Lene
Supermedlem
Bobla mi! Forelska :)
|
|
« Svar #60 på: mai 23, 2011, 18:56:33 pm » |
|
Boblefæns og Lenebølgen Detta kan jeg like!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
Full off stupid ideas since 1978.....
|
|
« Svar #61 på: mai 23, 2011, 20:42:29 pm » |
|
Fanklubben ønsker STICKERS!!!
|
|
|
Loggført
|
"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
|
« Svar #62 på: mai 23, 2011, 20:51:09 pm » |
|
Skjønner du er skremt av oss skumlingene ja,hehe
Du er den minst skumle så ikke skryt på deg noe her nå, ha ha Kanskje jeg skal arrangere "bli kjent med Lene fest" slik at jeg tør dukke opp alene By the way: Opplevde noe sykt gøy i sta! Traff en grønn boble med to unge gutter, som sa han hadde kjøpt boble etter inspirasjon fra meg, som ratta rundt i tide og utide Stolt!!!! Så jeg ikke den grønne på skolen i dag tro.. forøvrig synes jeg det er dårlig gjort å torpedere det at jeg tror jeg er litt dunkel og farlig
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
|
|
« Svar #63 på: mai 23, 2011, 23:34:47 pm » |
|
Har ikke Lene vært på julebord sammen med den skummleste av de skummle? Trodde du var herdet etter dette.....
|
|
|
Loggført
|
"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #64 på: mai 24, 2011, 16:27:21 pm » |
|
Har ikke Lene vært på julebord sammen med den skummleste av de skummle? Trodde du var herdet etter dette.....
Jeg var jo livredd!! Det satte sine spor, derfor over gjenomsnittet skeptisk til boblefolk....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
|
|
« Svar #65 på: mai 24, 2011, 21:24:13 pm » |
|
Jeg var jo livredd!! Det satte sine spor, derfor over gjenomsnittet skeptisk til boblefolk.... Mr. Jalapeno er vel så vidt meg bekjent den sykeste og slemmeste av de alle
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Zero
Seniormedlem
Zero. (Tidligere keito)
|
|
« Svar #66 på: mai 24, 2011, 22:04:34 pm » |
|
Kanskje litt " off topic"men. Hadde vært moro å blitt kjent med andre her med bobler her i Grenland og vært med å cruisa Men jeg kunne trengt litt skru hjelp for og få bobla mi på veien. Det er ikke mye jobb, noen som kunne være så snill og hjelpt meg litt? Kan ordne litt betaling. Hadde vært sjef å fått den klar til Bugrun
|
|
|
Loggført
|
T1-63 Zero
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #67 på: mai 24, 2011, 22:20:45 pm » |
|
Kanskje litt " off topic"men. Hadde vært moro å blitt kjent med andre her med bobler her i Grenland og vært med å cruisa Men jeg kunne trengt litt skru hjelp for og få bobla mi på veien. Det er ikke mye jobb, noen som kunne være så snill og hjelpt meg litt? Kan ordne litt betaling. Hadde vært sjef å fått den klar til Bugrun Kom på is i brevik, så kan du tegne å fortelle om dine problemer ... Kan jo hende at noen har et innspill å komme med.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #68 på: mai 25, 2011, 07:21:45 am » |
|
Kanskje litt " off topic"men. Hadde vært moro å blitt kjent med andre her med bobler her i Grenland og vært med å cruisa Men jeg kunne trengt litt skru hjelp for og få bobla mi på veien. Det er ikke mye jobb, noen som kunne være så snill og hjelpt meg litt? Kan ordne litt betaling. Hadde vært sjef å fått den klar til Bugrun Kom på is i brevik, så kan du tegne å fortelle om dine problemer ... Kan jo hende at noen har et innspill å komme med. Lurt Teller ned timer til søndag jeg, ha ha Ukas høydepunkt Vet om fler som har fått ut boblene sine nå så det er bare å stille opp !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Zero
Seniormedlem
Zero. (Tidligere keito)
|
|
« Svar #69 på: mai 25, 2011, 11:15:51 am » |
|
La inn et innlegg i "problemløsern" ang. problemer med å få sammen pumaforstillinga. Skulle gjerne kommet til Brevik, men har ikke skilter på bobla For kjøre hverdags bilen da....
|
|
|
Loggført
|
T1-63 Zero
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #70 på: mai 25, 2011, 16:35:05 pm » |
|
La inn et innlegg i "problemløsern" ang. problemer med å få sammen pumaforstillinga. Skulle gjerne kommet til Brevik, men har ikke skilter på bobla For kjøre hverdags bilen da.... Ja, du får nok hive deg på "vannvogna"
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Zero
Seniormedlem
Zero. (Tidligere keito)
|
|
« Svar #71 på: mai 25, 2011, 20:43:21 pm » |
|
He he he, for nok gjøre det
|
|
|
Loggført
|
T1-63 Zero
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
Rolf T. Kastenwagen
|
|
« Svar #72 på: mai 25, 2011, 23:07:13 pm » |
|
Ser ut til å bli softisvær til søndag. Regner med at det dukker opp både skumle og "softe" typer i Brevik.
|
|
|
Loggført
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #73 på: mai 28, 2011, 15:22:29 pm » |
|
Nå er det snart samling i brevik igjen Noen som er klare for is eller pølse om det er for kaldt?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
|
« Svar #74 på: mai 28, 2011, 19:08:44 pm » |
|
Bare det ikke regner så jeg trenger snorkel og dykkemaske så....
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #75 på: mai 28, 2011, 19:38:10 pm » |
|
Ta ikke den da, jeg vet du liker å bade
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Luftkjølt? Ja takk!
|
|
« Svar #76 på: mai 28, 2011, 20:26:53 pm » |
|
Ta ikke den da, jeg vet du liker å bade Kremt, host, hark
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
|
« Svar #77 på: mai 28, 2011, 20:51:01 pm » |
|
Ta ikke den da, jeg vet du liker å bade Mangla vel den typen ekstrautstyr når du var her og demonterte kasse ja , det var fuktig gitt.
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #78 på: mai 28, 2011, 21:04:39 pm » |
|
Jepp, vi ble ganske så blaute da
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
Rolf T. Kastenwagen
|
|
« Svar #79 på: mai 28, 2011, 22:19:46 pm » |
|
Jeg kommer hvis det ikke regner.
|
|
|
Loggført
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #80 på: mai 28, 2011, 22:57:46 pm » |
|
Jeg er ikke redd for regn, så jeg kommer uansett
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
|
« Svar #81 på: mai 29, 2011, 16:06:25 pm » |
|
Tøffe gutter og jente fikk spist is i dag i Brevik, hvor var du??
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
Rolf T. Kastenwagen
|
|
« Svar #82 på: mai 29, 2011, 16:15:24 pm » |
|
Jeg var i Brevik og spiste softis. Fikk litt frostskader av den kalde vinden.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
|
|
« Svar #83 på: mai 29, 2011, 19:55:30 pm » |
|
Jeg slappet av hjemme på sofaen mens det lynte, tordnet og haglett utenfor
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #84 på: mai 29, 2011, 20:37:25 pm » |
|
soooooool.jpg (103.74 KB. 800x600 - vist 450 ganger.) Takk for hyggelig is spising og dekksparking
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Zero
Seniormedlem
Zero. (Tidligere keito)
|
|
« Svar #85 på: mai 29, 2011, 22:52:16 pm » |
|
Det var hyggelig og bli kjent med andre "lufthuer" selv om jeg måtte ta vannvogna satse på at jeg kommer med luftwaffe snart, og at det blir litt bedre vær Fikk satt på hjula gullik,må bare få "assen up" så blir det bra
|
|
|
Loggført
|
T1-63 Zero
|
|
|
Eikstad
Supermedlem
|
|
« Svar #86 på: mai 30, 2011, 00:12:14 am » |
|
Har noen av dere is-spisere tenkt å kjøre "rally" på himmelspretten? Til dere som ikke vet hva dette er så arangerer Grenland Veteranvogn Klubb et rebusløp i fin "old school" stil denne dagen. Start fra nye Biltema (ved herkules) klokken ca 10.00. Møt opp i god tid så kommer du tidsnok av gårde til å kunne se siste rest av dagslys før du kommer frem til "mål" i brekkeparken. Jeg stiller. Blir det flere?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ruggen
|
|
« Svar #87 på: mai 30, 2011, 05:36:30 am » |
|
Er ikke mye som slår softis og duskeregn da ... Men vi møter opp anyway og neste søndag er det Right On på stevneplassen i Skien den 5/6 håper på fint vær og MANGE med luftkjølt så vi kan overgå capri gutta PS: Jeg stiller på torsdag også da men håper som de fleste andre at været blir slik --->
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lene
Supermedlem
|
|
« Svar #88 på: mai 30, 2011, 08:28:32 am » |
|
Rælli er gøy, jeg kommer Når klokka er det på stevneplassen? Kom plutselig på at det er bryllup i oslo til hælja, tror neppe jeg kommer hjem så veldig tidlig den søndagen....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
59 T1,64 T1og 65mod 215
|
|
« Svar #89 på: mai 30, 2011, 08:50:00 am » |
|
Satser også på deltagelse i Grenlandsrally på torsdag. Får se nærmere hva helgen bringer, så jeg er ikke sikker på om det blir right-on for min del
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
|