Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31
|
62
|
Bruktbørsen / Deler selges / boblemotor
|
på: juli 12, 2015, 20:55:13 pm
|
Sviver rundt. Ukjent tilstand. Hbo 1000,- Må hentes i Skien.. [attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]
|
|
|
77
|
Forum / Prosjektgarasjen / Kanskje en 90talls klassiker gjenoppstår.....
|
på: mars 05, 2015, 20:20:57 pm
|
Har hatt bilen selv i 3 år nå... Planen er å restaurere den opp til slik den var /ble ombygd i 1990. Så den får tilbake støtfangere (lilla foran, gul bak) og lilla stigtrinn En del rust i kanaler , a-stolper og i bakenden... Har stivet den av nå og er straks klar for ett karosseriløft... [attachment=1] [attachment=2]
|
|
|
81
|
Forum / Problemløseren / endeslakk
|
på: oktober 15, 2014, 15:15:58 pm
|
Har en 1600 med litt endeslakk.. åpnet den og konstanterte at styrepinnen til det bakre bærelageret er løst slik at hullet i lageret er ovalt og lageret er løst... Kan dette fikses på noen måte..?
|
|
|
84
|
Forum / Problemløseren / ventilklaring og "hissig" kam...
|
på: september 21, 2014, 20:29:54 pm
|
har en 1915ccm med engle130 kam. har orginalt vippestell og mener jeg har orginale støtstenger.. Har stilt ventilklaring til 0,15 som std. men hører ventiltikking godt for det...så kommer spørsmålet : når man har en annen kam som åpner /lukker ventilene annerledes enn std.,skal da ventilene justeres på et annet tidspunkt enn TDC..? eller er det en annen årsak til at ventilene høres mer nå enn tidligere..?
|
|
|
|