mai 14, 2024, 10:57:28 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Roadster 2seter / 5seter  (Lest 764 ganger)
Huleboar
Seniormedlem
****
Innlegg: 328
Bosted:



Vis profil
« på: mai 14, 2013, 00:05:45 am »

Hei, nogen av dåkke så vett koffer nogen am roadstere er 2seter og nogen 5seter? Min er en roadster cab 67model og bare registrert med 2seter, baksetene er fortsatt montert.

På forhand takk:)

Loggført

VW T2 Camper 76
VW T2 Camper 77
VW T1 Roadster 67
Pan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1444
Bosted: Trondheim


Vis profil

« Svar #1 på: mai 14, 2013, 08:03:47 am »

Fordi det ikke er noe system på hva som blir godkjent, hva det blir godkjent som, og hvorfor.

Etter å ha lest utallige tråder på forum om godkjenning og den slags, har jeg inntrykk av at dette har litt å gjøre med regelverket, mye å gjøre med kontrollørens kunnskap om regelverket, en del å gjøre med kontrollørens dagsform, og litt med rådende vindretning den dagen.
Loggført
VW 181
Supermedlem
*****
Innlegg: 814
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: mai 14, 2013, 15:34:10 pm »

Fordi det ikke er noe system på hva som blir godkjent, hva det blir godkjent som, og hvorfor.

Etter å ha lest utallige tråder på forum om godkjenning og den slags, har jeg inntrykk av at dette har litt å gjøre med regelverket, mye å gjøre med kontrollørens kunnskap om regelverket, en del å gjøre med kontrollørens dagsform, og litt med rådende vindretning den dagen.

Det høres riktig ut, dessverre!!
Men det er litt skremmende at det skal være slik...  Sint
Loggført

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302s "Smurfen"
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #3 på: mai 14, 2013, 19:35:05 pm »

ja..virker slik. har planer om å ha veltebøyle i min bil men da må den regges om til to seter sa en kontrollant, mens en annen sa det ikke var nødvendig....blir svimmel.

Satans veivesen med motto: "i veien for deg"
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #4 på: mai 14, 2013, 20:27:58 pm »

En 1303 jeg bygde om ble regga for 5, samme ble en annen 03 som gikk på romerike samtidig. Kan ha noe med hvilket kitt som ble brukt. Am roadster glassfiber rumpa gjør jo ikke akkurat baksetet stort. Mens for de to 1303 jeg snakker om var baksetet som org.

Aner ikke om min gamle fortsatt lever.. Sc 30222 den andre gule vet jeg ikke reg nr på.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!