Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24
|
91
|
Forum / Problemløseren / Sv: Problemer med revers, 2 og 4 gir på T2
|
på: august 07, 2013, 23:25:12 pm
|
Kan det være at skiftegaffelen er utslitt?
Er det denne som kalles for skiftegaffel? [attachment=1] Hvis det er det, så byttet jeg den i går. ( ja jeg hadde ikke stålstreng til å sette i bolten, men det skal jeg gjøre ) Skiftegaffelene sitter inne i girkassa om jeg ikke tar feil.
|
|
|
98
|
Forum / Hva skjer? / Sv: Depotplass på SCC 2013?
|
på: juli 17, 2013, 21:54:23 pm
|
Kan jeg bestille en her? Da tar jeg en sånn plass! Arne, har fått smsen din, men travelt om dagen. Jeg Kan stille opp som frivillig jeg. Men planen er å få kjørt litt drag også Så jeg liker smidighet Ok. Tar med deg som en backup da.
|
|
|
107
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvorfor deltar dere ikke på norges morsomste treff?
|
på: juni 05, 2013, 19:19:20 pm
|
Interessant tråd....kanskje underbygger den frykten jeg uttrykte i en annen tråd (markedsmekanisme-tråden) .... om at det er en "dipp" eller "starten på slutten".
All honnør for initiativet og innsatsen Lowlife & Co - jeg elsker det!
For min egen del, så er det bare en liten håndfull treff jeg får/tar tid til iløpet av et år....og i treffkategorien "morsom uformell kjøring på bane på vårparten i Norge" - så valgte jeg Gardermoracet 2013 fremfor Herbie-løpet. Så....mye å velge i.
En veldig viktig lærdom fra denne tråden er imidlertid en helt annen: Det aller aller aller morsomste og beste treffet for DEG - det er det som du er med på å arrangere selv. Ingen tvil om det - og jeg kjenner følelsen. Derfor: Meld deg som frivillig til SCC, og gjør det til ditt treff!
(med "deg", så mener jeg altså ikke deg Lowlife.....men "deg", som i "VWN-bruker")
Regner med at både Dewil og Lowlife stiller som frivillige i år også.
|
|
|
110
|
Forum / Hva skjer? / Sv: BUG CAMP #25
|
på: mai 21, 2013, 19:14:41 pm
|
Med tanke på værutsiktene burde Swimwagen være et ypperlig alternativ Slapp av folkens. Mine kontakter på jobben kan melde om 0,8 mm regn midt på dagen fredag, eller opphold resten av helgen. Skal holde dere løpende oppdatert på været. Dette er IKKE yr eller noe annet datakalkulert værprognose.
|
|
|
116
|
Forum / Hva skjer? / Sv: Frivillige til SCC 2013
|
på: april 26, 2013, 07:26:01 am
|
Bumper denne. Vet det fortsatt er en god stund til SCC, og at folk ikke vet om det passer, men vi trenger alle som ønsker å bidra..
|
|
|
117
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1600 DP selges!
|
på: april 26, 2013, 05:12:01 am
|
Noen spørsmål bare. Du skriver at viftehus, gasser og innsug er demontert. Betyr det at det følger med? Jeg har en 66 T1 med original 1300 og 6V. Vet du hva jeg må gjøre for å få din til å passe? Hvis det ikke er for mye som må endres så tar jeg den Bare å flytte over svinghjulet fra 1300 du har
|
|
|
118
|
Min klubb / Volkswagen Auto Club Mjøsa / Sv: BUG CAMP #25
|
på: april 23, 2013, 19:29:25 pm
|
dukker opp jeg,tar med meg noen fra jessheim ligaen osv bilen min vant visstnok laveste bil på bug camp 2012,gul oval,se om den vinner i år Merkelig, for plaketten henger på veggen hos meg Er litt usikker på om jeg skal kjøre Kreosoten iår også bare for å ta hattrick
|
|
|
119
|
Forum / Problemløseren / Sv: Motorproblemer 1680 type 3
|
på: april 23, 2013, 19:26:13 pm
|
Å vinneren er.......... Squareback!! Bakelitten er knekk i bunn og støttstangen har bøyd seg. Takker for alle innspill og støtte gjennom denne tunge tiden..
|
|
|
120
|
Forum / Problemløseren / Motorproblemer 1680 type 3
|
på: april 22, 2013, 21:27:15 pm
|
Har satt inn en 1680 type3 motor med orginale gassere. Usikker på hva innmaten i motoren er. Men, motoren startet opp fint for 3 dager siden. Kjørte da en liten tur på ca 5 min til en kompis. Ingen problemer. Da jeg skulle reise fra han og hjem ( kun oppoverbakke ca 1 km) begynte den å gå på 3 sylindere, for senere å stoppe helt. Fikk tauet den hjem. Neste dag starter jeg dennopp igjen og den gikk helt normalt. Kjørte en ny tur, men etter 5 min igjen begynte den å gå på 3 for så å stoppe igjen. Fikk nok en gang tauehjelp. Men bilen startet igjen etter å ha stått stille i 30-40 min, men døde ganske fort igjen. Idag sjekket jeg motoren på nytt, blåste igjennom bensinrøret, fjernet bensinfilteret, og startet den. Nok en gang startet den normalt. Lot den gå i 10 min på tomgamg med en og annen rusing. Alt ok. Ventet 1 time før jeg tok en ny kjøretur. Startet opp 5 min på tomgan, og kjørte 1 km så begynte den på samme reglen igjen.
Noen som kan ha en formening om hvor problemene ligger, tenning evt?
|
|
|
|