EDIT: SELGES NÅ I DELER. Endel allerede solgt......
Bunnplate med komplett bur og helt strøkent karosseri (bortsett fra det som er skjært bort for å bygge racebil da...) kan selges samlet eller hver for seg til meget gunstig pris. Har papirer på bunnplata. 1963 T1. Bur, bunnplate og kaross er meget pent utført. Vurderer du å bygge bur? Sjekk ut dette først.... (Helbur bygd av proff koster fra 20.000,- og oppover) Karossen kan løsnes med få bolter og løftes rett av. Strøken og komplett alu-innredning kan følge med mot et lite tillegg. Ta kontakt så blir vi sikkert enige.
Ellers finnes blandt annet følgende som selges løst fra bilen: * senkeforstilling (evt med skivebremser og kalipere) * Alu tanker - fuel cell og vanntank til IC. Begge med flylokk og litt hardware kan følge med. * pedalsett * styresnekkes * rattstamme med ratt * aludashbord * komplett aluinnredning * alu vinge * Fjærplater og lokk fra Jaycee * 2 sett med lexanvinduer * wheeliebars * slicks
Næ...er vel på tide å riste litt liv i denne igjen. Nå har man jo fått kjørt fort noen ganger i sommer, og da lever man lenge på det, og kan bruke tid på andre morsomme ting.
Ladderbars ble ferdige i går, og jeg holder nå på med innfesting til buret. Regner med å ha det klart i løpet av uka sånn at det kan justeres og punktes fast. Må få tak i litt bremsedeler, så hvis noen har komplett bremseskjold og tromler etc... i brukbar stand så gi meg et hint (5-205). Framfelga er levert inn til sandblåsing og pulverlakk, og nye bakruter i lexan er klare i løpet av et par dager. Torsdag kommer også experthjelp på karosseriarbeid så da håper jeg vi får utbedret en hel masse.
Sikkert noen som ikke har fått med seg hva dette er for noe merkelige greier, men bilen er altså en Fiat 600 fra 1958 som er innlagt til hjerteoperasjon. Det gamle hjertet er kassert og blir erstattet med vw-girkasse og motor. Inspirasjonen kommer fra "Little Giant Killer"... : http://cal-look.no/nostalgia/fiatgasser.html
Hjemmelagde ladderbars, & aksler fra de finske skoger
Noen som har et sett coilovers til salgs? Må være av typen universal, altså med øye i begge ender. Ca. lengde 12-13-14"
Trenger også noe annet småtteri; - 200mm svinghjul - reimhjul alu - topper type 044 eller tilsvarende - IDA innsug - fungerende swingaksel girkasse (trenger bare selve kassa, ..ikke den gamle typen)
Jeg oppgraderer og selger derfor en Telwin MIG 180/2 Turbo, 1-fas (16A sikring - funker også på 10A så lenge man ikke kjører full effekt). Perfekt for garasjen og hobbymekanikeren. Kan med fordel få ny slange eller "liner", og ei ny hylse, men fungerer som den er hvis man passer på å holde slangepakka nogenlunde rett. Selges blant annet på Torshow Bilrek. og Felleskjøpet. Mulig å konvertere til eurokobling. Noe tråd følger med. Gassflaske og regulator følger ikke med.
2500,- eller innbytte/delbetaling i noe brukbart til en "hi-po" vw sugeboxer (trenger bla svinghjul, trykkplate/clutch, reimhjul, fordeler/magnet,)
Tidligere combicamp, bygd om og brukt til å frakte crosser. Trenger fiks på elektrisk og litt finish, men fullt kjørbar og ligger fint på veien. Registrert såklart
Noen "Romerikinger" som har ett par billige bakskjermer (høyre og venstre) til boble, hvor de 10 ytterste cm av skjermen er bra? Resten kan forsåvidt være rustet bort...
Hvis han skal kjøre Super street bør han kjøre pokker så konsistent på 10.90 tallet hvis målet er å ta seg videre. S/ST er vel en typisk "throttle stop" klasse? ET høres ut som et bedre valg...:
Deltakerne setter sitt eget dial-in før kvalifisering. Dette kan endres mellom hver runde i kvalifisering. Kvalifiseringslister settes opp etter den som kommer nærmest det fastsatte dial –in i gjeldene runde.
Deltakerne setter sitt eget dial-in før elimineringen. Dette kan endres mellom hver runde i elimineringen. Dial-In skal merkes godt synlig for tidtakingen ved startnummeret på den siden som vender mot tidtakingen. Startmetode: Fullt tre med 0,500 intervall. Stigeoppsett: Sportsman-stige.
Eliminering blir gjennomført med handikap start, basert på bilenes innbyrdes dial-in. Første bil i mål er vinner med følgende unntak: 1. Kjøres det fortere en dial-in betegnes det som breakout (utslått) 2. Kjører begge bilene raskere enn sitt dial-in regnes den som er nærmest sitt dial-in som vinner. 3. Tyvstarter en av deltakerne, er den andre automatisk vinner. (Breakout er nå ikke gjeldene, men regelen for absolutt breakout er fortsatt gjeldene)
ok. har plater til svingaksel 68-70 mod og etter 71 mod. er litt forskjell der.
Jeg trenger bare den bakre halvdelen av plata, så hvis innfestingen til akselen er lik som på tidligere modeller (og det er den vel), så skulle det gå greit. Hva skal du ha for et par?