mai 22, 2024, 06:01:24 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1] 2 3 4
1  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: NOS Hella sideblinklys til 68-> på: februar 10, 2016, 21:57:35 pm
400,-
2  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: NOS Hella sideblinklys til 68-> på: februar 10, 2016, 21:50:34 pm
Får vel sei 300,- eg då Glad
3  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: NOS Hella sideblinklys til 68-> på: februar 08, 2016, 22:13:39 pm
Byr200,-
4  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 67 - 1500, med 1600dp weber, puma, kybs etc masse deler og extra motor. på: mars 19, 2014, 08:07:28 am
Intr i å selge kjøleblikk for seg sjølv?
Eventuelt pris?
5  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1600 turbo prosjekt selges. på: mars 19, 2014, 07:36:53 am
Er det originalt kjøleblikk i ok stand?
Pris på dette?
6  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1600 motorprosjekt - klar til sammenskruing på: februar 09, 2012, 22:05:56 pm
Kor mykje for komplett sett med kjøleblikk?
7  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 64 mod T1 prosjekt /delebil på: september 19, 2011, 22:17:49 pm
Babompibump Glad
8  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 64 mod T1 prosjekt /delebil på: september 15, 2011, 21:56:56 pm
Får senke prisen litt då Glad
3500,-
blir den meir intr då kansje?
Bilen skal vekk uansett Glad
9  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 64 mod T1 prosjekt /delebil på: september 12, 2011, 22:16:13 pm
Ingen som vil ha seg eit bra prosjekt? Glad
10  Bruktbørsen / Biler selges / Sv: 64 mod T1 prosjekt /delebil på: september 10, 2011, 12:13:25 pm
Er lov å komme med bud, eventuelle bytteforslag Glad
11  Bruktbørsen / Biler selges / 64 mod T1 prosjekt /delebil på: september 04, 2011, 20:12:10 pm
har hatt den i ca eit år (i lånt garasje), men har no innsett eg ikkje har tid til dette prosjektet alikevel.
Har fått orden i papirene på bilen i løpet av denne perioden (så der er alt på stell), men det er og det einaste eg har gjort.
Bobla er meir eller mindre komplett, det følger med splitter nytt teppe sett Glad
Ellers har tidlegare eigar påbegynt arbeid på bunnpanna osv, men eg har ikkje oversikt over kva som er gjort her.
Bilen virkar forholsvis heil og solid, men det er ein del sveising som må til.
Det er mykje brukbare deler her!
Motor og girkasse trur eg er orginal 1200ccm


Bilen står på Landås i Bergen og eg kunne tenke meg 5000,- for den.
Tar og imot bud....

bilder kjem så snart eg fin ut/får hjelp til å legge dei ut.
12  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Svingaksel Superdiff på: april 25, 2011, 09:56:11 am
Opps, var litt treig eg då!
Gi meg ein lyd om den ikkje er solgt alikevel.
13  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Svingaksel Superdiff på: april 24, 2011, 15:47:44 pm
Tenkte bygge om irs til svingaksel, har snakka med deg på pm om dette tidligere.
Er irs kasse med lokk på begge sider.
Om diffen har 8 bolt skal det vel gå an?
14  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Svingaksel Superdiff på: april 24, 2011, 15:30:46 pm
Hei!
Er dette 8bolta svingaksel diff?
Som eg kan bruke i irs kassa mi?
Mvh Gaute
15  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Girkasse selges kode AO - samme utveksling som 1300s kasse. på: mars 09, 2011, 21:50:02 pm
Byr 2600,- levert til Lillestrøm Glad
16  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Girkasse selges kode AO - samme utveksling som 1300s kasse. på: mars 08, 2011, 00:33:03 am
Supert!
Då står mitt bud på
2300,-
17  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Girkasse selges kode AO - samme utveksling som 1300s kasse. på: mars 07, 2011, 16:03:48 pm
Har du mulighet å levere den på ein godsterminal i lillestrøm?
I såfall byr eg 2300,-
18  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 69 mod boble selges i deler... på: februar 24, 2011, 08:39:30 am
Kva er girkasse koden på denne?
Står framme til Høgre på kassen.
19  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Texas Brown fargekode? på: februar 24, 2011, 08:33:46 am
Takker!
20  Forum / Teknisk, teori og praksis / Texas Brown fargekode? på: februar 23, 2011, 23:40:10 pm
Nokon som kan fortelle meg eksakt fargekode for fargen Texas brown?
Ral kode kansje?
21  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 19, 2011, 19:42:11 pm
Her er litt info som rzr andy snusa opp, mykje info om emnet her:

Google er vår venn.
http://mostlymyvw.18.forumer.com/index.php?s=36329d1b05b529f1ad712a7439ff7ddf&showtopic=1307&st=0
"The most common is 4.37 (4.375 in actual) for the 1200 and 1300 cc.
Next is the 4.12 for the 1600 cc and all SEMI AUTO Beetle. The STRONGEST and
the Best for HIGHWAY is the 3.88 (3.875 in actual) It is also suitable for Hill
climbing because of the3.78 1st Gear Ratio as compare to the 3.80 on Normal
GearBox. The 3.88 R & P is HARD to find because it is mostly on the 1973 Up for
SuperBeetle and Convertible and mostly IRS.
For those Swing Axle Owners who want this Ratio, Actually can just
" Transfer " all the Internal from this IRS to a SWING AXLE LATE CASING (the
one Using a Large Round Pinion NUT). And NOT the OLD Case using the 4 Bolts
Nut type. The Only major changes is to Unbolt the 8 Ring Gear NUTS holding the
RING GEAR to the IRS Spool & Differential and BOLTING IT Back to the Swing
Axle Differential. You MUST USE the SHIMS from the IRS PINION and Not the
old swing Axle Shims. In other word, the IRS GEAR CARRIER and its content is ALL
Transfered to your Swing Axle Gear Casing, Plus the RING GEAR bolted to the
Swing Axle Differential.
Normally, the PINION depth have to be checked with Special Tool. BUT if
you USE THE ORIGINAL SHIMS from the IRS, you are safe.VW GEARBOX Internal, whether SWING AXLE OR IRS are the SAME.
The only Difference is the Differential and SIDE COVER. IRS 73 Up have
even the Single Sided SIDE COVER and you cannot convert to Swing Axle.
BUT the Swing Axle Casing can be used and converted to IRS by changing the
Differential and SIDE COVER.
The 3.88 R & P is by far the STRONGEST STOCK. its Ring Gear has
31 Tooths compared to a 4.37 of 35 Tooths.
But it doesn't mean that by using a 3.88 Ratio GearBox on a 1200 cc can make
the Car go Fastest. In reality, you 1200 or 1300 will " Run out of breath " at the
Top Speed because of the small Engine power.
The 3.88 Ratio is ideal for 1600 and above and that is where Speed is gained. For the 1200 and 1300, just stick to the 4.37 or 4.12 Ratio.
I have mine from an IRS Gearbox with Code Number AT (73 Ups) IRS with 1
sided Side Cover Which I will use on my IRS set up.
For more info on Gearing, you can log to www.longenterprises.com and www.bugtrans.com or www.geocities.com/baja/dunes/9702/ and Click Tips and
Tricks * Trans Talk etc....for more Technical Information about VW Gearing"

http://www.volksrods.com/forum/archive/index.php/t-101.html

"this is the set up i ran in my bug... 72 trans with 67 guts. it was easy"
22  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Diff ønskes på: februar 17, 2011, 00:03:34 am
Hm? Ingen som har?
23  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Diff ønskes på: februar 15, 2011, 12:13:55 pm

Svingakseldifferensial med 8 boltsmønster for kronhjulet ønskes kjøpt.
Eventuelt om nokon har ein super diff liggande?
24  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 15, 2011, 00:25:40 am
Er akkuratt det eg har tenkt og! billig godkasse Gliser
Men finn lite info om dette på nettet ja..
Håpar nokon kan komme med meir info om emnet!
25  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 15, 2011, 00:06:25 am
Hei,
eg har eit par spørsmål til ang ombygging av irskasse til svingaksel.
Har no fått tak i ein svingaksel kasse, men når eg opna kassen oppdaga eg
,som du sa(H-mek), at det var 6 boltar på kronhjul/ring og 35 tenner.
irs kassen derimot har 8 boltar på kronhjul/ring, og 31 tenner.
Eg går ut i frå at Kronhjulet frå irskassa måflyttast over på svingaksel diffen, sidan pinjong og
kronhjul helst skal gå i par.( er irs kassen som skal få svingaksel diff)

Spørsmål: er det nokon som veit kva svingaksel kassar som har diff med 8 boltar for kronhjul, skik at ein kan skru over kronhjul frå irskasse på svingaksel diff?!

Gaute

   
26  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 03, 2011, 09:33:35 am
Ok, får undersøke litt nermare!
Takk for hjelpa!
27  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 02, 2011, 21:37:38 pm
 :)Takkar så mykje for info!
Då veit eg i allefall at det er mulig!
Boblegirkasse er litt nytt for meg, men
skal nok finne ut av det.
Kassen har lokk på begge sider, så det er jo ein start.
Finnes det noko meir detaliert info om dette emnet kansje?
Og veit du om 1200 akslinger passar i denne kassa? 
28  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Girkasse tråden på: februar 01, 2011, 21:10:39 pm
Er det nokon som har erfaring med å bygge om IRS kasse til stive akslingar/sving akslingar?
Har ei AT kasse frå 1973 1303 (IRS), er ikkje så lysten på å bygge om bakstillinga til IRS, men ynskjer samtidig den utvekslinga eg får frå denne kassa.
Er det i det heile tatt mulig å bygge om til svingakslinger?
Planen er å ha den i ei -75 1200 "spareboble" med 1600 motor. går det an å bruke akslingane frå den originale 1200 kassa?

Idear om dette hadde eg satt pris på sidan eg ikkje klarar å finne noko særleg info om emnet!

 
29  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: eurosport 2 tip eksos selges på: januar 09, 2011, 23:15:57 pm
Får gå opp til 1100 + frakt eg då;-)
30  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: eurosport 2 tip eksos selges på: januar 09, 2011, 22:21:51 pm
 1000,- inkl frakt til Bergen?!
Mvh Gaute
Sider: [1] 2 3 4
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!