mai 15, 2024, 00:46:18 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Type 1 orginal cabriolet pre 60  (Lest 915 ganger)
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2090
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« på: november 24, 2010, 23:48:24 pm »

Begynner litt tidlig med dette men det e på tide å sette i gang neste prosjekt. Det blir forhåpentligvis det siste. Etter å ha slitt i et par år med dårlige kne så er den store mekkelysten på dalende kurve.
Eg har 2 luftkjølte pr i dag som begge er rullende prosjekt. Dette kan ikkje fortsette ved neste bil. Er interessert i en bil som er meget bra teknisk, ikkje ihelskrudd, men trenger ikkje være strøken i lakk, kalesje osv...... men for all del er den dønn strøken(noe eg tviler på finnes i dette landet) så gi en lyd.
På sikt skal nok det grønna lynet bort, for lysten til å ha en cab e større en en saftgrønn oval.........tror eg......
Planen er og ta turen over dammen og hente heim en nøkkelferdig bil, men det kan jo være at det står noe gjemt bort i en garasje og samler støv. Er da selvfølgelig en lett restolooker cab dette blir. Ingen originalfrik eg.......ennå........ Stor motor betyr lite da det ikkje finnes interesse for å kjøre fort med en blikkbox. Ønsker kun seriøse henvendelser. Dekksparkere og kverulanter kan heller baksnakke i en annen tråd  Blunker
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #1 på: november 25, 2010, 08:50:39 am »

Godt å se at du sparker liv i denne drømmen Endre. Bare få den gjennomført!
Loggført

Mvh

Marius
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!