mai 16, 2024, 00:49:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: før eu kontroll  (Lest 686 ganger)
Krogerf
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Vega



Vis profil
« på: august 14, 2012, 05:53:14 am »

På min -67, så er det noe dødgang på rattet. hvordan er med på veteranbiler og eu-godkjenning?
Loggført

'67 1600, dobbel weber 40mm

I don't need sex, the government fucks me every day.
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #1 på: august 14, 2012, 07:08:58 am »

Skal være like sikre de som alt annet! Dødgang over 2-2,5 cm får du ikke godkjent! Blir vel en 2`er det!
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: august 14, 2012, 07:32:11 am »

Grådig personavhengig.
Han som hadde Plokkopp'en min inne, har sjølv boble på stallen.
Mine 7-8cm passerte uten kommentar Gliser Gliser

Har bestilt rep sett til hjelpesnekka, er jo så vinglete å køyra med Kult
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: august 16, 2012, 15:56:23 pm »

men vesentlig mykje dødgang lar seg ofta raskt korrigera ved å stramma inn skrua på toppen av snekka. i 67modellen din kjem du til den i reservehjulsbrønnen bak eit deksel. løys låsemutteren og skru inn skrua forsiktig og stopp med samma du møter litt motstand, lås mutteren mens du held igjen skrua. dette tar da mesta av slark, er da fortsatt meir bør du ta ut snekka, gjera den rein, so fyller du ny olja(eller helst flytande grease) og so strammar du den store mutteren i enden av inngåande aksling til all slark er vekke sidevegs i alskingen , deretter justerar du den vanlige skrua til den er passlig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!