mai 10, 2024, 22:24:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvor er det blitt av min gamle Notch  (Lest 2510 ganger)
Lasse.E
Supermedlem
*****
Innlegg: 1037
Bosted: vestfold



Vis profil WWW
« på: oktober 15, 2010, 23:15:27 pm »

Hei dere !
Er det noen der ute som vet hvor min gamle notchback er blitt av.
Solgte den for ca 10-11år siden.
Bilen.
En 1968 mod.volkswagen 1600N rød med sort tak og siste kjente reg.nr.G368
Bilen sto til salgs på Auto db. for 4år siden,selger Bjørn Hjellstad tilholdsted Hordaland.
Kunne tenke meg å få tak i den som nå er eier av bilen,hadde håpet at den kanskje fortsatt var i live.

Alle opplysninger om bilen mottas med takk.

Mvh.Lasse E. Glad
Loggført
Andersen VW56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1986
Bosted: Østfold


Min urestaurerte 66 1300


Vis profil
« Svar #1 på: oktober 15, 2010, 23:22:50 pm »

Søkte på biltilsynets informatjonstjeneste på sms og der står det at bilen med regnummer G-368 ble vraket den 05,11.2009
Loggført

Dette er bilparken min, alle er kjørbare og registrert
1959 VW 1200 boble, Resadagrønn (arvegods fra oldeforeldrene mine)
1966 VW 1300 boble, sjøblå.
1965 Fiat 1100D beige.
1972 Simca 1100 LS, turkis.
1973 Simca 1100 LS, Rød.
1971 Daf 55, brun
1973 Lada 1500S beige
1983 Mazda 323 automatic lysblå.
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: oktober 15, 2010, 23:25:05 pm »

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,982.0.html

Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Lasse.E
Supermedlem
*****
Innlegg: 1037
Bosted: vestfold



Vis profil WWW
« Svar #3 på: oktober 16, 2010, 00:11:56 am »

Hvil i fred  Gråter
Takk for info.
Mvh.Lasse
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #4 på: oktober 16, 2010, 00:13:05 am »

R.I.P. som vi også sier.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 16, 2010, 07:30:42 am »

Vi er mange som har hatt det moro med den bilen ja. RIP
Loggført
Lasse.E
Supermedlem
*****
Innlegg: 1037
Bosted: vestfold



Vis profil WWW
« Svar #6 på: oktober 16, 2010, 22:13:01 pm »

Hentet denne bilen i Lardal ca.1991 tror jeg. Den sto annonsert i bruktbilforum eller noe sånt, 1968 volkswagen 1600 sto det.
Vet ikke helt hvorfor det ringte noen bjeller om at det ikke dreide seg om en boble,men noe sa meg om dette var noe annet.
Ringte annonsen og kvinnen i den andre enden var datteren til eieren,en dame på noen og åtti. Hun kunne ikke helt si hvilken type volkswagen det var,men det var ikke noen boble. Reiste for å se på den og håpet selvfølgelig at det  skulle være en karmann ghia. Men åpenbaringen var en notchback. Må si at det var et skikkelig funn egentlig.Bilen sto i et gammelt skur med et godt lag med støv på seg,måtte bare sette i batteri,fylle olje og bensin og tut og kjør. Bilen var så og si rustfri,men med mange bulker. Satte i gti stoler,en liten senking og på med noen kpz felger.Brukte bilen som bruksbil i et par år,derefter ble den stående litt. Skulle ikke ha solgt denne heller. !!!!
Har hatt mange mil med den og mange minner.Synd jeg ikke var litt før ute å søkte etter den.
Var den virkelig så dårlig at den ikke var reddbar ? Eller var det ikke tiden for denne type bil. Trender snur jo hele tiden og det virker ikke som T3 er helt i vinden ? Eller har jeg feil ?
Noen her som kanskje kjøpte denne av meg ?

Mvh.Lasse
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 17, 2010, 09:26:52 am »

Jeg eide den en periode. Mange gode minner med den. Brukte den bl.a. på FunRun et år. Squareback har bilder av det tror jeg. Dette kan ha vært i 1999 eller deromkring. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, men den gikk vel til Knut Andersen etter meg.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6113
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #8 på: oktober 21, 2010, 22:35:50 pm »

Lowlife: Da kan det har vært denne! "55Luft", "Fisch" og meg kjørte med 1303en bak!

Men denne Notchen hadde nummer som startet med L.

Byttet regnummer engang siden tipper jeg


* fun run 02.jpg (209.64 KB, 800x522 - vist 169 ganger.)
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #9 på: oktober 22, 2010, 08:42:05 am »

Jepp er samme bilen. Jeg kjøpte den av Postmesteren som igjen hadde byttet den med Knut Andersen. Jeg hadde den vel ett års tid før jeg solgte den til en kar på Ørje, husker ikke ikke navn men han var ganske aktiv på tuju i sin tid. Han solgte den vel til Tor Fridholm som igjen solgte til Bjørn Hjellestad. Bilen var jo god som gull, men ganske sliten når jeg hadde den. Husker særlig at senkingen hadde gjort forstillingen ganske løen. Savner fortsatt wunderbaumen og Golfsetene. Og Regnr ble forandret av han på Ørje.
Loggført
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 22, 2010, 08:50:01 am »

Jeg eide den en periode. Mange gode minner med den. Brukte den bl.a. på FunRun et år. Squareback har bilder av det tror jeg. Dette kan ha vært i 1999 eller deromkring. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, men den gikk vel til Knut Andersen etter meg.

Du kjøpte den kanskje på Bislett? Vet at den var annonsert der noen år før jeg kjøpte den. Han som kjøpte av meg hadde vært å sett på den der engang og angret på at han ikke hadde kjøpt da.
Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #11 på: oktober 22, 2010, 19:06:50 pm »

Jeg eide den en periode. Mange gode minner med den. Brukte den bl.a. på FunRun et år. Squareback har bilder av det tror jeg. Dette kan ha vært i 1999 eller deromkring. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, men den gikk vel til Knut Andersen etter meg.

Du kjøpte den kanskje på Bislett? Vet at den var annonsert der noen år før jeg kjøpte den. Han som kjøpte av meg hadde vært å sett på den der engang og angret på at han ikke hadde kjøpt da.

Nei, det er jeg helt sikker på at jeg ikke gjorde, for det var jeg som solgte den på Bislett. Jeg bodde nemlig der på den tiden, og det var der Knut hentet den. Merkelig at jeg ikke er kar om å huske hvor den var før den var hos meg.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #12 på: oktober 22, 2010, 19:34:28 pm »

Har kke mags hatt denne også?  Mener å ha møtt han med den en gang.
Loggført
Lasse.E
Supermedlem
*****
Innlegg: 1037
Bosted: vestfold



Vis profil WWW
« Svar #13 på: oktober 23, 2010, 08:17:31 am »

Sikker på at det ikke var meg du kjøpte den av da Lowlife,minnes at det var en som kjørte en gammel chevrolet caprice eller malibu som kom og hentet den ?
Bor rett utenfor Drammen ! Tror jeg solgte den rundt år 2000 for kr 12000.-
Artig at det er mange som har mange gode minner om denne. Brukte den nok litt lenger en et par år,pendlet bla. Drammen-Horten et års tid.
Husker at eberen var litt løen.Lot bilen stå å gå med eberen på utenfor en kisosk en gang,kom en hysterisk dame inn og lurte på hvem som eide bilen som sto og brant på yttersiden var sin. Den røyk vist litt mye den ebern !!! Ja,mange gode minner med denne.

Loggført
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #14 på: oktober 23, 2010, 15:28:58 pm »

Da var det nok deg jeg kjøpte den av,ja. Prisen stemmer, og fattern har hatt flere slike ubrukelige amerikanske flåter som du nevner. Han hadde sikkert en da også, så lånte jeg sikkert den. Men det er rart jeg ikke husker hentested, men det går jo nedover med oss menn etter passerte 25 år.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Bjørn Hjellestad
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Bergen


member of slow children & Niceprice Racing


Vis profil
« Svar #15 på: november 19, 2010, 01:54:09 am »

Hei hei!

Über kul bil, min første luftkjølte, da jeg kjøpte den hadde jeg ikke sett maken, hadde lyst til å kjøpe boble den gangen, men så dukket denne opp på VWACB sin hjemmeside som den gang hadde felles kjøp/salg med VWACM (synes jeg å huske) Kjekt å se bilde av den her!
Jeg er siste registrerte eier, solgte den til en skrotsamler fra Karmøy, han kom ikke og tok seg av den, ikke betale han den heller, tolmodige meg lot Notchen stå i 18 mnd og ruste utendørs mens den ventet på ny eier, du verden for et forfall, på fangerene var det bare krommen som holdt rusten på plass, under og i hjulhusene hadde det eskalert voldsomt. I forhold til at denne var "rustfri"  Rekker tunge da jeg kjøpte den har det jaggu gått fort med gjennomrusting Blunker

RIP!

Til neste år er denne å finne som 4" spiker
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!