1stk gradert reimhjul (std diameter til 1600 AS motor: 200,-
4stk NOS wirer, 150,- pr stk eller 500,- for alle 4.
Wirene har artnr: 211 711 630 C - Høyre varmewire Bay 68-71 221 711 605 C - Varmewire Bay opp til 79 211 721 555 J - Gasswire Bay 1700 211 711 629 K - Venstre varmewire Bay 1600 72-73
Rydder unna litt, så kanskje man har litt ekstra lommepenger når man reiser til Las Vegas og SEMA show... Alle priser er faste, med mindre noen byr over. MÅ HENTES PÅ SIGGERUD / ALTERNATIVT KAN DET LEVERES I OSLO OMRÅDET.
Alpine SPG-69C3 (6x9") høyttalere, nye i eske. 500,-
Ja, og i tilleeg er Kerscher fjærbeina mye slankere. Jeg har 7x17" ET55 (originale Audi RS2 felger foran og bak med 205/40 foran og 215/40 bak
Har Kerscher skivebremser foran og bak med Porsche boltsirkel og originale Porsche spacere/adaptere på 21mm foran og 35mm bak. Skjermene på bilen er de originale stålskjermene.
Jepp, Jarmund har allerede fått bekreftet at baneleien er sponset av gutta hos SS Performance neste år også så da er det bare å satse på nytt arrangement da også! Fikk vel nærmere 60-70 runder med A6`n jeg også. Håper å kunne kjøre med noe enda grommere neste år, selv om 3,0 TDI quattro fungerte utmerket på gårsdagens føre!
Takk for at du stillte opp på veldedighetsdagen for de kreftsyke barna og deres pårørende på Rudskogen. Utrolig mange barn som fikk gleden av å bli med i bussen, og alle de andre gromme bilene som møtte opp. Håper du fikk nok tid utpå banen. Hadde med en jente i bilen som hadde vært med i "ubalansen" litt tidligere på dagen og syntes det var kjempemorro!
Hederlig omtale av Race Bussen fra Amerikanske Speedhunters.com etter Gatbil også. Grattis! (Ganske morsom lesning med tanke på hvilke arrangementer disse gutta besøker rundt i verden!)
Har ikke noe problem med å forstå at du oppfatter det som syting når jeg setter ting litt på spissen, men når dere "annonserer" planer for et nytt Oslo treff og ber om tips, bør dere kanskje komme opp med noe bedre en en frillfest på tunet. Tror ikke mange forventet at alle brikker ville være på plass i år heller, men i det minste noe som kan oppfattes som et treff og ikke bare en grillfest med kompisene. Håper for all del at det kommer mye folk, sånn at noen gidder å gjøre noe mer ut av dette senere, men jeg for min del kan dessverre ikke komme denne helgen pga andre arrangementer. Men det er du vel kanskje like glad for nå likevel?
Tja, hadde det ikke vært for at jeg er med å arrangerer Norges desidert største biltreff i mai, juli og september + et på Mantorp i Sverige i juni så kunne jeg sikkert hjulpet til med noe. Er faktisk ute av sofaen og arrangerer et biltreff i februar også... Vet ikke om du har hørt om Gatebil, men vi har i alle fall ett treff på Vålerbanen førstkommende helg. Der er ALLE hjertlig velkommen!
Men for all del, så må du gjerne kose deg i sofaen for min del...
Det ble altså ikke noe oslo treff. Men en fest sammen med slackers...
Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet... Ikke meningen å være frekk, men dette ble litt for lettvint. Håper det ikke bare er jeg som er litt skuffet over at det ble "annonsert" et nytt treff i Oslo, og at det ender opp med å bli en grillfest i hagen.
Ikke det at jeg har noe med det, men hva fikk deg til å lete etter og legge ut det bildet Jørn? Er "Der anabole krankenwagen" klar for Vålerbanen i mai? Booker gjerne plass dersom du trenger ballast...
Ikke boble, men en primergrå Porsche 914 på planet av en gammel "bergingsbil" langs Siggerudveien (Ski). Så tøff ut. Hvis du er her så var det jeg som kom bak deg i A8`n.
Google Translate er kanskje ikke det ideelle oversettelsesverktøyet...
Sidewinder Eksos (SS)
En høy effekt krever en høy kvalitet eksos den akkumulerte kapitalen er ikke hemmet , men vil hjelpe oss øke. Det er mange eksos dette løftet, men det er få som faktisk leverer. The Sidewinder er på toppen av høy effekt eksos systemer som er egnet for gatebruk, med perfekt passform og laget av høykvalitets rustfritt stål. Røret lengde er perfekt avstemt og polert lyddemper er inne i en pyramide form for optimal flyt mønster og en maksimal hastighet på eksosen. Spjeldet monteres til utløpet av den første sylinder, i mange systemer er det en monteringsbrakett sveiset til den tynne metallplater på spjeldet som før eller senere splittet, Sidewinder er en polert rustfritt stål braketten slik at dette problemet aldri kunne skje. Også utløpet tilpasset for å plassere en oksygen sensor , også dette vil du ikke ofte støte på lignende systemer. Røret diameter er41 mmog den maksimale effekten fra Sidewinder å komme til ovnen beina er ikke lenger installert. Lyden er dyp og kjedelig, som en eksos bør lyd og dermed faller innenfor de rettslige standarder som bilene våre er. Det sier seg selv at ingen oppvarming er til stede, er det bare brukt av en sentral forgasser (som original) hva en race motor nevnt er. The Sidewinder kommer uten pakninger og montering materiale. Bruk M8 bolter og muttere for montering av demper på spaghetti og likeverdige bolter for montering av festebraketten til eksosrøret. Pakningene er tilgjengelig separat som ekstra alternativer som er listet opp.
Kjenner det blir litt varmt under topplokket når man legger ut en salgsannonse hvor det står at man må ringe ved spørsmål, og så legger enkelte ut spørsmål i tråden. (Da gjerne om ting som ikke er relatert til det som selges en gang...)
Siste eksemple er annonsen jeg la ut for svigers hvor jeg med fet og underlinjet tekst skrev at han måtte kontaktes, og at delene befinner seg i Østfold. Har prøvd å være flink ved å oppgi bostedet mitt som er Ski, så det kan vel ikke være så forbanna vanskelig å skjønne at jeg ikke selger delene?...
Støtter fortsatt forslaget om Rudskogen. Er jo tross alt bare en liten times kjøring fra Oslo, med et stort område for både utstilling, banekjøring, vaskemuligheter, kiosk/cafeteria, toaletter osv. Det er vel strengt tatt nok utstillingstreff hvor man ser de samme bilene hver gang, og med et treff på Rudskogen øker jo også muligheten for at bl.a svensker også tar turen.