mai 16, 2024, 22:09:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: anbefalte tyske butikker?  (Lest 3762 ganger)
oohbigbrain
Nybegynner
*
Innlegg: 10
Bosted: bodø


Vis profil

« på: april 30, 2009, 12:50:34 pm »

Hei.
Skal en tur til tyskland i juni, og vurderte å kjøpe noen deler samtidig. Er spesielt på utkikk etter setetrekk.
Noen å anbefale? Har vært inne å sett på www.vwteile.de, noen som har bestilt fra dem?

Loggført
folkevogn-boble
Medlem
***
Innlegg: 153
Bosted: Grue



Vis profil
« Svar #1 på: april 30, 2009, 13:08:16 pm »

http://shop.volkswarenhaus.de dem har mye rart
Loggført

Høydeskrekk..
54 model oval Glad
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 934
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #2 på: april 30, 2009, 19:46:57 pm »

Hei.
Skal en tur til tyskland i juni, og vurderte å kjøpe noen deler samtidig. Er spesielt på utkikk etter setetrekk.
Noen å anbefale? Har vært inne å sett på www.vwteile.de, noen som har bestilt fra dem?

Jeg har handlet fra VW-Teile Dieter Schmidt-Lorenz flere ganger og har fått god service og bra deler. De har et av verdens største lager av NOS VW-deler, og etter å ha sett bilder fra butikken i Volksworld, ville jeg definitivt tatt turen innom hvis det passer med reiseruta di. Ellers har du jo Custom & Speed Parts (CSP) i Bargteheide, som heller ikke er så langt unna Hamburg (der VW-Teile er...), såvidt jeg husker. De har det meste... Det finnes mange interessante butikker i Tyskland, mange av de mest kjente VW tuningfirmaene holder jo til der, så det kommer an på hva du skal ha og hvor du skal Glad
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
oohbigbrain
Nybegynner
*
Innlegg: 10
Bosted: bodø


Vis profil

« Svar #3 på: mai 01, 2009, 19:54:41 pm »

Hei.
Skal en tur til tyskland i juni, og vurderte å kjøpe noen deler samtidig. Er spesielt på utkikk etter setetrekk.
Noen å anbefale? Har vært inne å sett på www.vwteile.de, noen som har bestilt fra dem?

Jeg har handlet fra VW-Teile Dieter Schmidt-Lorenz flere ganger og har fått god service og bra deler. De har et av verdens største lager av NOS VW-deler, og etter å ha sett bilder fra butikken i Volksworld, ville jeg definitivt tatt turen innom hvis det passer med reiseruta di. Ellers har du jo Custom & Speed Parts (CSP) i Bargteheide, som heller ikke er så langt unna Hamburg (der VW-Teile er...), såvidt jeg husker. De har det meste... Det finnes mange interessante butikker i Tyskland, mange av de mest kjente VW tuningfirmaene holder jo til der, så det kommer an på hva du skal ha og hvor du skal Glad

Ser jo nå at det finnes flere sider rundt vw-teile domenet... denne Dieter Schmidt-Lorenz hadde såvidt jeg kunne se ingen webshop.
Siden jeg var inne å så på het vwteile.com (Baltic Kafer). Noen som har erfaringer med dette firmaet?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!