mai 04, 2024, 14:20:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: FUN RUN 2011!!!  (Lest 43194 ganger)
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #30 på: desember 27, 2010, 15:51:13 pm »

kommer full bil fra lilletøyen i år også  Osteaktig
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Lene
Supermedlem
*****
Innlegg: 603
Bosted: Porsgrunn


Bobla mi! Forelska :)


Vis profil WWW
« Svar #31 på: desember 27, 2010, 16:49:14 pm »

Har funnet ut at det jeg trenger er et kart, en kartleser, og en hundrings, så kommer jeg  Gliser Gliser Gliser

Kan det stemme at det er ca 4 timers kjøretur fra Porsgrunn? Noen som har adresse til denne pizza sjappa så jeg kan finne en kjørerute?


Storgata 183 Moelv.
Kjør rv4 over Hadeland,mye kulere vei å kjøre i forhold til kjedelige e6,ser helt sikkert flere bobler langs rv4 også. ;)I følge Gule sider 3 timer og 43 minutter fra Porsgrunn.



Thanx !!!!  Osteaktig oiiioii det er litt langt ja, hvertfall hvis det er motorveikjøring, rv4 skal bli! ! Har funnet en hundrings, så det jeg mangler nå er en kartleser, samboeren meldte pass, den tullingen !! Lurt med overnattingstips, takker igjen Glad
Loggført

Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #32 på: desember 28, 2010, 10:25:35 am »

Kunne og tenkt meg en gateadresse til pizzaen, men det er kanskje ganske oversiktelig der borte sån at det er unødvendig?
Vi har noen timer å kjøre( tror ingen av oss er gira på å starte turen flere timer før lyset blir slått på), så jeg tror vi satser på å kjøre på fredagen.
Finnes vel noen trivelige ikke alt for dyre hoteller i nærleiken?!
Vandrehjem både på Gjøvik og Lillehammer,30 min unna
http://www.hihostels.no/no/Vandrerhjem/Ostlandet/Lillehammer/
http://www.hihostels.no/no/Vandrerhjem/Ostlandet/Gjovik/

Vandrerhjem finnes også på Hamar, rett over veien for Vikingeskipet og det blir vel det nærmeste Gliser
Så her er det overnattingsmuligheter i fleng og for de av dere som overnatter på Hamar, si fra til meg
så kommer vi innom alle og tar dere med til start. Mitt tlf.nr er 99020506, jeg lager en liste over hvor dere
bor og henter etter tur. Blir lang lang rekke med go'biler på tur til start av årets åpning av treffsesongen 2011 Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #33 på: desember 28, 2010, 10:33:59 am »

Løypa er så og si ferdig kjørt opp!  Gliser Fikser det siste i morgen...
Litt mer info...: I år kommer vi til å kjøre samlet til post1 da vi har en avtale til et gitt klokkeslett. Derfor... de av dere som tenker som så at; De starter jo aldri presis klokken tolv uansett, og det tar jo lang tid før siste bil får kjørt. Så om jeg er der rundt halv ett så funker det fint. FEIL! 12:15 kommer det kun til å henge igjen litt eksoslukt i startområdet!
Det vil også være smart å fylle opp tanken før start da vi ikke kommer til å kjøre forbi noe særlig "fluid" muligheter før finish.

Sånn... det var vel det for denne gang...
Kommer tilbake med mer info om det trengs etter løype gjennomgang i morgen.  Blunker

Linda!
Loggført

Mvh
Reiel
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #34 på: desember 28, 2010, 11:20:39 am »

Takk for flere overnattingstips!
Dette høres helt supert ut!!
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #35 på: desember 31, 2010, 00:55:32 am »

Da er Birigt snart løpsklar og klar for tur Gliser Vi glær oss Gliser
Men jeg tenkte bare jeg skulle komme med en liten bemerkning, jeg håper kartene og rebusen er litt enklere enn der var i fjor! For og måtte stokke om på alle de bokstavene for å få stedsnavn som ikke lyder kjent i noen form er litt for høy vanskelighetsgrad for oss som ikke er lokalkjente Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #36 på: desember 31, 2010, 01:23:22 am »

Det var litt vanskelig for oss som er lokalkjent i noe av området vi kjørte i fjor og, men vi skal vel ikke klage for man får det nesten ikke artigere en man har i ei tæla boble Gliser

Gleder meg Glad
PS: Rikard, bare pass deg, 1600`n kom i siget her i går og er klar til start mot 1500 jævelen din Gliser
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #37 på: desember 31, 2010, 01:23:43 am »

Tør ikke love no der Rikard, disse løpsansvarlige har noen smarte løsninger på hvordan holde oss varme. Både på utsiden og innsiden.
Både av bilen og hjernen Gliser

Jeg gleder meg også... 412'n starta i dag i minus ....... (har ikke peiling på temp) og der har den stått i mange uker, om mange minus også. Da måtte jeg seff kjøre den på jobb til fruen's store forskrekkelse Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #38 på: desember 31, 2010, 02:00:25 am »

Javel, vi får se om vi får lirket oss igjennom Gliser Og anders, den skal vi bli 2 om!!  Gliser Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #39 på: desember 31, 2010, 02:27:56 am »

Javel, vi får se om vi får lirket oss igjennom Gliser Og anders, den skal vi bli 2 om!!  Gliser Gliser

 Gliser Time will show Blunker
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
TURBO
Gjest
« Svar #40 på: desember 31, 2010, 10:41:26 am »

Været ser jo bra ut å Glad
http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/Ringsaker/Moelv/langtidsvarsel.html
Loggført
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #41 på: januar 02, 2011, 14:27:03 pm »

Nå har jeg fått byttet bort jobbhelgen min og har hyret inn fetteren min som reservepilot for tredje året. I år har han til og med lappen så da må han vel få lov til å teste seg litt som boblesjåfør for aller første gang Blunker
Jeg har også en bang anelse om hvor første post skal gjennomføres, og jeg gleder meg!
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #42 på: januar 02, 2011, 22:23:40 pm »

 Øyerulling


* SAM_0253.JPG (135.63 KB, 640x480 - vist 213 ganger.)
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #43 på: januar 02, 2011, 22:30:20 pm »

Tøft Jokke.... Klar ser jeg, kom å hjelp meg med bygge av motor til Doka'n da? Har alt jeg trenger når jeg har fått snakka med
Unneberg Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #44 på: januar 02, 2011, 22:44:07 pm »

Ja det er vel på tide med et par verksted dager igjen hehe. Ja bilen er klart den, og ''varm'' er det også. Dugget ihvertfall ikke under dagens prøve tur. Deilig deilig Gliser Men det er under vurdering å få på noen fangere slik at vis uhelle skulle være ute, så tar kanskje de den værste støyten  Osteaktig
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #45 på: januar 02, 2011, 23:20:26 pm »

Viste du ville ta til fornuften ang fangere på bilen din.... Men de må være svarte da Jokke Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Tom_A
Medlem
***
Innlegg: 206
Bosted: Hamar


Ghost Riders


Vis profil
« Svar #46 på: januar 02, 2011, 23:26:58 pm »

Stiller for første gang, glær meg.  Kult
Loggført

1960 t1
1966 t1
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #47 på: januar 03, 2011, 12:09:08 pm »

Jeg ser Ingar her anbefaler oss å kjøre 4ern for å komme til Moelv? Mulig dette er en koseligere rute, men er det raskere? Vi kjører fra Røyken og må da evt kjøre til Sinsenkrysset for og så ta 4ern der ifra! Lønner det seg? hvordan er adkomst mot Moelv skiltet oppover der?
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #48 på: januar 03, 2011, 12:56:26 pm »

Alltid mer hyggelig å kjøre riksvei 4, og nesten hipp som happ hva tid angår
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #49 på: januar 03, 2011, 13:07:42 pm »

Hmm, nesten aldri kjørt der før! Men i og med at det er så mye rot og omkjøring på minnesund om dagen så kanskje det skulle prøves Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #50 på: januar 03, 2011, 13:57:37 pm »

Fra Alnabru er det iallefall knapt 10 minutter forskjell mellom E6 og RV4 opp til Mjøsbrua..
Mye kosligere å kjøre 4'ern  Glad
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #51 på: januar 03, 2011, 21:03:25 pm »

Blir løypa slik i år at det funker med lav bil? Bare lurer...  Blunker Gliser 

Løypa er kjørt opp med en Golf2 som i romjula ble stoppet i teknisk kontroll og begjert avskiltet pga.senking... Så JA! Såfremt det ikke kommer 50cm med snø, som noen hevder funker det å kjøre lav bil...  Blunker
Linda
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #52 på: januar 03, 2011, 21:06:18 pm »

Ingen påmelding før dere står der, mener det koster 100,- pr bil...
Reiel burde ikke uttale seg om ting han ikke har noe med eller vet noe om... hehe...  Kysser Love you darling...

Prisen er som følger: 50,- pr.person Sånn...  Gliser
Linda
Loggført

Mvh
Reiel
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #53 på: januar 03, 2011, 21:16:17 pm »

Da ser det ut som om influensaen har sluppet taket i oss alle, og vi er klare for litt Fun Run på lørdag, transport billettene er klare, og hotellrom er bestilt på Hamar. Og det var jammen ikke det letteste å bestille, siden det er idrettsgalla til helgen. Som om DET er viktigere liksom! I følge billettene blir det avreise fra dalen kl 08.00, og forventet ankomst til Hamar er ca 11 +
Møtes dere på Hamar og kjører sammen bort? I så fall hadde det vært gøy å være med:)

Gutta ser virkelig frem til dette, og jeg er sikker på det blir en fantastisk morsom helg!

Rettelse:
Da vi skulle legge opp reiserute ser vi at det var litt omvei å dra innom til Hamar fra den veien vi kommer i fra, så da fortet vi oss og avbestille det ene rommet som var å oppdrive i Hamar, og bestilte et nytt på Gjøvik Gliser Gliser Gliser
Så DA er vi ferdig rotet, og klare for tur. Igjen.
« Siste redigering: januar 03, 2011, 21:52:32 pm av B-Bay » Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
TURBO
Gjest
« Svar #54 på: januar 03, 2011, 21:21:39 pm »

Jeg ser Ingar her anbefaler oss å kjøre 4ern for å komme til Moelv? Mulig dette er en koseligere rute, men er det raskere? Vi kjører fra Røyken og må da evt kjøre til Sinsenkrysset for og så ta 4ern der ifra! Lønner det seg? hvordan er adkomst mot Moelv skiltet oppover der?

Vet alle bilene fattern har i Apotek1 kjører rv4 for å spare tid med tanke på all bygging og omkjøring på E6,kjører du rv4,følg bare skilting til Gjøvik,videre til Mjøsbrua,ta første avkjøring til høyre(ved Shell)tenker man ser pizzasjappa fra Shell med nypussa briller Blunker
Men bare et forslag,jeg syntes E6 er kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz) Gliser
Loggført
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #55 på: januar 03, 2011, 21:26:00 pm »

Jeg ser Ingar her anbefaler oss å kjøre 4ern for å komme til Moelv? Mulig dette er en koseligere rute, men er det raskere? Vi kjører fra Røyken og må da evt kjøre til Sinsenkrysset for og så ta 4ern der ifra! Lønner det seg? hvordan er adkomst mot Moelv skiltet oppover der?

Vet alle bilene fattern har i Apotek1 kjører rv4 for å spare tid med tanke på all bygging og omkjøring på E6,kjører du rv4,følg bare skilting til Gjøvik,videre til Mjøsbrua,ta første avkjøring til høyre(ved Shell)tenker man ser pizzasjappa fra Shell med nypussa briller Blunker
Men bare et forslag,jeg syntes E6 er kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz) Gliser

Kjører aldri E6 Bruk heller bompengene på startkontigent Glad
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
TURBO
Gjest
« Svar #56 på: januar 03, 2011, 21:29:54 pm »

Jeg ser Ingar her anbefaler oss å kjøre 4ern for å komme til Moelv? Mulig dette er en koseligere rute, men er det raskere? Vi kjører fra Røyken og må da evt kjøre til Sinsenkrysset for og så ta 4ern der ifra! Lønner det seg? hvordan er adkomst mot Moelv skiltet oppover der?

Vet alle bilene fattern har i Apotek1 kjører rv4 for å spare tid med tanke på all bygging og omkjøring på E6,kjører du rv4,følg bare skilting til Gjøvik,videre til Mjøsbrua,ta første avkjøring til høyre(ved Shell)tenker man ser pizzasjappa fra Shell med nypussa briller Blunker
Men bare et forslag,jeg syntes E6 er kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz) Gliser

Kjører aldri E6 Bruk heller bompengene på startkontigent Glad

Så kan jo by-folket se hvordan man har det på flatbygdene på Toten på vei oppover langs Eina-fjorden! Osteaktig
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #57 på: januar 03, 2011, 23:00:26 pm »

Olje er kjøpt inn, så nå mangler jeg kun å fylle tanken og ordne litt på noen varmerør..
Skal nok rekke det  Gliser
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #58 på: januar 04, 2011, 10:03:37 am »

Rettelse:
Da vi skulle legge opp reiserute ser vi at det var litt omvei å dra innom til Hamar fra den veien vi kommer i fra, så da fortet vi oss og avbestille det ene rommet som var å oppdrive i Hamar, og bestilte et nytt på Gjøvik Gliser Gliser Gliser
Så DA er vi ferdig rotet, og klare for tur. Igjen.

Hmm... joda, når dere kjører riksvei4 oppover blir det vel enslags omvei å kjøre til Hamar først, men dere får lengere vei "hjem" når løpet er ferdig. Start går fra ca.midt imellom Gjøvik og Hamar. Og mål er et sted her på Hamar sida... Må vel ikke innom hotelrommet før start? Jeg hadde beholdt rommet på Hamar, men nå er vel sikkert det borte.
Samma... supert at dere kommer uansett hvor dere bor!  Gliser Dere er hjertelig velkomne!  Osteaktig
Linda
Loggført

Mvh
Reiel
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #59 på: januar 04, 2011, 10:05:48 am »

jeg håper kartene og rebusen er litt enklere enn der var i fjor!
Ja, det er de! Hehehe...  Blunker
Ble litt vanskelig for noen og enhver i fjor...  Øyerulling I år er vi tilbake til piler hit og dit.
Linda
Loggført

Mvh
Reiel
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!