VWNorge

Forum => Krigsmodeller => Emne startet av: svenole på oktober 28, 2010, 23:07:11 pm



Tittel: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE TYPER AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: svenoleoktober 28, 2010, 23:07:11 pm
Denne siden er VSN privat så det går greit på forumet.


Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: SplitManoktober 28, 2010, 23:41:02 pm
Godt poeng det Sven Ole - her er det bare de som er registrert som medlem i VSN som kan lese. Et spm jeg har - hva er kallenavnet her på forumet til han nybakte Kubeleieren som var med på SCC?



Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: svenoleoktober 29, 2010, 16:23:08 pm
Det er EspenN
Det er fint at det kommer inn noen nye og aktive som styrker miljøet og interessen. Også fint om vi får liv i denne logen. Jeg tror faktisk at vi må gjøre denne plassen kjendt. Det er mye spennende der ute. Ikke bare Schw. så er det sakt.
Takk for fine bilder med klausul, godt jobbet Øystein.
Sven Ole.


Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: SplitMannovember 16, 2010, 16:07:13 pm
Det er EspenN
Det er fint at det kommer inn noen nye og aktive som styrker miljøet og interessen. Også fint om vi får liv i denne logen. Jeg tror faktisk at vi må gjøre denne plassen kjendt. Det er mye spennende der ute. Ikke bare Schw. så er det sakt.
Takk for fine bilder med klausul, godt jobbet Øystein.
Sven Ole.

Hvilke bilder var det du tenkte på Sven Ole?

Og hva er nummer og bakgrunn på EspenN sin Kubel?


Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: svenolenovember 16, 2010, 20:04:55 pm
Dem du sendte meg med klausul, egen Scw.
Regner med det er den tidligere Pande- Rolfsen sin.

Noe mere om restaureinga av schwimmen, vi må få noen flere på vannet Øystein. Har foresten et lings støtdemperhus som du kanskje trenger. Hvor mange pils?


Jeg håper vi kan bytte roller med det første, det hadde jo vært lækkert i denne konkrete saken.


Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: SplitMannovember 16, 2010, 23:03:42 pm
God kveld Sven Ole...

Det drar ut med Schwim-restaureringa.... som du vet; Jeg trenger en stor haug med cash for å komme videre og frem til du med innlevelse og stor overbevisning greier å fortelle meg hvilken annen bil jeg kan leve uten...så greier jeg ikke få inn de kronene jeg trenger til Schwim-resto... Men det kommer og jeg jobber sakt men sikkert frem mot det. Vi trenger absolutt flere på vannet her i Norge. Legg til side den demperen til meg...pilsen blir vi enig om.

Jeg driver og vasker igjennom registeret mitt litt...med fokus på Kubel denne gangen... et par spm til deg:
- Hva er status på begge bilene som familien Fjell på Blaker hadde?
- Ute i den HMK-låven i Asker står det en demontert, men bra Kubel.... den er registrert på VD-65842. Hvilken bil er dette...du må kjenne bakgrunnen på den?

Øystein


Tittel: Sv: HER ER DET ANLEDNING TIL Å KOMME MED INSPILL, ANDRE AV VÅRE KJØRETØYER.
Skrevet av: svenoledesember 07, 2010, 23:16:34 pm
VD kubeln må være en av mine gamle. solgt til Bjørn Walseth Trondheim og han solgte videre sørover rundt 1975.

Fjell. Det siste jeg hørte var at familien tok vare på dem. Den tyske lastebilen han hadde mange timer på, en nydelig retaurering med tildeling av HMK prisen ble solgt til England i følge Bjørn. Han er den som sitter nærmest til når det gjelder disse bilene. Har forstått det slik at noen i HMK miljøet har vært svært hjelpsom til å rydde. De som har de bilene er ikke interisert i VW miljøet i hvert fall?

Hvilke biler og hva du rydder kan jeg hjelpe deg med. Det bruker ikke jeg mere en en time på, så finner vi tappekranen og du får krise og trøste øl. Og så får du den eneste virkelige perlen du har til å skinne.

Et hjertesukk. Hos enkelte er det vel bare pengene som rår uten å si noe mindre pent om noen. Eller som Pascall sa, enkelte mennesker bidrar ikke mere til verden en fulle dostamper.