mai 02, 2024, 17:00:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Jeg blir irritert når......  (Lest 48155 ganger)
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #180 på: mai 21, 2011, 19:23:06 pm »

Jeg blir irritert når jeg hører folk anonnserer etter brukte bremse deler, for å putte på en bil som skal ut i trafikken.
Bremsene er vell noe av det viktigste på en gamel maskin.
Haru ikke råd til nytt så la bilen stå på loven...
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #181 på: mai 21, 2011, 19:36:51 pm »


...og hva med polakkene på blankslitte dekk og ditto bremser?

Veldig moro å sitte bak rattet i et av Postens vogntog på glatte vinterveier og bli møtt av en halvsliten overlasta polskregistrert DAF utstyrt med sommerdekk, som kommer mer eller mindre sidelengs rundt en sving ned Romsdalen..  Øyerulling Skal love dere jeg fikk merke at blodpumpa virka  Rekker tunge

Ikke alle utenlandske vogntog er utstyrt med fartssperre heller har jeg funnet ut...



Den fartssperra er ikke på alle norske vogntog heller ...  Øyerulling  Er det ikke 85 km/t som er på norske biler?   Har kjørt flere ganger i 100-sona inn mot Oslo på E6 og blitt passert av norske vogntog ja..

I et par tilfeller hadde dem i hvertfall 120.. , ganske nye var dem og..

Særlig er det en trekkvogn som kjører på denne veien av og til som kjører ganske så "aktivt" når han ikke har henger på.. . Vi vet jo alle at en trekkvogn uten henger går ganske godt.

Men kanskje mest irriterende er slike kranbiler og gaffeltrucker som kjører på E6 og østre aker vei i værste rush-trafikken om morran og lager laaaaang kø bak. Da tenker jeg ikke på de registrerte som gjør 70-80 km/t, men de uregistrerte som gjør maks 30-40 km/t. Lager jo ikke noe kø det i 80 eller 90 sona i rush-trafikken ..  Øyerulling   Sint
« Siste redigering: mai 21, 2011, 19:42:45 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 912
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #182 på: mai 23, 2011, 17:17:54 pm »

Jeg blir irritert når det siste enderøret på eksosen fant ut at den ikke ville ut, men derimot brekke når jeg skulle ha det ut.

Med hilsen:
Formann i KLON Rikard klubben.
Loggført

justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #183 på: mai 23, 2011, 20:38:59 pm »

det er fartsperre på 90km/t på norske lastebiler, men vet at folk kjøper biler med små eurospec hjul og så setter på "norske" hjul. da gjør lastebilene 97km/t  Blunker

så de holder trafikken ja  Blunker
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #184 på: mai 23, 2011, 22:03:25 pm »

Sikkert ingen som har fjerna fartsperro heller..
vart sjølv forbikjøyrd av eit vogntog idag når eg kjøyrde ghiaen. låg då i omkring 100 og traileren peisa forbi. han var sikkert nermare 120. men da var sjølvsagt ein polsk bil
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #185 på: mai 24, 2011, 00:48:03 am »

Sikkert ingen som har fjerna fartsperro heller..
vart sjølv forbikjøyrd av eit vogntog idag når eg kjøyrde ghiaen. låg då i omkring 100 og traileren peisa forbi. han var sikkert nermare 120. men da var sjølvsagt ein polsk bil

I mange tilfeller så er det bare å fjerne ei sikring så er fartssperra fjernet Rekker tunge
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
vw-t1
Supermedlem
*****
Innlegg: 707
Bosted: Nesodden/Fagerstrand



Vis profil
« Svar #186 på: mai 24, 2011, 08:04:37 am »

Blir bitte litt irritert når jeg gir bud på en del på pm, og ikke får svar engang Blunker Hvis man vil ha bud i tråden, bør det stå i annonsen. Greit om budet er for dårlig, da er det bare å si det Glad Eller se det som en start på en budrunde. Blunker
Loggført

Vw Boble 1200 65mod FERDIG.
07 Mercedes benz c-klasse
2013 Sachs Madass 50CC/72cc.
58 BMW Isetta Microbil prosjekt, stor jobb. En haug med deler. Trenger deler.
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #187 på: mai 24, 2011, 08:44:50 am »

... ny VW er 100.000 gangar mindre pålitelig enn gammal VW. Tok 120.000km-service på Passaten til den nette sum av 22.842,- på onsdag, og i går stoppa bilen heilt uten hjelp.. Brudd i ledningsnettet til dysene.

Tusen takk skal du faen meg ha!

2006 VW Passat 4-Motion TDi billig til sals.. Anyone?
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #188 på: mai 24, 2011, 09:43:16 am »

Vil ikke påstå at bobla mi har toyota driftsikkerhet, men har hentet madamen noen ganger når 2000 Chrysler står i veikanten.
De 2 siste veihjelpene fra Viking måtte jeg betale selv i fjor. Jeg fikk 4 på medlemskapet, en som vennetjeneste og to til...
Av de 7 stoppene, var det vel 5 på boble og 2 på Chrysler...
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1110
Bosted: moss


stæsj hore og hard barket senkepøbel


Vis profil
« Svar #189 på: mai 24, 2011, 10:41:14 am »

@ formula vee ikke for å rakke ned på de andre bilbergings firmaene, men Falck har uendelige assistanser i året, selv på hjemme addr. og det er ikke noen egenandel, betaler kun for medlemskapet
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #190 på: mai 24, 2011, 12:23:48 pm »

... ny VW er 100.000 gangar mindre pålitelig enn gammal VW. Tok 120.000km-service på Passaten til den nette sum av 22.842,- på onsdag, og i går stoppa bilen heilt uten hjelp.. Brudd i ledningsnettet til dysene.

Tusen takk skal du faen meg ha!

2006 VW Passat 4-Motion TDi billig til sals.. Anyone?

Hehe, og allikevell selger de som bare rakkern. Skjønner ikke det der jeg, er jo samme med Volvo også. En Amason eller 140 serie er omtrent evigvarende mens en ny V70 eller noe slikt rakler sammen og må inn på verksted annahver uke.
Loggført

Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #191 på: mai 24, 2011, 12:46:32 pm »

V70 koster skjorta i vedlikehold, vet alt om det.
Bobla derimot rusler og går.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #192 på: mai 24, 2011, 13:13:50 pm »

V70 koster skjorta i vedlikehold, vet alt om det.
Bobla derimot rusler og går.

Ruster og går vel  Osteaktig
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
janpotet
Supermedlem
*****
Innlegg: 857
Bosted: spikkestad, buskerud


"harry" er ett kompliment!!


Vis profil
« Svar #193 på: mai 24, 2011, 13:56:21 pm »

 Gliser
Loggført

tlf 90 11 98 33.
nime
Supermedlem
*****
Innlegg: 1115
Bosted:


Vis profil

« Svar #194 på: mai 25, 2011, 15:43:28 pm »

... jeg går inn i en bilrekvisita-butikk som liksom spesialiserer seg litt på å ha ting og tang til gamle biler. Egentlig blir jeg ikke irritert engang, jeg blir bare litt oppgitt over sånne nisser med samlemani som tror dem sitter på gull og grønne skoger, når det er helt ordinær forbruksvare.

Innehaveren har stort sett det jeg spør om - men kan ALDRI, ALDRI, AAAALDRI (sa jeg aldri?) selge noe av det, for svaret er som regel:

"Jo, jeg har da noen. Men jeg kan ikke selge det, for det er utgått. Men jeg kjenner en som kjøpte en eske av sånne i Russland for 20 år siden...."

 Øyerulling

I dagens tilfelle gjaldt det 6V H1 55W pære, som såvisst ikke er utgått vare - og som jeg trenger til mine überkule ekstralys.

Finnes drøssevis av sånne pærer på ebay, og det finnes i div nettbutikker som driver med MC, og det finnes også her:

http://www.osliopeldeler.no/index.php?option=com_content&view=article&id=19&Itemid=27

So much for supporting your local dealer... Heretter styrer jeg langt utenom denne butikken!  Gliser
Loggført
57T1
Seniormedlem
****
Innlegg: 301
Bosted: Eiksmarka, Bærum


Mob: 48106199


Vis profil
« Svar #195 på: juni 05, 2011, 11:03:58 am »

Folk bulker høyreskjermen på ovalen min og stikker av.....
Loggført

Har hatt:
2 x 75´ Jeans
61 T1
Ønsker:
En helt enorm garasje...
Mette
Juniormedlem
**
Innlegg: 68
Bosted: Kongsberg



Vis profil
« Svar #196 på: juni 05, 2011, 18:21:30 pm »

Folk bulker høyreskjermen på ovalen min og stikker av.....

Utrolig kjedelig!!
Loggført

1953 Zwitter
1958 T2 panel
1966 T1 1300 - rat

All life is an experiment. The more experiments you make the better.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #197 på: juni 07, 2011, 00:06:36 am »

Når du går ut i verkstedet i finstasen for bare å "kikke litt".. Så blir bare henda merkeligvis mer og mer skitne... Og telefonen ringer... Ingen plass å tørke henda, men du veit du har vært "for lenge" på verkstedet og ungene sikkert ringer for de trenger transport fra fotballtreninga og det regner ute... Du stapper den oljete hånda ned i den lyse jeansen, legger en greasete mekanikerneve rundt den nye touch mobilen din, tar opp telefonen og får høre:
 -"Hei, det er fra puls media. kan jeg få snakke med den i familien som sist hadde bursdag?"
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #198 på: juni 07, 2011, 00:40:50 am »

Når du går ut i verkstedet i finstasen for bare å "kikke litt".. Så blir bare henda merkeligvis mer og mer skitne... Og telefonen ringer... Ingen plass å tørke henda, men du veit du har vært "for lenge" på verkstedet og ungene sikkert ringer for de trenger transport fra fotballtreninga og det regner ute... Du stapper den oljete hånda ned i den lyse jeansen, legger en greasete mekanikerneve rundt den nye touch mobilen din, tar opp telefonen og får høre:
 -"Hei, det er fra puls media. kan jeg få snakke med den i familien som sist hadde bursdag?"

Kjenner meg godt igjen der  Gliser
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
vidar eiane
Supermedlem
*****
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk



Vis profil WWW
« Svar #199 på: juni 07, 2011, 08:37:09 am »

Annonse selgere ringer fra mobilnummer selv om du haket av på finn for annonse selgere uønsket...
Loggført

Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #200 på: juni 10, 2011, 06:22:54 am »

Når noen legger ut en meget bra Fridolin for salg og folk maser etter flere bilder............
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 912
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #201 på: juni 15, 2011, 05:47:37 am »

..når jeg glemmer at jeg er på en pølsestasjon, men tror at jeg er på en bensinstasjon.
Og skal ha noe så enkelt som GumGum.
Loggført

FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #202 på: juni 16, 2011, 08:00:08 am »

... ein legg ut ei dønn ærlig annonse på ei campingvogn fra 1978, så blir ein klasebomba av noldusar med holdningsfeil og til dels elendige "nårssk-kunskappar" - som attpåtil har GRATIS sms og kan terrorisere deg dag og natt - fordi dei syns at 5000,- er ALT FOR MYKJE å betale for ei vogn som er tett, har liggeplass til 4, veg 800 kg total, er veteran og kan hentast på dagen. SÅ mykje besvær BERRE for å prute ned prisen til OVERKOMMELIGE 4000,-

Eg blir fan meg gal av slike idiotar. Og ja, dei er norske. Med hud og hår.

Trur eg slår den sønder og sammen med slegge, og returnerar eit MMS-bilde med beskjeden "Look what u made me do"..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
TURBO
Gjest
« Svar #203 på: juni 16, 2011, 08:55:55 am »

folk kommer bort å syntes synd på deg når du kjører boble om vinteren,fordi det skal være så kaldt og dugge så jævlig i bilen!
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #204 på: juni 16, 2011, 09:08:04 am »

... ein legg ut ei dønn ærlig annonse på ei campingvogn fra 1978, så blir ein klasebomba av noldusar med holdningsfeil og til dels elendige "nårssk-kunskappar" - som attpåtil har GRATIS sms og kan terrorisere deg dag og natt - fordi dei syns at 5000,- er ALT FOR MYKJE å betale for ei vogn som er tett, har liggeplass til 4, veg 800 kg total, er veteran og kan hentast på dagen. SÅ mykje besvær BERRE for å prute ned prisen til OVERKOMMELIGE 4000,-

Eg blir fan meg gal av slike idiotar. Og ja, dei er norske. Med hud og hår.

Trur eg slår den sønder og sammen med slegge, og returnerar eit MMS-bilde med beskjeden "Look what u made me do"..


Og på toppen av det hele så kommer trolig disse meldingene fra folk som har godt med kroner...... MAKAN!!
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #205 på: juni 16, 2011, 13:35:06 pm »

... ein legg ut ei dønn ærlig annonse på ei campingvogn fra 1978, så blir ein klasebomba av noldusar med holdningsfeil og til dels elendige "nårssk-kunskappar" - som attpåtil har GRATIS sms og kan terrorisere deg dag og natt - fordi dei syns at 5000,- er ALT FOR MYKJE å betale for ei vogn som er tett, har liggeplass til 4, veg 800 kg total, er veteran og kan hentast på dagen. SÅ mykje besvær BERRE for å prute ned prisen til OVERKOMMELIGE 4000,-

Eg blir fan meg gal av slike idiotar. Og ja, dei er norske. Med hud og hår.

Trur eg slår den sønder og sammen med slegge, og returnerar eit MMS-bilde med beskjeden "Look what u made me do"..


Og på toppen av det hele så kommer trolig disse meldingene fra folk som har godt med kroner...... MAKAN!!

Er dette en trend, har slitt med å selge en bil til 5000,- i et halvt år jeg nå. Der er det også mange slike som har kontaktet meg.
Fikk også en fin en fra en kar som var intr i baklysene jeg har annonsert ut, de er helt komplette og i tilstand som ny men 200 kroner var for dyrt for mannen for han ville ha bare glasset og ikke resten Sjokkert
Loggført

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #206 på: juni 16, 2011, 13:53:04 pm »

Jeg har prøvd å selge en 1977 Polo for kona for litt siden. Kansje greit at den ikke ble solgt for nå røyk clutchen. Men nok om det. Det ringte kun 2 stk som var "litt" innteresert i selve bilen, 1 stk som ville ha den nye frontplata som følger med ved salg og ca 20 stk som skulle kjefte. Bilen sto HØYT i pris på finn fordi jeg regnet med at folk ville prute, men jeg regnet ikke med å få kjeft Glad Det gjorde jeg derimot. Har egentlig gitt opp å selge bilen og tenker nå enten å reparere for å sette den på lager for noen år, eller reparere og så forsøke å bytte den bort mot en annen bil... Vanskelig skal det være.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #207 på: juni 16, 2011, 14:05:25 pm »

..når jeg glemmer at jeg er på en pølsestasjon, men tror at jeg er på en bensinstasjon.
Og skal ha noe så enkelt som GumGum.
Det hadde ikke jeg heller klart å finne for deg.
Men tror jeg skulle funnet Gun Gum, eller bubble gum.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #208 på: juni 16, 2011, 14:40:09 pm »

... ein legg ut ei dønn ærlig annonse på ei campingvogn fra 1978, så blir ein klasebomba av noldusar med holdningsfeil og til dels elendige "nårssk-kunskappar" - som attpåtil har GRATIS sms og kan terrorisere deg dag og natt - fordi dei syns at 5000,- er ALT FOR MYKJE å betale for ei vogn som er tett, har liggeplass til 4, veg 800 kg total, er veteran og kan hentast på dagen. SÅ mykje besvær BERRE for å prute ned prisen til OVERKOMMELIGE 4000,-

Eg blir fan meg gal av slike idiotar. Og ja, dei er norske. Med hud og hår.

Trur eg slår den sønder og sammen med slegge, og returnerar eit MMS-bilde med beskjeden "Look what u made me do"..


det er derfor de har godt med penger...

Og på toppen av det hele så kommer trolig disse meldingene fra folk som har godt med kroner...... MAKAN!!
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #209 på: mars 22, 2013, 18:39:54 pm »

Når jeg skal sveise, og ser at jeg har latt ventilen på tanken stå åpen.. Den var ihvertfall halvfull...
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!