mai 08, 2024, 22:29:33 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Problemer med horn ved montering av Flat 4 GT-ratt  (Lest 1351 ganger)
haug57
Supermedlem
*****
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« på: april 06, 2009, 09:11:33 am »

Har montert Flat4 Gt ratt på bilen, men får ikke hornet til og fungere etterpå. Noen som kan gi en enkel og grei forklaring? Skal man bruke den plastforingen som sitter på originalrattet?

Loggført
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #1 på: april 06, 2009, 12:09:49 pm »

Jepp, det skal du, hvis du tenker på plastringen med kobberbane. Det er den som fører strøm videre til tuteknappen.Plukk den av originalrattet og skru den på flat4-bosset, og så kobler du ledningen inni røret på ene stikka på tuteknappen.
Loggført

haug57
Supermedlem
*****
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #2 på: april 06, 2009, 13:48:22 pm »

Jepp, det skal du, hvis du tenker på plastringen med kobberbane. Det er den som fører strøm videre til tuteknappen.Plukk den av originalrattet og skru den på flat4-bosset, og så kobler du ledningen inni røret på ene stikka på tuteknappen.
OK, var det jeg regna med. Men den ledningen som kommer fra tut-knappen, hvor skal den skrus fast?
Loggført
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #3 på: april 06, 2009, 13:59:23 pm »

Jepp, det skal du, hvis du tenker på plastringen med kobberbane. Det er den som fører strøm videre til tuteknappen.Plukk den av originalrattet og skru den på flat4-bosset, og så kobler du ledningen inni røret på ene stikka på tuteknappen.
OK, var det jeg regna med. Men den ledningen som kommer fra tut-knappen, hvor skal den skrus fast?

Den skrur du til gods i rattstamme eller boss - jeg satte den under en av skruene jeg festa plastringen med.
Brukte en sånn flatstift/gaffel type kabelsko så den ikke skulle bygge så mye.
Loggført

haug57
Supermedlem
*****
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #4 på: april 06, 2009, 14:47:14 pm »

Jepp, det skal du, hvis du tenker på plastringen med kobberbane. Det er den som fører strøm videre til tuteknappen.Plukk den av originalrattet og skru den på flat4-bosset, og så kobler du ledningen inni røret på ene stikka på tuteknappen.
OK, var det jeg regna med. Men den ledningen som kommer fra tut-knappen, hvor skal den skrus fast?

Den skrur du til gods i rattstamme eller boss - jeg satte den under en av skruene jeg festa plastringen med.
Brukte en sånn flatstift/gaffel type kabelsko så den ikke skulle bygge så mye.
Ok, får pørve en gang til. Gjorde det du beskriver igår, men fikk ikke noe lyd i den.
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #5 på: april 06, 2009, 18:41:28 pm »

Kan noen ta bilde av den plast dingsen som skal overflyttes?  Kanskje jeg kan bli kvitt litt slark i rattet. Blunker
Loggført
haug57
Supermedlem
*****
Innlegg: 599
Bosted: Fredrikstad


Vis profil

« Svar #6 på: april 09, 2009, 17:10:43 pm »

Jepp, det skal du, hvis du tenker på plastringen med kobberbane. Det er den som fører strøm videre til tuteknappen.Plukk den av originalrattet og skru den på flat4-bosset, og så kobler du ledningen inni røret på ene stikka på tuteknappen.
Jeg sliter fortsatt med at jeg ikke får hornet til og fungere Trist

Den plastringen som jeg nevnte, har ingen kobberbane. Den ligger mellom rattbosset og den delen som skal føre strømmen videre. Vil det si at jeg da må koble meg på rattstammen?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!