mai 21, 2024, 05:35:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Selges/byttes. Cab & Bus  (Lest 871 ganger)
Ruler
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted:


Vis profil

« på: april 25, 2011, 18:40:57 pm »

Vet ikke om dette hører innunder "Ønskes kjøpt" men...
Man burde kanskje ikke åpne med å nevne andre bilmerker enn VW, men....
Jeg er ute etter en VW boble, eldst mulig, og ikke nyere enn 1967.  fortrinnsvis kjørbar på skilter.
Bør ikke være noe smykke, men ikke helt vrak heller.
Så til problemet:  Jeg har ikke 5 øre å kjøpe bil for....
Jeg har derimot en Fiat Punto Bertone cabriolet.  1998 mod.   For tiden avregistrert.  Den trenger litt TLC og en EU-kontroll før den er klar, men en ok bil.   
Byttepris i nabolaget 15000 er vel ikke så galt tror jeg.   Selvfølgelig bytter jeg fiat i kontanter også, om noen skulle føle for det.
I nøden (selv om det sikkert ikke er mange der ute) kan jeg ta et prosjekt i bytte, men da må det være en Karmann Ghia eller 181 (thing).  Alt. 914, 912, kit car, eller buggy (papirer og godkjenninger må være i orden).
Ble visst en del allikevel.

Innerst på låven har jeg også en VW transporter 1984, varebil, helglass, bensin, med havarert motor.  Jeg har en noe redusert 112hk delemotor som førlger med.
Bilen har ikke vært i drift på rundt 15 år, men den har hele tiden stått pallet opp innendørs.  Tror det er minimalt med rust.
Altfor fin til å skrote, så om en entusiast her kunne tenkt seg den, er det bare å komme med et intelligent bud.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!