mai 05, 2024, 21:44:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51
1441  Forum / Porsche-look / Sv: Porschebobla Beigebug på: mai 18, 2008, 18:29:26 pm
jau håper jo det Glad



slenger med et bilde av interiør, noe detaljering gjenstår
1442  Forum / Porsche-look / Porschebobla Beigebug på: mai 18, 2008, 17:35:47 pm
snart ferdig med godprosjektet

71mod 1302
1443  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: ombygd TL på autodb! på: mai 15, 2008, 16:45:30 pm
den var jo kul da, sku forandra litt på bakluka..

Vinge?  Gliser

 Gliser yap!
1444  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 2stk sportsseter, tmi-baksetetrekk og diamond stitch dørtrekk på: mai 14, 2008, 21:25:18 pm
ikke så langt unna molde  Glad

sender deg kto.nr på pm så får vel jeg en adresse i retur

mvh Arne
1445  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 2stk sportsseter, tmi-baksetetrekk og diamond stitch dørtrekk på: mai 14, 2008, 20:24:04 pm
 jepp


1446  Bruktbørsen / Deler selges / 2stk sportsseter, tmi-baksetetrekk og diamond stitch dørtrekk på: mai 14, 2008, 17:56:37 pm
alt nytt og ubrukt, i hvit utførelse

type stoler: cobra classic
baksetetrekk: til 61mod, passer sikkert flere modeller. type tmi super kvalitet
diamond stitch: vinyltrekk i "old school" utførelse nok til begge dører og sidepaneler bak.

Bud over 2500,-

1447  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: ombygd TL på autodb! på: mai 12, 2008, 11:15:17 am
den var jo kul da, sku forandra litt på bakluka..
1448  Forum / Snikk-snakk / Sv: grønt er kult:P på: mai 10, 2008, 18:15:20 pm
den må ha fått seg et dypp, tenker den ryker godt ved oppstart
1449  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvis ikke VW - hvilken bil? på: mai 06, 2008, 20:45:57 pm
måtte blitt en av mine tidligere restaureringer, solgte de fordi jeg liker boble best.

toyota celica liftback og tidlig taunus, morsomme mustangkopier.
1450  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: bare et sprøsmål her på: mai 03, 2008, 18:12:32 pm
av med toppdeksel,vippestell og ettertrekk toppene. Da blir det bra!
1451  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bobla er helt død på: mai 03, 2008, 17:09:01 pm
Nøkkelen?
1452  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: 1952 boble i MOLDE på: april 28, 2008, 19:29:56 pm
den hadde blitt lekker med porschespoiler den der.
1453  Forum / Problemløseren / Sv: Bensintank behandling... på: april 28, 2008, 17:52:26 pm
Vel, dette er måten, sleng inn sand og trykk på start Blunker
1454  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hva synes folkevognfolket om VW New Beetle?? på: april 26, 2008, 17:46:50 pm
Konebil.
1455  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Plugger og pluggledninger på: april 21, 2008, 20:59:21 pm
ok, thanks for update av hjernebark Glad
1456  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Plugger og pluggledninger på: april 21, 2008, 18:09:13 pm
tennplugger:  std motor ngk b5hs, trimmet motor  ngk b7hs

hei, hender meg på med et spørsmål bare, hare en 1835, har akkurat skrudd i nye fine NGKb5hs,

så leser jeg dette......

bør jeg bytte til b7hs? den går jo fett med de andre, begrunn litt da Glad
1457  Forum / Snikk-snakk / Sv: 1302 Limited Edition ? på: april 20, 2008, 20:39:54 pm
jubileums1302n var produsert i 15,000 eksemplarer, jeg har nr 2002085, bare skrot din du, så blir min mer verdt Gliser
1458  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 - Bildetråd på: april 20, 2008, 09:07:01 am
nydli cab
1459  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 - Bildetråd på: april 20, 2008, 09:06:05 am
1302 hadde jo endel forskjellige utgaver:
1460  Forum / Snikk-snakk / Sv: De "glemte" bilene i Danmark... på: april 18, 2008, 13:36:59 pm
Jens Sørensen Iveco-forhandler

Vonsildvej 17
6000 Kolding
Tlf.: 75 52 78 00

1461  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 på: april 18, 2008, 10:41:48 am
det gassrespons problemet er en gjenganger, har bare bytta pådrags membranet og gravd/blåst reint tilhørende kanaler for krystallisert bensin. hjelper godt med elekronisk tenning og høyeffekscoil. får max gnist og gas fra børjan av da Gliser
1462  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 på: april 18, 2008, 10:18:02 am
må si meg enig med lokka, men det var en del av bobledrømmen hennes, so be it.
dolly har kjapp gassrespons og den nye eieren sørger for null koks i empipotta si.

ps på før bildet har den senkefjærer med originaldempere.
1463  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 på: april 18, 2008, 10:07:37 am
He he,aldri, jeg bygde den om, til ei jente som ville ha boble, Dolly ble det nye navnet på kjerra Gliser
1464  Forum / 1302/1303 / Sv: 1302 på: april 18, 2008, 09:39:07 am
en av 1302-eksene mine, gikk godt hu her...pokker Gråter
1465  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Aslaug - 1971 VW 1302 på: april 18, 2008, 09:14:34 am
går fint det, du skal vel ikke på bane å race med aslaug?
1466  Forum / Problemløseren / Sv: Endeslakk på: april 17, 2008, 21:31:28 pm
vel, den lyden "bak der" kan være luft som slippes ut hver gang du strekker på foten Gliser

er det endeslakk skal du både høre og se det hvis du røsker litt i reimhjulet som står på blokka.

mest trolig er det utløserlageret/mekanismen som har fått en jings, da må du av med mottorn for å se..
1467  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: april 16, 2008, 09:49:05 am
kjempebra prosjekt,brå prosjekttråd. å kjenne hver skru i bilen er en urgod følelse,og ikke minst egen look.

tenna dine vil vises godt gjennom frontruta når du gliser deg gjennom første prøvetur Gliser
1468  Forum / Problemløseren / Sv: Dårlig effekt pga tennplugger<? på: april 16, 2008, 08:48:50 am
er du sikker på at pluggledningene er godt nok på? kansje du har fått brudd i en ledning? sånt kan skje den beste.

Vet ikke hvor nivået ditt ligger, men her har du litt info

under fordelerlokket, der alle pluggledningene går inn, står det en en rotor i midten. denne sneier kontaktstykkene i fordelerlokket,4stk, som må være forholdsvis rene og pene.

napper du rotoren av, ser du stiften, den åpnes og lukkes av et firkanta parti på akselen rotoren står på.

setter du bilen i fjerdegir og skubber den forover mens du ser på, så skjønner du greia

stiften skal åpne mellom 0,8 til 1 mm og kontaktflatene bør se bra ut(ikke no irr og brent)
den må justeres når den står på kanten av firkanten, du bare pusher bilen til den står i posisjon.

skal du justere tenning,og stift bør du ha litt feel med greia.. slitasje mm. så hvis det finnes en stram boblekar i bergen som kan hjelpe deg så hadde nok det vert det beste. kan fort bli surrbala tullballa.

vil du ha mer skuv og vind i håret anbefaler jeg en 1600 motor, rimelig og enkel oppgradering.

uansett, tøft med folkevognjenter, stå på!
1469  Forum / Snikk-snakk / Sv: Bilde side?!? på: april 15, 2008, 12:45:10 pm

når du ser en en cool kid i fatso bmw, så trenger en ikke være så god i matte for å skjønne at banken eier bilen ..

er det kult da? å ikke eie sin egen bil???
1470  Forum / Snikk-snakk / Sv: 1302, hvilke motorstørrelser? på: april 14, 2008, 19:55:17 pm
var de 1600 utgavene levert med skivebrems også? 

skal prøve og få godkjent en ombygging hos tviltilsynet serru.... Osteaktig
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!