mai 04, 2024, 03:16:10 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Pris på 1958 T1. Hva kan jeg forvente å få for denne bilen ved salg i norge?  (Lest 741 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juli 12, 2012, 00:20:44 am »

Har gått sånn passe lei hele luft-vw hobbyen og vurderer derfor salg av bobla mi. Salg til skotland er opp til vurdering, men er det noen som vil mene noe om hva som er realistisk å forvente å få for denne i norge (jeg har en formening, men ønsker å høre hva andre mener)?

Bilen er denne...





NB: Senkingen er selvfølgelig ikke godkjent.

Bilen er fæl å se på men relativt bra for rust. Har aldri vært utsatt for restaurering, så dette er en ærlig bil Glad

Bilen er i hovedsak orginal med untak av senking.
Foran er forstillinga kortet inn 5"
Motor og gir som står i er defekt, men "ny" 30 hesters pumpemotor og ei bra girkasse følger med. Ennå to 30 hesters motorer i ukjent stand følger med. Takgrind, bagasjebrett og div annet ekstra stæsj jeg har  kan medfølge. Setene foran er restaurert med glassblåste og lakkerte rammer med nye TMI paddinger og trekk som minner om det orginale. Padding og trekk til baksetet medfølger. Bilen har fungerende elektrisk VDO bensinmåler og fungerende FM mono radio.

Noen som vil mene noe om verdi på denne i norge?


« Siste redigering: juli 12, 2012, 00:24:10 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #1 på: juli 12, 2012, 00:48:15 am »

VWNorge pris = 17k  Rekker tunge

Finn.no = 40+ 
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #2 på: juli 12, 2012, 15:34:59 pm »

Nesten enig med Kjetil

  Vw Norge:får ikke solgt men en rotete salgstråd
  Finn       :30-40
Ta vare på den til intr dukker opp igjen
   
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!