mai 04, 2024, 05:01:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Begynner å bli mye rart med ting som kastes om dagen.  (Lest 7021 ganger)
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #30 på: september 22, 2009, 10:37:18 am »

Hadde med to boble dører ca 62 på ekebergmarkedet i helga,prisa til 150 for stykket,el begge for 200,komplett med sveiver,dørtrekk osv..Fikk ingen forespørsler,prøvde da å gi de bort til de nærmeste som hadde boble ting på standen,det gikk til slutt da en av de ringte en kamerat og tilbø gratis dører inkl.frakt hjem til døra..var ikke lett å prute på det nei Blunker (men tanken streifet såvidt jerncontaineren på jobben  Sjokkert !!)
Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #31 på: oktober 23, 2009, 17:54:01 pm »

Skal blusse opp i denne litt.

Da jeg tidligere har "fått" et tanklokk fra en bruker på forumet, og denne personen IKKE sender tanklokket.. Hva gjør man da?
Noen er håpløse, særlig når ting "gis bort" og skal sendes.. Jeg har tilbudt betaling, i pils eller penger, og å betale for frakt.

For ordensskyld har jeg sendt vedkomne X antall PM siden 28 August...... Vedkomne har det med å ikke gidde å svare - selv om han er aktiv på forumet.

Avventer fortsatt tanklokk til T2 ja..
Loggført

... it's an adiction ... 
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #32 på: november 24, 2009, 20:09:31 pm »

Er det ikke bare å skrive fx: "Delene ligger der og der (bak garasjen), førstemann som henter det får det, blir kastet dato sånn og sånn. Ingen tlf, epost, sms eller PM". Det skulle vel bli null heft og ferdig med det? Evt som Andy sier; gi det til nærmeste VW-klubb.
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #33 på: november 24, 2009, 20:16:55 pm »

Er enig i at det er mye som blir kastet som for andre kan være gull verdt..

Problemet er bare å skulle lagre på alt sammen. Særlig når man ikke har bruk for det selv og at det kan ta årevis før noen andre er interessert i kjøpe noe som du gjerne bare kan "tjene" 50kr på..


Setter pris på at det er noen skrotnisser rundtom. selv har jeg lyst å samle litt på div boble-deler i god stand som jeg kommer over, nettopp for at det blir jo ikke akkurat flere av dem..

Men når man har hengerlass på hengerlass med rustent "skrot" så blir iallefall jeg litt målløs bare av å se på..
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!