på biltilsynet i dag og skulle omreg. bobla og Peugoten, men de var stengt pga gravferd. Det betyr at jeg kan, hvis du ønsker, sette bilen rett i ditt navn, uten å gå igjennom Nilsemann. Bare å sende info på PM.

Anton
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!