mai 16, 2024, 00:55:10 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ny hjelpesnekke, fortsatt slarkete greier (ikkje så slarkete lenger)  (Lest 1892 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: juni 10, 2014, 22:51:05 pm »

Plokkopp'en skulle bli retningsstabil. (-75 Sika)
Kjøpte sett med aksling, to lager, støvkappe + +
Alt reingjort, montert og pressa fett i. Såg heilt 100 ut!

MEN har no trilla 4-5000km, og no er det synlig slakk i heile driten Flau
Fyller på med fett så det tyter, køyrer 2 mil så er det på an' igjen

Nokon gode bortforklaringer på dette??
« Siste redigering: februar 07, 2015, 14:06:34 pm av Ivar » Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: juni 11, 2014, 00:40:49 am »

kva grease brukar du?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: juni 11, 2014, 09:25:48 am »

Har brukt forskjellig karosserifett, bla Würth Universalfett I http://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-papir-og-vaskeartikler/smoring/universalfett-i.

Siste mann ut no var Biltema sitt 'Understellsfett'
 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Olje-og-Smoremiddel/Fett/Universalfett-19826/
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #3 på: juni 11, 2014, 12:18:22 pm »

Bruker du fett med EP tilsetninger spiser det opp messing.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #4 på: juni 11, 2014, 20:40:12 pm »

I følge databladene på desse to eg har brukt, så er dei utan EP, men med litium......
Elles så har me jo brukt EP2 i propellhylser i generasjoner, så eg stiller meg litt spørjande til påstanden din?!?
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: juni 11, 2014, 21:32:18 pm »

shell har ein grese som er for opne wireoverføringar og tannhjul. kjem ikkje på navnet(kan finna da), men den er svart og utrulig seig. den fyller opp slark utan problem. kjekk på kuleboltar og..
 men hadde jo vert greit å funne årsaken då
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #6 på: februar 07, 2015, 14:05:57 pm »

Då EU nærmar seg, måtte eg få ein varig løysning på dette slarkeriet.

Etter å ha løyst av armen oppå, kan eg med meterstokken måle nesten to mm radialslakk på bolten!

Ingenting målbart i bunn.
Som sagt så var bolt, 2x foringar, støvkappe + dingeldangel skifta i sommar.

Etter ein rask runde på verkstaden fann eg nokon utslitte kamakselforingar til 1958 Triumph Thunderbird 650. Dei hadde ca 1mm overdim på utsida, og ca 1mm underdim inni. Lengen er samme. Sintra bronse må vel vera bra ?!?

Ein runde i dreiebenken, og ein runde med justerbar brotsj, så blei det trang glidepasning

Montert og prøvekøyrt, og forbedringa blei formidabel Gliser Gliser

Dette går nok veien Kult
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!