mai 03, 2024, 07:53:29 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Porsche 944 Bakstillling?  (Lest 7333 ganger)
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« på: mars 09, 2009, 17:07:49 pm »

Jeg har tenkt å bruke 944 Bakstilling på Bobla mi og jeg lurte på noe dær...
1.Hva type håndbrekk kabler går ann å bruke? Porsche 944 orginal? eller er det noe få kjøpt på markedet?
2.Hva med Calipere får jeg montert Boxter Calipere på bak?

Magne
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #1 på: mars 09, 2009, 17:25:29 pm »

Du bruker org kabel til bilen, og erstatter håndbrekk armen i trommelen med en spesiallaget for boble/type 3 bremsekabel. Du må også ha et rør der kabelen går inn i bremse skjoldet. Sender link til leverandør når jeg er tilbake på pc'n. Boxster caliper kan brukes med adapter. Se ellers annen tråd hvor jeg har spurt om det samme på type 4.   
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 09, 2009, 20:16:16 pm »

Du får kjøpt det du trenger på denne siden : http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/index.php?gruppe1=Bremsanlagen


Strengt tatt trenger du egentlig bare de hylsene, de inne i bremsetrommelen er egentlig bare en kabelsko. Du må bruke en SKIKKELIG kabelskotang og ikke noe europris greier når du skal krympe på disse skoene.
Boxster-caliper kan passe, men du må da bruke adapter som kerscher oxo selger, men de adapterne har dem ikke på nettsida (men dem har dem). Eventuellt kan du bruke calipere bak fra 944 Turbo 86 mod only.
Du må oxo bytte ut foringene på det indre festet på bærearmen.

Skal du bruke boxster eller 944 turbo calipere, så må du oxo bruke 944 turbo skiver, ellers popper stemplene ut på de "vanlige" 944-skivene pga. dem er for tynne..
« Siste redigering: mars 09, 2009, 20:24:25 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #3 på: mars 09, 2009, 20:26:14 pm »

Her finner du delen jeg tenkte på Magne, men du lager vel kanskje et par slike selv? Om du skule sette i gang med litt produksjon, så skulle jeg også hatt et par....  Blunker

Det er den som ligger nederst - http://www.vdubengineering.com/products/brake.htm
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #4 på: mars 09, 2009, 21:34:23 pm »

Ok Arild,dem skal jeg klare å lage et sett Exstra,
Etter Påske så komme jeg tilbake etter å få prøvd de på de innkorta Bærearma mine.
Da må jeg Ha 944 Tubbo Skiver? med Boxter Calipere eller MB Calipere.
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #5 på: mars 09, 2009, 22:34:53 pm »

Dersom du vil ha 4-stempla calipere fra 944 Turbo eller Boxster må du ha skiver fra 1986 944 Turbo, det blir samme oppsett som skal på bak på min 412. Mangler skivene og en adapter/spacere mellom skive og "hub'n" fra 412. Også de to duppedittene som du nettopp har motatt en bestilling på!  Blunker
Kikker du innom her http://www.shoptalkforums.com/viewforum.php?f=51 så finner du masse spennende prosjekter....
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mars 09, 2009, 22:58:39 pm »

ok arild,
er 944 turbo skiver makan som på 911 bak?
For da har jeg 2 sett med Skiver liggende en plass.
Foran blir det Kercher.
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #7 på: mars 09, 2009, 23:03:53 pm »

Så vidt jeg vet så er det bare '86 944 Turbo som har de skivene...
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #8 på: april 01, 2009, 05:56:48 am »

Arils har du fått noe priser på Skiver?
Priser jeg har fått på 944 bak 1986, kr548.-
Turbo skal jeg sjekke senere i uka.
Etter det jeg så i UK er det går bedre å bruke Mazta sine bremser Øyerulling
Skal Høre litt med Autotunning i morra jeg.

Mags
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #9 på: april 01, 2009, 07:28:40 am »

Har komplett Porsche med unntak av skiver Mags, så her blir det Porsche. Bedre for selvbildet enn Mazda også! ;-) Billige skiver, hvor fikk du tak i de?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #10 på: april 01, 2009, 07:31:20 am »

Ingen vits å bestille de fra England uansett da, selv om de er av god kvalitet. Blir nok ikke noe banekjøring på meg...?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #11 på: april 01, 2009, 08:01:22 am »

Det er standar 944,skal sjekke hva de tar for 944 Turbo i dag,så sender jeg deg info på PM.
Mags
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #12 på: april 01, 2009, 08:04:00 am »

Toppers Mags
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #13 på: april 01, 2009, 14:13:02 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Det finnes mange muligheter med matching av skiver-calipere fra Porsche. selv bruker jeg 993 skiver på 944NA nav med 993 calipere. en slik løsning gir 3mm feil offsett på skiven, så navet måtte innom dreiebenken.

vedrørende håndbrekkwire:  den eneste delen man strengt tatt trenger er "svanen" som man fester std VW wire på i trommelen.  Lengde på wire kan man justere ute ved navet med liten ombygging av Porsche hylsen, samt inne mot gafflene.  Kjøpte kerscher tuben ute, men den fungerte ikke med de 4 settene med wirere jeg hadde, så jeg justerte med en liten hylse inne.
Loggført
geir F
Seniormedlem
****
Innlegg: 397
Bosted: lyngdal



Vis profil
« Svar #14 på: april 01, 2009, 19:13:35 pm »

Hvilken hovedsylinder bruker dere når dere har skivebremser bak?
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #15 på: april 01, 2009, 19:17:49 pm »

Standard type 1 fra biler med skiver foran skal vist fungere greit. Har ikke montert mine bak ennå, kun 4-stemplet med 299mm skiver foran så langt
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #16 på: april 01, 2009, 19:20:21 pm »

Renault Traffic 2001 model pumpe og CSP monteringssett.

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=306424628832&rub1=Wheels%20%2F%20Brakes&rub2=Master%20Cylinder%2CMounting%20Adapter&artnr=20208a&pn=0&sort=0&all=


Med 944 NA bremser i alle fire hjørner kjørte jeg med modifisert hovedpumpe fra 86-78 T2 112i og det fungerte helt fint og trykk nok i massevis. Billig var det også.
« Siste redigering: april 02, 2009, 20:19:26 pm av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #17 på: april 01, 2009, 19:22:09 pm »

Standard type 1 fra biler med skiver foran skal vist fungere greit. Har ikke montert mine bak ennå, kun 4-stemplet med 299mm skiver foran så langt

Fungerer nok ikke helt greit det Arild... Du får en lang vandring på pedalen da..  Pumpe fra 944 eller fra Kerscher funker bra. Dessuten får du alt for stor bremsevirkning bak med T1 pumpa..

Når det gjelder spacer med turbo-caliper på 944 NA arm, så er det standard med spacere på Porsche 944 Turbo. Porsche har det som original del, de spacerne er 3mm tykke...  Blunker
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #18 på: april 01, 2009, 19:22:17 pm »

Savanna; oppsettet skal på en 412 Coupe i mitt tilfelle, må lage en spacer/adapter mellom org 412 nav og Porsche skive. Tilpasses tykkelsen på den slik at skive kommer riktig i forhold til caliper...
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #19 på: april 01, 2009, 19:25:46 pm »

Ok, trodde det skulle gå greit Roar. Har lest flere som har brukt std hovedpumpe - spørs vel hvor nøye man er på det? ;-) Spesiell innesting på 412 pumpe, så jeg har ikke så mange valg.   
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 934
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #20 på: april 01, 2009, 19:56:05 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Sikkert dumt å forsøke å argumenter mot en som faktisk har gjennomført dette, men jeg forsøker likevel... Jeg har 944 turbokalipere liggende i kjelleren og div 944 NA deler for å få dette på en type 1 eller 3, og mener bestemt jeg fant ut ett eller annet som ikke gikk overens med Boxster-skivene. Derfor kjøpte jeg skiver fra -86 turbo. Men hva var det nå igjen... Øyerulling Hæ
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 934
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #21 på: april 01, 2009, 19:59:45 pm »

Ok, trodde det skulle gå greit Roar. Har lest flere som har brukt std hovedpumpe - spørs vel hvor nøye man er på det? ;-) Spesiell innesting på 412 pumpe, så jeg har ikke så mange valg.   

Hvis du kikker på div forum er det mange som er av typen "ikke så nøye på det", ja... I tillegg har de kanskje myndigheter som også deler samme syn, og da går det jo an Blunker Du kan nok bruke en type hovedsylinder, men da med en eller annen reduksjonsventil på bakhjulskretsen (dumt å blokkere bkhjulene før forhjulene...). Og så får du jo lang vandring som Jærva skriver...
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #22 på: april 01, 2009, 20:05:23 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Sikkert dumt å forsøke å argumenter mot en som faktisk har gjennomført dette, men jeg forsøker likevel... Jeg har 944 turbokalipere liggende i kjelleren og div 944 NA deler for å få dette på en type 1 eller 3, og mener bestemt jeg fant ut ett eller annet som ikke gikk overens med Boxster-skivene. Derfor kjøpte jeg skiver fra -86 turbo. Men hva var det nå igjen... Øyerulling Hæ

I skivekatalogen til Brembo så står 86 944 Turbo oppført med skiver som er 71mm "høye", mens Boxster S står oppført med 75mm "høyde". Altså 4 mm forskjell i følge den katalogen.
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #23 på: april 01, 2009, 20:09:10 pm »

Ok, trodde det skulle gå greit Roar. Har lest flere som har brukt std hovedpumpe - spørs vel hvor nøye man er på det? ;-) Spesiell innesting på 412 pumpe, så jeg har ikke så mange valg.   

Hvis du kikker på div forum er det mange som er av typen "ikke så nøye på det", ja... I tillegg har de kanskje myndigheter som også deler samme syn, og da går det jo an Blunker Du kan nok bruke en type hovedsylinder, men da med en eller annen reduksjonsventil på bakhjulskretsen (dumt å blokkere bkhjulene før forhjulene...). Og så får du jo lang vandring som Jærva skriver...

412 har reduksjonsventil orginalt, og jeg mener bestemt at den skal kunne justeres. Innfesting av hovedsylinderen er helt annerledes enn på type 1 (og diverse Porsche), så det er ikke så enkelt og montere noe annet. Jeg får i første omgang få på skivene, så får vi se hvordan vandringen blir. Mulig jeg er helt på jordet, men jeg mener hjulsylindre har lenger vandring enn hva stemplene i caliperene har?
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #24 på: april 01, 2009, 21:10:22 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Sikkert dumt å forsøke å argumenter mot en som faktisk har gjennomført dette, men jeg forsøker likevel... Jeg har 944 turbokalipere liggende i kjelleren og div 944 NA deler for å få dette på en type 1 eller 3, og mener bestemt jeg fant ut ett eller annet som ikke gikk overens med Boxster-skivene. Derfor kjøpte jeg skiver fra -86 turbo. Men hva var det nå igjen... Øyerulling Hæ



Som du ser fra svar fra Hulken og Jærva, så bruker Porsche 3mm spacer på caliperene, og Boxter S skiven har 4 mm mer offsett.  Dete plasserer skiven +/- i senter av caliperen.
Loggført
Savanna67
Supermedlem
*****
Innlegg: 501
Bosted: Oslo-Skedsmo


Vis profil

« Svar #25 på: april 01, 2009, 21:29:50 pm »

Ok, trodde det skulle gå greit Roar. Har lest flere som har brukt std hovedpumpe - spørs vel hvor nøye man er på det? ;-) Spesiell innesting på 412 pumpe, så jeg har ikke så mange valg.   

Hvis du kikker på div forum er det mange som er av typen "ikke så nøye på det", ja... I tillegg har de kanskje myndigheter som også deler samme syn, og da går det jo an Blunker Du kan nok bruke en type hovedsylinder, men da med en eller annen reduksjonsventil på bakhjulskretsen (dumt å blokkere bkhjulene før forhjulene...). Og så får du jo lang vandring som Jærva skriver...

412 har reduksjonsventil orginalt, og jeg mener bestemt at den skal kunne justeres. Innfesting av hovedsylinderen er helt annerledes enn på type 1 (og diverse Porsche), så det er ikke så enkelt og montere noe annet. Jeg får i første omgang få på skivene, så får vi se hvordan vandringen blir. Mulig jeg er helt på jordet, men jeg mener hjulsylindre har lenger vandring enn hva stemplene i caliperene har?

Jeg kommer også til se hvordan oppsettet fungerer på gaten med std pumpe. (har noen motorer som må ferdigstilles først....)
Std pumpe gir lengre vandring. men også dermed mer følelse med bremsene. Samt høyere linjetrykk kontra størrre sylinder. Volvo reduksjonsventil bak er også noe som jeg kommer til å teste.
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #26 på: april 01, 2009, 21:55:59 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Sikkert dumt å forsøke å argumenter mot en som faktisk har gjennomført dette, men jeg forsøker likevel... Jeg har 944 turbokalipere liggende i kjelleren og div 944 NA deler for å få dette på en type 1 eller 3, og mener bestemt jeg fant ut ett eller annet som ikke gikk overens med Boxster-skivene. Derfor kjøpte jeg skiver fra -86 turbo. Men hva var det nå igjen... Øyerulling Hæ

Boxster-skivene er 20mm tykke (samme som 944 na) , mens 86 mod 944 turbo-skivene er 24 mm tykke. Eterhvert som klossene blir slitt på 944 turbo-calipere og du har 20mm skiver, så vil det på et eller annet tidspunkt få stemplene til å poppe ut av caliper, og det tror jeg ikke noen vil oppleve med alt det fører med seg  Blunker
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #27 på: april 01, 2009, 22:00:27 pm »

Hei,
Skal man benytte 944 turbo calipere med 944 NA nav bør man bruke Boxter S skiver. Disse er riktigere offset, slik at man slipper å bruke spacer på 944 turbo caliperen.  Dette gjelder 85 mod. 944 NA nav og bakplate, tror det samme gjelder alu bærearmene. 
Det eneste dumme med en slik løsning er at da jeg gjorde dette var ikke Boxter S skiven kun tilgjengelig som original Porsche del...

Sikkert dumt å forsøke å argumenter mot en som faktisk har gjennomført dette, men jeg forsøker likevel... Jeg har 944 turbokalipere liggende i kjelleren og div 944 NA deler for å få dette på en type 1 eller 3, og mener bestemt jeg fant ut ett eller annet som ikke gikk overens med Boxster-skivene. Derfor kjøpte jeg skiver fra -86 turbo. Men hva var det nå igjen... Øyerulling Hæ

Boxster-skivene er 20mm tykke (samme som 944 na) , mens 86 mod 944 turbo-skivene er 24 mm tykke. Eterhvert som klossene blir slitt på 944 turbo-calipere og du har 20mm skiver, så vil det på et eller annet tidspunkt få stemplene til å poppe ut av caliper, og det tror jeg ikke noen vil oppleve med alt det fører med seg  Blunker

Ikke Boxster S Roar, de er 24 mm
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #28 på: april 02, 2009, 11:43:11 am »

Hær er det annet oppsett,
Miata  ::)Calipere


* Mazta.JPG (74.91 KB, 922x692 - vist 200 ganger.)
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #29 på: april 02, 2009, 11:50:39 am »

Fikk pris på 86 944 Turbo skiver i dag, 1015,- eks mva. Med kompis rabatt ender jeg vel opp litt under tusenlappen pr stk
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!