mai 11, 2024, 10:32:54 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bergen  (Lest 1207 ganger)
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« på: februar 04, 2009, 00:08:14 am »

Hello Osteaktig Har ikkje vert den heilt store skribenten inne her på forumet, har mest bere "lurket" omkring å lest om go bilene deres Glad
Men da so eg lurte litt på vå om da vå nåke Bergens folk her, eg kjeme frå sund, å her e da bere 200sx, cosworth og generelt 80tals biler med bakhjuls trekk kompisene kjører, så eg føler meg litt aleine nåken ganger nor eg prøver å snakke om kor fett da hadde vart å kjøpt pop out ruter til bobla eller kansje ei ny takgrind.. Men eg får ingen medlidenhet Gliser hehe.. Hadde vert sjeft å blitt kjent me nåke nye folk me samme interesse til ei forandring Glad
Eg har ei 65 t1 kjøpt oppe i Sandviken, er beige i farge, som er vell kansje rundt 80% orginal, forje eiger snakket om at baksjermen å panseret hadde vert lakka, å de ser du. Men resten skal være og ser OG ut, som e ein bra ting Osteaktig
Akkurat nå står den i deler, har net laga meg ei tralla i 2x4 sia lille skuret mitt ikkje har plass til både panne og karros, så eg triller ut karrosen nor eg ska jobbe me panna Glad
Planen er å kjøre fronten rett i bakken å også gå ned litt bak, 205/60bak trur eg, framme er eg litt usikker.. Har eit hjulvalg, men det er hemmelig intilvidere, har eit sett me smoothies so eg skal bruke i fuste omgang, få seg eit blås å litt pulver lakk sammen me girkassen og drivakslinger og forstillings delene Gliser Motor messig blir det stock, sia eg ikkje tjener så alt for mytsje kroner i min lærligstilling enda, men det passer for meg Glad Eg skal bere criuse å se på damer, ikkje tøffe meg, å heller ingen "kontra" eller "brækking" som kompisane holde på med. panna skal også blåses sammen me diverse deler som bakplater, dermed e da innkjøp at komplette bremser fra bakplata å ut med lager og de som hører til, også 2krets system for litt HMS Gliser Jobber i olja så HMS er fust pri Kult karrosen skal være som den er, skal kansje ta å børste undersider på ting som ikkje vises nor alt er montert for å hindre korrosjon der, men ellers vill eg eigentlig bere ha mer av god sakene Osteaktig har eit par planer for å skille den litt ut, ikkje mytsje, men små ting som eg syns er kult, ikkje gå crazy med accesories men litt må en vell ha Gliser intriøret følger utsiden, holder det som det er, digger rockabilly stilen, så kansje eg sku hat meg ein pin up på hanskeroms luka Øyerulling
Ja, da vå vell da, vi snakkes vertfall på sommerparten, er lett me på alt criusing så lenge eg har/får fri fra jobben Glad
Skriv ein PM viss du er fra bergen område da, vill lett sjå andres prosjekter og kansje hjelpe til viss det skal løftes nåke Osteaktig

Frank RT

Legger til eit bilde bere for gøy, her er vi i windowless stil på straume i sommer..
Loggført
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #1 på: februar 04, 2009, 08:02:02 am »

Jøss gamle bilen min jo  Rekker tunge  du må føge med på vwacb.com. masse liv i abc garasjen å på kranken om dagen. er bare å svinge innom abc for kaffe å litt dekk spark Rekker tunge er MYE som skjer rundt i bergen området om dagen..
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
VW 181
Supermedlem
*****
Innlegg: 814
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #2 på: februar 04, 2009, 15:06:52 pm »

Regner med at du melder deg inn i VWACB, en av Norges beste boble-klubber. Mye aktiviteter og mye kjekt som skjer. Klubblokale på Straume, så vi er ikke langt unna deg. Du er hjertelig velkommen!! Alltid kjekt med nye medlemmer!  Osteaktig
Loggført

1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302s "Smurfen"
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #3 på: februar 04, 2009, 15:44:15 pm »

Traff deg såvidt på Straume hvor bildet over er ifra. Du hadde jo en litt artig vri på senkingen(har du bildet av det). På solsvwik står det je en fin samling av vw og som T-1 nevener erdet også en del som holder til på krankenhaus og abc! Ta gjerne turen rundt en dag, alle er velkommen i vw miljøet.
Husk å meld deg inn i vwabc, se vwacb.com for mer info!
Loggført
kissa
Medlem
***
Innlegg: 180
Bosted: Bergen


Vis profil WWW

« Svar #4 på: februar 04, 2009, 20:23:46 pm »

Bilde av senk, se for øvrig flere bilder fra treffet på
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=691.0


* Bolt.jpg (79.12 KB, 800x533 - vist 143 ganger.)
Loggført
Fankii-T
Juniormedlem
**
Innlegg: 83
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: februar 05, 2009, 00:36:50 am »

Heei T-1, kjekt at du er her da Osteaktig har du fått deg ny boble?? Glad

Sjakkelen vå arti den, veit ikkje heilt kor trygg den var, men ligger som monument i skuret mitt nå  Gliser Vi hadde full tank også får å få litt extra vekt på hjula, prøvde oss også å ta av demperene for å sjå om det var slakk i spenstagene, men bilen blei faktisk høyere Glad

Ja har snakke litt me de på solsvik, jobber med han eine på FMC på ågotnes.. Faktisk ein av deira sin takgrind eg har, så de må bere sei viss ein skal ha den tilbake, den ligger tørt inne i vedskjulet nå  Blunker Å michelin mannen fra 66 har eg tatt inn i varmen..

ja eg har vert medlem i ACB, men eg hadde lite utbytte ta de nor eg ikkje hadde bobla, men har tenk å bli medlem igjen  Glad

Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!