mai 05, 2024, 17:47:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: feste for dynamo passat, 1.8, 95modell  (Lest 1581 ganger)
SurSokK
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: april 21, 2008, 12:40:32 pm »

Skulle bytte vannpumpe og i prossessen klarte jeg å knekke festet til dynamoen Sint
Trenger hele den delen som ligger utenpå vannpumpen som dynamoen festest i. Om ikke noen har den delen å selge, så hadde det vært kjekt om noen kan anbefale en bilopphugger i Bergens området Glad
Loggført
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1 på: april 21, 2008, 12:56:25 pm »

dette er et forum for LUFTavkjølt vw.
for vannavkjølte vw, prøv:
http://forum.vwaudi-club.no/

lykke til på jakten!
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: april 21, 2008, 12:58:50 pm »

Det finnes vel nesten ikke et forum hvor interessen for vannpumper er mindre... Blunker


* vannpumpe.JPG (36.99 KB, 1134x242 - vist 128 ganger.)
Loggført

1969 Militær-buss
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: april 21, 2008, 13:08:53 pm »

For å gi deg et litt hjelp på veien,

prøv www.bilforumet.no og deres kjøp/salg sider.

Ellers så er gulesider, slå opp på huggere og telefonen enkleste og trolig raskeste løsning. Fleste hoggere sender over hele landet. Til og med møller har en OK pris på noe, så verdt et forsøk der også.
Loggført
SurSokK
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #4 på: april 21, 2008, 13:30:19 pm »

Interessen min for vannpumpen er forsovet ikke-eksisterende også, side jeg alt har den Glad På vwaudi forumet må jeg betale 400kr for å bli medlem, og det er litt drøyt for å skaffe en del til en bil jeg sansynligvis ikke kommer til å ha i 6 måneder til.. Det kom kanskje litt dårlig ut av formuleringen min, men hovedpoenget mitt var om noen kunne anbefale en hugger med god service/priser

Problemet mitt er at jeg strengt tatt ikke vet så mye om bil, så om jeg går til en litt snuskete hugger kan han fort lure mye penger ut av meg...
Også tenkte jeg at som en vw eier kunne jeg kanskje få litt tips her, selv om jeg befinner meg på feil side av vannskillet

Men takk for tipsa så langt. Jeg må vel bare ringe litt rundt å høre med forskjellige huggere
Loggført
ksl
Medlem
***
Innlegg: 243
Bosted: Sunnmøre


Vis profil

« Svar #5 på: april 21, 2008, 14:35:38 pm »

Hei,

Send meg en sms på 91698463 så kansje vi kan få til noe. har liggende en sånn brakett som kansje passer.


Mvh

Interessen min for vannpumpen er forsovet ikke-eksisterende også, side jeg alt har den Glad På vwaudi forumet må jeg betale 400kr for å bli medlem, og det er litt drøyt for å skaffe en del til en bil jeg sansynligvis ikke kommer til å ha i 6 måneder til.. Det kom kanskje litt dårlig ut av formuleringen min, men hovedpoenget mitt var om noen kunne anbefale en hugger med god service/priser

Problemet mitt er at jeg strengt tatt ikke vet så mye om bil, så om jeg går til en litt snuskete hugger kan han fort lure mye penger ut av meg...
Også tenkte jeg at som en vw eier kunne jeg kanskje få litt tips her, selv om jeg befinner meg på feil side av vannskillet

Men takk for tipsa så langt. Jeg må vel bare ringe litt rundt å høre med forskjellige huggere
Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #6 på: april 21, 2008, 14:40:35 pm »

www.bruktbildeler.com
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!