mai 16, 2024, 23:49:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Et tilbud man ikke kan si NEI til, ELLER.........  (Lest 1791 ganger)
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2425
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« på: august 02, 2008, 00:25:13 am »

En kompis av meg hadde en bil liggende til salgs, da han fikk dette tilbudet. 
 Sjokkert Sjokkert Sjokkert Sjokkert Sjokkert
Hello,

I want to inform you that i will buy your car but i have a business proposal for you. I am a captain with the United Nations troop in Iraq,on war against terrorism.Based on the United States legislative and executive decision for withdrawing troops from Iraq come this year,i have been deployed to come and work in your country's military base soonest.Our mission is to help beef up terrorist targeted states,mostly the United states and the European Union on the war against terrorism.I will need a car for myself and that is why i contact you. On the other hand i want to inform you that I have in my possession the sum of 6.2million USD. which was recovered from one of our raids on terrorists here in Iraq because they keep most of their money at home for evil activities which they normally get through illegal deals on crude oil.

Based on the suffering we undergo here some of us do meet such luck.It happened that i went for this raid with the men in my unit and i decided to take it as my share for my stress here in this evil land filled with suicide bombers.I deposited this money with a red cross agent informing him that we are making contact for the real owner of the money.It is under my power to approve whoever comes forth for this money. I wish to use this money for charity purposes in Turkey,where we have about 3 million Iraqi refugees and Sudan where we have currently the highest numbers of refugees displaced as a result of war.You need to visit such places.I want to invest the money on stock fish from Norway to this refugees because base on my experience on battle ground in this places,they lack a lot of fish and meat to add to their meager and unpalatable meals which they get in little quantity just to keep them living until God knows when th problem ends.Instead of allowing this terrorists to get the money and spend it on purchasing arms illegally from Russia and North Korea it is better channeled to saving the world.

I cannot move this money to the United states because i will be in Europe for about 3years,so i need someone i could deal with.If you accept,i will transfer the money to Europe where you will be the beneficiary because i am a uniformed person and i cannot be parading such an amount so i need to present someone as the beneficiary.I am an American and an intelligence officer at that so i have a 100% authentic means of transferring the money through diplomatic courier service .I just need your acceptance and all is done.

Please if you are interested in this transaction i will give to you the complete details you need for us to carry out this transaction successfully.I decided to find someone that is real and not imaginary and that is why i went to a secured car site where i can be sure that the person is real. I believe i can trust you. where we are now we can only communicate through our military communication facilities which is secured so nobody can monitor our emails,then i can explain in details to you.I will only reach you through email,because our calls might be monitored,I just have to be sure whom i am dealing with. If you are interested please send me your personal mobile number so i can call you for further inquiries when i am out of our military network.I am writing from a fresh email account so if you are not interested do not reply to this email and please delete this message,if no response after 3days i will then search for someone else.I am doing this on trust,you should understand and you should know that as a trained military expert i will always play safe in case you are the bad type,but i pray you are not.6.2million USD is a lot of money which is the dream of anyone.

I wait for your contact details so we can go on.In less than 7days the money should have been noted on your account and i will come over for my money.I will give to you 20% of the sum and 80% is for my dream.I hope i am been fair on this deal.

Regards,
Captain Frank Manchester.


Er de stokk dumme, som tror folk går på dette Hæ Hæ
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Seven
Supermedlem
*****
Innlegg: 942
Bosted: Christian Sund



Vis profil
« Svar #1 på: august 02, 2008, 00:31:52 am »

slike holder på fordi det ER noen som er enda dummere. Gliser
Loggført

Shift Happens !
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #2 på: august 02, 2008, 00:50:15 am »

Smurfa etter ny bil i fjor og på mobile.de fant jeg en meget fin Touareg V10 TDi som var misstenkelig billig. Sendte fyren en mail for å spørre om det var skade el.l på bilen, siden den var så billig. Han forklarte at bilen var 100% strøken og sto i England (var venstre rattet også). Og hvis jeg betalte et depositum på 1000 euro, så sendte han bilen til Norge med et fraktselskap, slik at jeg kunne få se og prøve bilen før jeg evt kjøpte den. Det var selvfølgelig ikke noe problem om jeg ikke ville ha bilen, da skulle jeg få alle pengene i retur og kunne bare si ifra hvor bilen stod, slik at de kunne plukke den opp igjen. Godsnummer og kontaktperson hos fraktselskapet skulle jeg også få.

Yeah, right Osteaktig

Dessverre er noen mennesker er så tilbakestående at de går på slike ting. Hvis ikke hadde de ikke holdt på med dette Blunker
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: august 02, 2008, 01:15:51 am »

Kaptein Frank må isåfall ha brukt ei god stund på å dikte opp den enorme historien..?

Men vist du takker ja, korleis kan han tjene noko på dette då? Er det den typen att "Eg treng kontonr og passord for å overføre penga" skal tru?

Svindel etter min meining, eller for godt til å vera sant Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 02, 2008, 05:56:49 am »

penger/fortjeneste får du kun ved å jobbe eller spille lotto. alt annet som er av typen " DU HAR VUNNET 100000000XXXXX EURO/USD"  er som regel scam ..enkelt å greit.
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
surfer56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1533
Bosted: Kristiansand


+4792817564


Vis profil
« Svar #5 på: august 02, 2008, 07:49:37 am »

Da jeg la ut 356n ute til salg på Samba fikk jeg plenty av de her - de er helt utrolige, rene novellefortellinger.
Loggført

Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #6 på: august 02, 2008, 08:50:05 am »

dem skal ha PLUSS for oppfinnsomhet .når man får slike tilbud får man be dem sende novellen sin til et forlag.. kanskje dem blir rike da? huff..detta er så dumt..
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #7 på: august 02, 2008, 11:39:50 am »

Dette er et klassisk Nigeria-brev ja, og måten de lurer penger av folk er å kreve at du må betale diverse avgifter og forskudd før de kan overføre millionene.

Det er forresten noen som har det gøy med å holde disse svindlerne opptatt ved å svare på mailene og kreve alt mulig rart. Som f.eks. "Før jeg overfører penger vil jeg vite at du er seriøs. Kan du sende meg et bilde av deg selv mens du holder oppe et ark som sier "I am a wanker"?"  Mye morsom lesning i linkene under Glad


http://www.ebolamonkeyman.com/
http://www.419zeros.com/letters.php
http://www.419baiter.com/
Loggført

1969 Militær-buss
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #8 på: august 02, 2008, 12:53:26 pm »

Ja, folk er dumme.

OT:
Desverre har jeg 2 kammerater som begge har falt for utelandske kvinnfolk via norske datingsider.

Jeg prøver å overbevise de, om at dette er en scam - og gir de følgende råd:
Få kjerringa til å ta ett bilde av seg selv, mens hun holder en plakat med en norsk tekst på, typ: "Jeg er glad i deg xxxx!"
Evt kan man få det "fulle navnet" til personen det gjelder - og søke om de på internett. Ofte bruker de samme alias på fler "kunder".
(Snappet opp dette trikset på http://www.ebolamonkeyman.com/ for noen år siden).



Tenk så dumme folk er, for ja - det finnes mange, mange dumme folk!
(Selv om Dagbladet, Vg, x antall datingsider på internett og andre medier hele tiden advarer folk mot slike ting.)


Ont:
Var jo en stakkar her i norge som investerte en million kroner - og tapte de.
Desperat som han var - investerte han enda en million kroner for å få igjen den tapte millionen..  Øyerulling

What to say..  Tvilende
« Siste redigering: august 02, 2008, 12:56:13 pm av prizma » Loggført

... it's an adiction ... 
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #9 på: august 02, 2008, 13:12:00 pm »

 Gliser

Men det er artig med folk som går på slikt, då.. Hallaien, kva skal vi andre le av om folk blir like smarte som oss?



* addiction.jpg (140.68 KB, 935x364 - vist 155 ganger.)
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #10 på: august 02, 2008, 22:25:38 pm »

Sær form for humor det der..  Øyerulling
Loggført

... it's an adiction ... 
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!