mai 02, 2024, 22:52:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bussen til Ernst  (Lest 31424 ganger)
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #150 på: april 21, 2009, 21:54:12 pm »

Ble super lekker Ernst,,går som ett lite helvete gjorde den også,,og det kler en cowboy fra de trakter  Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #151 på: april 22, 2009, 06:30:36 am »

Fett stuk på den nå Ernst!!  Kult
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #152 på: april 22, 2009, 10:58:27 am »

Nydelig Ernst Glad VÅREN ER HER!!
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #153 på: april 22, 2009, 11:18:42 am »

Knall fin bil!
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #154 på: april 22, 2009, 17:03:51 pm »

blei knall cowboy Blunker snakkes til lørdag?
Loggført
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #155 på: april 22, 2009, 21:14:22 pm »

Enda en grunn for meg å reise til SCC09 Gliser
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

66 Cab
Supermedlem
*****
Innlegg: 619
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos


Vis profil
« Svar #156 på: april 24, 2009, 08:11:36 am »

Da var senkespindler på plass å bussen klar for sesongen  Kult

Det her ble urbra Gliser
Loggført

http://www.typ15.com/                      

RZR Sune
Medlem
***
Innlegg: 218
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil
« Svar #157 på: april 24, 2009, 21:15:36 pm »

Denne er en av mine favoritter innen Bay!! Perfekt timing å bli ferdig med bilen på.
Gleder meg å se den live på SCC.

Sune
Loggført
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #158 på: juli 15, 2011, 07:54:21 am »

Å litt bilder til
tar sjansen selv om tråden er "gammel"...

Ser på et bildet at det er brukt adapter for å bruke T1 motor i T2. Men hvordan et det løst sammen med denne oljedingsebomsen (full flow?)?
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #159 på: juli 15, 2011, 08:12:10 am »

90 graders oljedingsebomskupling Glad
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #160 på: juli 15, 2011, 08:30:40 am »

Å litt bilder til
[ Vedlegg ]
tar sjansen selv om tråden er "gammel"...

Ser på et bildet at det er brukt adapter for å bruke T1 motor i T2. Men hvordan et det løst sammen med denne oljedingsebomsen (full flow?)?

Ser ut til at de må ha laget litt hull i platen på adapteren, viss ikke vil ikke oljen ut i det hele tatt. Har de planet den i tillegg, eller er den plan nok til å holde tett originalt?

http://www.unneberg-bil.no/product/9433


* Bug_Camp_07_138.jpg (62.73 KB, 648x486 - vist 234 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #161 på: juli 15, 2011, 18:28:01 pm »

Å litt bilder til
[ Vedlegg ]
tar sjansen selv om tråden er "gammel"...

Ser på et bildet at det er brukt adapter for å bruke T1 motor i T2. Men hvordan et det løst sammen med denne oljedingsebomsen (full flow?)?

Ser ut til at de må ha laget litt hull i platen på adapteren, viss ikke vil ikke oljen ut i det hele tatt. Har de planet den i tillegg, eller er den plan nok til å holde tett originalt?

http://www.unneberg-bil.no/product/9433
jeg har et slikt adapter selv. Derfor litt nysgjerrig...
Loggført
sandvik996tt
Gjest
« Svar #162 på: juli 25, 2011, 07:27:23 am »

Å litt bilder til
tar sjansen selv om tråden er "gammel"...

Ser på et bildet at det er brukt adapter for å bruke T1 motor i T2. Men hvordan et det løst sammen med denne oljedingsebomsen (full flow?)?

Her er bilde av delen :

Loggført
perpioneer
Supermedlem
*****
Innlegg: 895
Bosted: Arendal



Vis profil
« Svar #163 på: juli 25, 2011, 13:32:26 pm »

Å litt bilder til
tar sjansen selv om tråden er "gammel"...

Ser på et bildet at det er brukt adapter for å bruke T1 motor i T2. Men hvordan et det løst sammen med denne oljedingsebomsen (full flow?)?

Her er bilde av delen :



takk for det. har det funket smertefritt?
Loggført
glo
Nybegynner
*
Innlegg: 16
Bosted: Trondheim - Kongsvinger pendler


Vis profil

« Svar #164 på: mars 28, 2012, 21:48:58 pm »

Artig å finne denne gml tråden....bussen lever nå et lykkelig liv hos meg i Trondheim. Blir å se på Trøndertreff 2 Juni...har vært en eier fra Kongsvinger imellom oss ihvertfall.. Glad
Loggført

Gisle Lian Olsen

eier av 63 vw karmann cab,68 early bay de luxe buss ,63 widerøe lillebror- alt som trengs for retrocamping
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!