Her er en fin side med info:
http://www.vw-resource.com/34pict3.htmlDet er mye som kan gå galt, men ofte er det enkelt å fikse.
0. Standardinnstilling er 2,5 turn ut på begge justeringsskruene, så kan fininnstillingen gjøres med motor i gang.
1. Se at den ikke drar falsk luft noe sted. Det ødelegger for ALLE fininnstillinger.
2. Du har et lite rør nede i den store åpningen under luftfilteret som sender en dash/sprut bensin ned i forgasseren når du trykker (litt bestemt) på gassen. Se at denne virker og at røret står slik at den ikke sender bensinen rett på spjeldet under, men mellom veggen i forgasseren og spjeldet (du skjønner hva jeg mener når du kikker nedi der).
3. Selv om alt er gjort klart og rent KAN det komme drit inn fra bensintanken med en gang og ei dyse går tett (du har vel bensinfilter på?)
Denne siden er også veldig fin:
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,20100.0.htmlLykke til med videre justering.
Jørn.