mai 02, 2024, 19:28:00 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Medlemskontigent/ Hoodies  (Lest 8411 ganger)
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« på: desember 06, 2009, 15:16:49 pm »

Vi er nå igang med å fikse hoodies (hettegensere Blunker Osteaktig ). Om vi selger disse for 300kr stk har vi bra fortjeneste og klubben vil få litt gryn til å kjøpe inn nødvendig utstyr som f.eks et solid partytelt vi kan hygge oss i på lokale treff og på langtur.

Tenker høyt: Vi er nå snart 100 medlemmer, men det er de samme 30-40 folka som er trofaste når det kommer til oppmøte på treff. Fikk med meg at det var flere nå på sist treff og det er jo veldig bra! Kunne vi kanskje ha gjort det slik at å kjøpe en genser fungerer som medlemskontigent? De som ikke har kjøpt genser(e) i løpet av 2010 har ikke vist interesse, og har da ikke så mye å gjøre i klubben etter min mening. Målet er jo ikke å ha flest medlemmer, men å samle en vennegjeng som kan møtes og holde på med/ snakke sammen om sin store lidenskap.

Mulig noen synes jeg er drittsekk nå men.... Gliser

Hva mener dere?
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Ove
Supermedlem
*****
Innlegg: 604
Bosted: M&R



Vis profil
« Svar #1 på: desember 06, 2009, 16:30:19 pm »

5 Rattar, men da må man passe ¨på at de finnes i størrelser som passer alle....den t skjorta jeg kjøpte skjulte desverre ikke så mye.. Blunker  Gidder ikke å kjøpe noe for å ha det liggendes i skapet.
Loggført


"De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #2 på: desember 06, 2009, 16:50:40 pm »

Selvfølgelig. Var ikke lett med t-skjortene, men nå vet vi sån ca hvor mye som går av hver str. så nå skal det bli bedre Glad

Vil bare høre andre sine meninger ang. konseptet Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
2000
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted:


flotte ja


Vis profil
« Svar #3 på: desember 06, 2009, 19:35:36 pm »

Hva med oss som ikke liker å gå rundt med hettegensere da!!???
kan da ikke bare kjøpe for at du synst de er lurt!!!

etter de som ble bestemt på Ørskogfjellet. Gliser Gliser
« Siste redigering: desember 07, 2009, 00:46:47 am av 2000 » Loggført

La gå!!!
MariusR
Supermedlem
*****
Innlegg: 940
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #4 på: desember 06, 2009, 19:36:55 pm »

 Glad Glad Glad Sist vi møttes var vi vel enig om at de som møtte opp på dei lokale treffa skulle legge igjen 100 ,- som skulle gå klubb kassa til div inkjøp, da blir det vel litt tullet å begynne å på legg folk å kjøpe hettegenser..... Er vel ikke alle som går i Hoodies heller.... Dei som vil ha Hoodies kan kjøpe det....  Kan vel ikkje begynne med kjøpe press... Tviler på du får Helge Frostad til å kjøpe eller gå i hettegenser, men vi vel ha med han og den flotte bay en hans i klubben eller???
« Siste redigering: desember 06, 2009, 19:43:14 pm av MariusR » Loggført
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #5 på: desember 06, 2009, 19:46:18 pm »

Hva med oss som ikke liker å gå rundt med hettegensere da!!???
kan da fan ikke bare kjøpe for at du synst de er lurt!!!

dette var et useriøst utspill å komme med!!!


Å det der var enda mer useriøst. Det går ann å diskutere dette på en vennlig måte, evt komme med et bedre forslag. Baktanken var å få til en mer sammensveisa vennegjeng. Når du fyrer på denne måten bidrar du ikke akkurat til det Blunker
« Siste redigering: desember 06, 2009, 19:50:15 pm av Lobo » Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #6 på: desember 06, 2009, 19:51:47 pm »

Se på det som en medlemskontigent der du får med en genser på kjøpet...

Dette var som sagt bare jeg som tenket høyt. Jeg er ikke formann lengre, så jeg har ingen ting jeg skulle ha sagt. PEACE Osteaktig
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Ove
Supermedlem
*****
Innlegg: 604
Bosted: M&R



Vis profil
« Svar #7 på: desember 06, 2009, 20:50:27 pm »



Tenker høyt: Vi er nå snart 100 medlemmer, men det er de samme 30-40 folka som er trofaste når det kommer til oppmøte på treff.

Dette er et godt poeng..ofte er det de som man ikke ser på noen treff som "gulper" meningene sine høyest på forum...hva med å bli med oss som reiser på treff de gangene vi arrangerer fellesturer?? Er det sååå vanskelig å få det til? det handler i bunn og grunn om prioriteringer og planlegging...de treffa vi reiser på er jo store treff som man vet datoen på lang tid i forveien, gjerne et års tid... Vi har det kjempegøy på treff, sosiale bånd knyttes, og samholdet øker.. Dette med hoodies syns jeg er en god ide i seg selv, ikke nødvendigvis at den skal være knytt til kontigent, men at vi har profilartikler for klubben vår Glad
Loggført


"De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
Ove
Supermedlem
*****
Innlegg: 604
Bosted: M&R



Vis profil
« Svar #8 på: desember 06, 2009, 20:51:39 pm »

Hva med oss som ikke liker å gå rundt med hettegensere da!!???
kan da fan ikke bare kjøpe for at du synst de er lurt!!!

dette var et useriøst utspill å komme med!!!


Du kan sikker klippe av hetta, eller få kjøpt deg en t skjorte vettu Gliser
Loggført


"De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #9 på: desember 06, 2009, 20:59:57 pm »

Jeg kjøper gjerne en hoodie Osteaktig Dette med medlemskontigent ble vel nedstemt på ørskogfjellet..
Loggført

westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #10 på: desember 06, 2009, 21:39:17 pm »

Hva med "sydvest" skikklig vestlandsbunad !! Gliser Gliser
Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #11 på: desember 06, 2009, 21:45:29 pm »

Jeg var ikke på dette møtet fordi jeg bor et stykke unna Blunker
Hvis dere ble enige om å ikke betale kontigent så er jo saken grei.

Tanken var ikke å påtvinge noen å kjøpe gensere Marius, men en medlemskontigent som alle må betale. De som ikke betaler viser ikke interesse for klubben. Genseren hadde evt kommet som en bonus, og man blir ikke skutt, hengt eller strømbehandlet om man av en eller annen grunn nekter å gå med den Gliser

Må si meg veldig enig med Ove. Vi som sitter å griller til langt på natt og kjører 100mil ei helg for å kose oss med vw har blitt en helt konge sammensveisa gjeng, og vi vil gjerne ha med flere. Men da må dere vise interesse!

De som nekter å gå med hoodies kan jo få sydvest Gliser
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #12 på: desember 06, 2009, 21:55:08 pm »

Nåkka idè om ka tid hoodies'an kjæm for salg da?  Kult
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Variant 412
Supermedlem
*****
Innlegg: 584
Bosted: 6612 Grøa


i e Sønndaling i


Vis profil
« Svar #13 på: desember 06, 2009, 21:58:38 pm »

Halloen!!!! må roe de ned  da gitt, går da ikkje an å hisse opp folk sånn  he he he. Han der 2000 har sikkert ein dårleg dag  «e han medlem i volkswest» som nevnt tidligere  så vart det der med kontigent nedstemt og det trur eg og er greit, trur vi kom til at det blir en del meire arbeid viss det med kontigent vart innført. Vi vart enige om at vi som kommer på treff skulle betale 100kr å det til formannen. Når de pengene blir brukt til ting som vi har bruk for på treff og turer, som for eks. telt/grill eller andre ting «råe barkongler til røyksignal» så kommer det jo oss som er aktive til gode. På siste treffet på Ørskogfjellet ble det betalt slik, om det blei praktisert på det treffet som var i Ålesund nå på seinhøsten veit eg ikkje, formannen veit sikkert det. Men tilbake til Hoodies og teskjorter for salg HEILT TOPPERS, kjøper sikkert både til meg sjølv og begge rakkarongan, men da er vi inne på det der med tilgang på fleire størelser, kan no sjå på Ove han e no diger som eit fjell å så sønn min da som er tynn som ein piperensker......å så i da som er akkurat passe Blunker))))))))))) Med tanke på mengde så spørs det om det er på det likeste å legge ut ein bestillingstråd. Stå på Lobo, må huske på det er snart bare to uker til sola snur så det går mot ein ny sesong, nei vi er heldige vi som reiser på treff ilag!


* volks West Justert 026.jpg (128.45 KB, 729x547 - vist 300 ganger.)

* volks West Justert 035.jpg (90.95 KB, 729x547 - vist 295 ganger.)

* volks West Justert 031.jpg (127.89 KB, 729x547 - vist 304 ganger.)

* volks West Justert 016.jpg (78.67 KB, 729x547 - vist 288 ganger.)
Loggført

Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal


i har mange slike i
2000
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted:


flotte ja


Vis profil
« Svar #14 på: desember 06, 2009, 22:09:43 pm »

Første prioritet er å vere på møte, å få med seg de som blir bestemt!!!
Så kan man finne på ting!!
har forresten en STRÅLENDE DAG  Sjokkert Øyerulling Gliser
Loggført

La gå!!!
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #15 på: desember 06, 2009, 22:11:12 pm »

Sjekk stemninga da! Alle gliser trill rundt Gliser At alle legger igjen 100mellomstore er en helt topp beslutning det. Det jobbes med hoodies, så det blir vel ikke alt for lenge til dere får mulighet til å kjøpe. Men kan ikke si bestemt tidspunkt. Trenger jo ikke før vi skal på treff uansett.

T-skjortene ble bestilt i mange str fra 5år til XXL, men de mest populære str gikk i løpet av en uke. Det var derfor utvalget ble begrenset for dere som kjøpte på treff. Vi får bestille dobbelt så mange hoodies da! Det er jo pengene som begrenser innkjøp fra trykkeriet, så jo mer penger alle gir, jo flere hoodies blir det til folket Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #16 på: desember 06, 2009, 22:16:18 pm »

Halloen!!!! må roe de ned  da gitt, går da ikkje an å hisse opp folk sånn  he he he. Han der 2000 har sikkert ein dårleg dag  «e han medlem i volkswest» som nevnt tidligere  så vart det der med kontigent nedstemt og det trur eg og er greit, trur vi kom til at det blir en del meire arbeid viss det med kontigent vart innført. Vi vart enige om at vi som kommer på treff skulle betale 100kr å det til formannen. Når de pengene blir brukt til ting som vi har bruk for på treff og turer, som for eks. telt/grill eller andre ting «råe barkongler til røyksignal» så kommer det jo oss som er aktive til gode. På siste treffet på Ørskogfjellet ble det betalt slik, om det blei praktisert på det treffet som var i Ålesund nå på seinhøsten veit eg ikkje, formannen veit sikkert det. Men tilbake til Hoodies og teskjorter for salg HEILT TOPPERS, kjøper sikkert både til meg sjølv og begge rakkarongan, men da er vi inne på det der med tilgang på fleire størelser, kan no sjå på Ove han e no diger som eit fjell å så sønn min da som er tynn som ein piperensker......å så i da som er akkurat passe Blunker))))))))))) Med tanke på mengde så spørs det om det er på det likeste å legge ut ein bestillingstråd. Stå på Lobo, må huske på det er snart bare to uker til sola snur så det går mot ein ny sesong, nei vi er heldige vi som reiser på treff ilag!

Å Hoi !! For nå tullinga dokk møringan æ !! :-))
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #17 på: desember 06, 2009, 22:30:09 pm »

Pitt: """"Å Hoi !! For nå tullinga dokk møringan æ !! :-))  """
Dette er ikke nødvendig!!  Hæ
Skal det skrives noe, så ikke terg på deg folk!
Finn rette tasten.
Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
Elliot
Supermedlem
*****
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND


Tlf 91160684


Vis profil
« Svar #18 på: desember 06, 2009, 22:32:28 pm »

På siste treffet på Ørskogfjellet ble det betalt slik, om det blei praktisert på det treffet som var i Ålesund nå på seinhøsten veit eg ikkje, formannen veit sikkert det.

"Treffet" som vi arrangerte på lokalet vårt var i regi av gjengen på lokalet og ikke VolksWest. Derfor ble det ikke tatt inn treff-kontigent. Bare til opplysning... Ellers synes jeg vi kan rette oss til det som ble bestemt på Ørskogfjellet ang. kontigent og treff-kontigent.
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
2000
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted:


flotte ja


Vis profil
« Svar #19 på: desember 06, 2009, 23:06:56 pm »

 Sjokkert Sjokkert Øyerulling Øyerulling Gliser Gliser
« Siste redigering: desember 07, 2009, 00:44:53 am av 2000 » Loggført

La gå!!!
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #20 på: desember 06, 2009, 23:37:00 pm »

Ja komentaren kom for å sjå korr lett d æ trekk opp sunnmøringan !! dæm som kjenne me forstår at d va på Kødd !! Blunker

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #21 på: desember 06, 2009, 23:43:49 pm »

Det går ann å diskutere dette på en vennlig måte

Siterer meg selv. Hvordan er det mulig å skape så mye dritt utav dette? Mer dritt nå blir moderert. Hold dere til tema, smil og vær glad.

Vi skal liksom være venner Blunker


(pitt = kukk)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
vwkalle
Medlem
***
Innlegg: 168
Bosted: Ålesund



Vis profil
« Svar #22 på: desember 07, 2009, 01:00:46 am »

 Gliser er klar til å bestille hettegenser Gliser
Loggført

westcosta
Supermedlem
*****
Innlegg: 629
Bosted: Sykkylven



Vis profil WWW
« Svar #23 på: desember 07, 2009, 01:26:26 am »

Går ut fra dette gjelder å skaffe penger til div. utstyr som telt.

Alle som var på SCC fikk erfare telt kvaliteten, kjøp på B... (Det holder og sette opp stengene)  Osteaktig
Kan sikkert få ordnet partytelt som er bedre enn dette gjennom jobben.   www.teltmestern.com
Dei har desverre ikke bilder av partytelt på nettet, skal sjekke dette, og legge ut bilder.
Her er fra Maxfritid: http://www.maxfritid.no/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=1155&produkt_id=15015

Er vi enige om hva som er kriterene for telt?:
 billig, dyrt, m/vegger, uten vegger, stort, flere små.....
Eg kan bringe dette med på vårens første treff...
Ex: Kommer det 50 på treff med en 100-lapp, blir det fort penger til utstyr.


« Siste redigering: desember 07, 2009, 01:46:39 am av westcosta » Loggført


T1 "Eatonic"
T2 Buss "Metal Jacket"
T4 "Multi"
LOBO
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #24 på: desember 07, 2009, 01:51:53 am »

Ang telt så er det bare en ting som gjelder: FULL PAKKE Gliser

Vi kommer tilbake med info om om gensere litt nærmere jul. Her blir det lagt frem fargevalg,utsalgspris,størrelser,leveringer,etc....
« Siste redigering: desember 08, 2009, 00:27:07 am av Lobo » Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Trygve H
Seniormedlem
****
Innlegg: 314
Bosted: Ørsta


Vis profil

« Svar #25 på: desember 11, 2009, 08:46:49 am »

Eg skal ha hoodie til både meg og ungane, Verksmesteren vil sikkert også ha.
Volkswest er ein klubb for vwintresserte. Det vert difor provoserande å bla seg nedover positive trådar for så å møte på dette tøvet om ei konflikt mellom Sunnmøre og Romsdal og Nordmøre. Dette høyrer ikkje heime verken i trådar om hoodies eller anna. Heilt unødvendig å nøre oppunder ei konflikt som ikkje finnst. Som sagt ein intresseklubb for vw ikkje kverulering.  Lobo har heilt rett i at vi held oss til sakene. Har forstått at Pitt er ein hyggeleg kar difor må det vere bortkasta tid også for han å holde på slik på nettet.Den avklaringa ang. kontingent som Raknes kom med er enkel og grei,og korrekt. Hoodei er fett sa Lobo ein gong. Her i nynorskens vogge vert det direkte oversatt hettegenser og flesk, passar iallfall med min kropp.  Gliser
Loggført

Notchback -72


          
            www.volkswest.no
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #26 på: desember 14, 2009, 21:58:22 pm »



Hva mener dere?

synest detta er en god ide.
Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!