mai 04, 2024, 00:03:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1680 slip-in fra cip1?  (Lest 1906 ganger)
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« på: mars 04, 2008, 20:08:06 pm »

Noen som har erfaring med denne?
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ACC%2DC10%2D5201

SYKT billig!
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
Holmen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1093
Bosted: Sandnes - Bogafjell



Vis profil WWW
« Svar #1 på: mars 04, 2008, 20:11:44 pm »

159.95 USD = 828.065 NOK + MVA = 1035.08
Loggført

Jeg liker buet frontrute - 1303......
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #2 på: mars 04, 2008, 20:48:45 pm »

+ 100 gærninger i frakt, kommer fort på 1700 hjemme på døra.
De AA greiene har det vært et par negative tråder om på andre forum.
"manufactured in China, inspected and assembled in the USA." Ingen av de utsagnene er vel noe automatisk kvalitetsstempel.  Osteaktig
Loggført
JooV
Seniormedlem
****
Innlegg: 292
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #3 på: mars 04, 2008, 21:41:17 pm »


"manufactured in China, inspected and assembled in the USA." Ingen av de utsagnene er vel noe automatisk kvalitetsstempel.  Osteaktig


Heheah, godt poeng Blunker
Loggført

1969 T1 V-1915
2001 Chrysler PT Cruiser Limited
HansO
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1574
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #4 på: mars 04, 2008, 21:49:30 pm »

Klart, skal du kjøre originalt opplegg ellers med org kam, topper,gasser osv holder det vel greit skulle jeg tro. 3 hk mer også kanskje...

Men helt klart ikke noe å trimme på etter det jeg har lest.
Loggført

1960 T-1
1965 T-1
1988 Opel Omega (Til salgs)
1993 Honda CBR600F
1998 BMW 520iAT
2001 Chrysler PT Cruiser

Sulten og tørst, bil først!

Kjør fort, ta sjanser.
tovwair
Supermedlem
*****
Innlegg: 713
Bosted: Sander



Vis profil
« Svar #5 på: mars 04, 2008, 21:53:26 pm »

Hvordan er holdbarheten på Mahle sin slip-in sats da...?
Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #6 på: mars 04, 2008, 22:17:38 pm »

.
« Siste redigering: januar 29, 2011, 22:14:01 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
tovwair
Supermedlem
*****
Innlegg: 713
Bosted: Sander



Vis profil
« Svar #7 på: mars 04, 2008, 22:19:01 pm »

Hvordan er holdbarheten på Mahle sin slip-in sats da...?

har bygget flere 1680ccm med slip in sats med mahle sine sylindere, holder fint vis man er nøye med å kjøre motor varm føre en drar turtall. da holder di lenge, er seff bedere med 1680ccm som ikke er slipp in.

slipp in satsen pleier å spreke i bunn av sylinder
Men skal jeg først ta opp blokka for større sylindere,så blir det nok for større...
Loggført
Race-buggy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2840
Bosted: sørlandet


boblekameratene


Vis profil
.
« Svar #8 på: mars 04, 2008, 22:25:26 pm »

.
« Siste redigering: januar 29, 2011, 22:14:13 pm av Race-buggy » Loggført

Race-buggy.
black bullet-59 boble
tovwair
Supermedlem
*****
Innlegg: 713
Bosted: Sander



Vis profil
« Svar #9 på: mars 04, 2008, 22:46:28 pm »

Joa,du har rett i det.Sikkert greit nok i en bruksbil,som kjøres pent med.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!