mai 06, 2024, 16:57:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvordan ta av varmebokser?  (Lest 1510 ganger)
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« på: februar 13, 2008, 14:51:37 pm »

Som i overskriften, så lurer jeg på hvordan eg kan få av varme boksene uten og ta ut motoren. noen som kanhjelpe meg? Jeg kommer ikke til mutteren. Erfaringer rundt dette? Glad
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 13, 2008, 16:58:22 pm »

Som i overskriften, så lurer jeg på hvordan eg kan få av varme boksene uten og ta ut motoren. noen som kanhjelpe meg? Jeg kommer ikke til mutteren. Erfaringer rundt dette? Glad

Det er trang ja, men du må bare bruke en kort nøkkel, gjerne av skralle-typen.
Loggført

Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« Svar #2 på: februar 14, 2008, 08:19:48 am »

Ok takker
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
overland
Juniormedlem
**
Innlegg: 53
Bosted: Sola


Vis profil

« Svar #3 på: februar 22, 2008, 13:14:20 pm »

Ordnet det seg?  Min erfaring er å bruke en mutterkløyver på muttrene.  gjennom mange år på motoren har muttrene blitt litt mindre i størrelse og passer ikke helt til verktøyet og dessuten er de ofte rustet noe forferdelig fast.  Kløyv de i 2 der de sitter og varmeboksen kommer pent av samtidig som pinnboltene er inntakt!  Nye mutter er lett å få tak i.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!