mai 16, 2024, 08:38:49 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW T2 " Der Blitz" SOLGT!  (Lest 1647 ganger)
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« på: september 11, 2015, 12:42:04 pm »

Da er tiden inne. Jeg drar til Wietzendorf på torsdag på ett busstreff. Bilen ligger også på mobile.de men velger å legge den ut her hjemme også. Kjapp handel, etter 21 september er å foretrekke.



Bilen;

1973 VW T2
2 liter CU bygget av Dewil med deler anbefalt av rl fra Jake Raby
091 girkasse
Delvis innredet med Westfalia interiør, modifisert med Elextroluc kjøleskap med hjelp av Herman Hedning
Grunnarbeidet er fort og gæli, men er ikke så verst. Med tanke på hvordan jeg bruker bilen sier det seg selv at den ikke kan være utstillingsskikk
Rust, veldig bra for rust, men litt overflate hist og pist finnes

Bilen har fraktet min lille familie på 5 land og strand rundt. Opp og ned fjell og daler, til skogs og til sjøs ( dog på båt Glad ) uten noe feilslag av noe slag. Motoren har ett forbruk på 0,96/7 på langkjøring. Småkjøring krever litt mer, 1,2/4 alt ettersom hvor lite vondt jeg har i høyrefoten.

Teknisk;

Ved sist eu kontroll i august 2015 byttet jeg ett bremserør, nedre bærekule, gikk igjennom litt jordingspunkter og festet 2 batterier bedre. Godkjent til november 2017. Så her er det bare å vri om nøkkel, sette på kjøleskapet og kjøle ned pils og reise på ferie eller treff.

Bilder? Vel, prosjekttråden er spekket med tullprat, reisebrev, oppgraderinger, fjas og moro og masse bilder!

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,35841.0.html

Som en kompis sa; Bilen er testet og funnet i orden!  Gliser Med tanke på alle mine utflukter.

Pris?

Ønsker meg 120 000,- men alt kan diskuteres opp og i mente. Kan også være interessert å bytte den i noe annet med mellomlegg til meg Glad

Bilen befinner seg i Andebu, Vestfold.

Noen av dere vet også at jeg er svært tunghørt, så sms for dialog er det greieste for meg. Ikke ring, jeg svarer ikke på anrop om det så snødde i helvete  Rekker tunge

90046823

God helg!
« Siste redigering: september 13, 2015, 12:45:36 pm av Cheron » Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!