mai 02, 2024, 17:53:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Trenger turtips!  (Lest 1685 ganger)
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« på: mai 18, 2014, 22:14:51 pm »

Vel, da skal jeg altså ut på tur, på leting etter den norske folkevognsjela, som jeg skal ha sagt til Adresseavisen. Gliser

* solveien1.jpg (73.29 KB. 800x600 - vist 126 ganger.)

Vel, la oss også si at jeg skal i bryllup i Kristiansand den 5. juli, og uka før og uka etter har jeg tenkt å bruke på å kjøre ned Vestlandet og opp i øst. Og da vil jeg GJERNE besøke andre folkevogngærninger!!

Planen er, at om jeg finner de gode historiene, skal dette ende i en artikkel i VolksWorld eller lignende. En artikkel som beskriver nettopp den norske folkevognsjela (ja, åkei, jeg sa vel akkurat det til journalisten fra Adressa også...).

Så er det da noen sør for Trondheim som har lyst på besøk? I hovedsak har jeg mest lyst til å se andre garasjer, prosjekter og kule biler, og prate skjit om bil og kjøring. Så glem i hovedsak den der artikkelgreia! Er det noen som kan tenke seg besøk? Noen som til og med har en plenbit jeg kan sette opp teltet mitt på for en natt, og en stikkontakt jeg kan lade mobilen min i?
Om noen vet om noen andre artige typer også, så SI FRA! Jeg kan godt ringe og be meg selv på besøk til folk som ikke er på forumet. Glad
Spennende folk, garasjer, prosjekter, biler, veier, steder og opplevelser mottas med stor takk! Og egentlig enhver åpen garasjedør, uten at det trenger å være så mye oppsiktsvekkende inni garasjen.  Glad

Som sagt, turen går fra Melhus kommune i Sør-Trøndelag ca 30. juni, og sørover i vest, og opp fra Kristiansand via Øst-Norge den 7. juli.
Jeg blir VELDIG glad for tips og invitasjoner!  Glad


Hilsen Solveig

Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #1 på: mai 18, 2014, 23:43:30 pm »

Mange spennende garasjer rundt Hamar...
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
vegaro4
Seniormedlem
****
Innlegg: 491
Bosted: sandnes



Vis profil
« Svar #2 på: mai 19, 2014, 06:46:52 am »

Hei du kan stikke innom sjå meg har litt forskjellige prosjekter både inne og ute .biler og tun.har og bad .kjøkken og soverom som kan stilles til disposisjon  Velkommen mvh rune ps ligger i Sandnes
Loggført
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: mai 19, 2014, 07:23:30 am »

Splitman sin garasje er vel verdt en tur !
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #4 på: mai 19, 2014, 12:00:54 pm »

Takk for forslag! Supert!! Gliser
Splitman står på lista, og det gjør også Hamar. Kom gjerne med mer konkret i forhold til severdigheter i det området.

Sandnes er også notert - Takk for invitasjon!! Jeg kommer gjerne innom. Glad Jeg har allerede en avtale på Jæren, hvilket er i samme område, så vidt jeg kan se av kartet?!
Send meg gjerne en PM, så snakkes vi nærmere. Glad

Flere? Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #5 på: mai 19, 2014, 12:02:40 pm »

Sølvbyen Solveig Gliser
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #6 på: mai 19, 2014, 12:48:06 pm »

LP Garage i Drøbak tar gjerne i mot besøk. Det hadde også vært morsomt om du var med oss på en onsdagscruising i Follo. Regner med det også kan skaffe deg et sted å være om natta.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #7 på: mai 19, 2014, 18:19:06 pm »

Høres topp ut! Send meg gjerne en PM med et mobilnummer, så kan jeg ringe eller melde når jeg har fått lagt opp ruta.  Gliser
Takk for gjestfriheten!  Gliser (Det var det jeg visste, at folkevognfolk er ekstra hyggelige! Blunker )

Jeg skal plotte diverse mål inn på kartet mitt i kveld, og da vet jeg litt mer hvordan det ser ut foreløpig. Tar fremdeles gjerne imot tips altså!  Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #8 på: mai 19, 2014, 18:20:00 pm »

PS: Dette tror jeg jaggu blir tidenes husmorferie!! Gleder meg STOOOOORT!  Gliser
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
MCCCIIIS
Supermedlem
*****
Innlegg: 994
Bosted: skien


Vis profil

« Svar #9 på: mai 19, 2014, 18:42:19 pm »

Hva med en softis i Brevik med isgjengen(søndager fra 1300).Det er bare 5min fra E18
Loggført

Seaside VW klubb
Bugarella
Seniormedlem
****
Innlegg: 449
Bosted: Nere onnja



Vis profil WWW
« Svar #10 på: mai 19, 2014, 20:48:43 pm »

Hva med en softis i Brevik med isgjengen(søndager fra 1300).Det er bare 5min fra E18
Det hadde vært veldig gøy!! Utfordringen er at jeg er i bryllup i Kristiansand lørdag den 5. juli, og det er program også på søndag. Må tenke litt på den.  Blunker
Kanskje noen av dere vil ta en softis på en mandag for syns skyld i stedet...? Glad
Loggført


Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963).
Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!