VWNorge

Forum => Teknisk, teori og praksis => Emne startet av: Tistlo på november 21, 2008, 20:38:20 pm



Tittel: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 21, 2008, 20:38:20 pm
Ja eg sitter å vurderer overhaling på forgassaren til Tistlo-lookeren... men så har det seg sånn att skrua bak insuget, den er bort opp til ein så ugunstig størrelse, att eg ikkje får tørna rundt bolten som skal sitte der, nettop fordi det er for trångt...

Så skal eg nokon gong overhale den forgassaren, så må eg få fiksa det oppborte holet til festet, for å gjennvinna OG spec!! Men lar dette seg gjøre??? er vel ikkje berre&berre å sveisa i ein forgassar... er det aluminium eller magnesium det er snakk om??

Evt. bør eg kjøpa meg eit nytt forgassarhus? eller ein heil forgassar?!?

MvH Tistlo ;)


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Elliotnovember 21, 2008, 21:15:13 pm
Sett i helicoil.


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 21, 2008, 21:19:25 pm
aha!!!

Er dette noko eg finn på vanlege butikkar ska tru?


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: wide5november 22, 2008, 10:22:10 am
jernvaresjappa får sikkert tak i.
sveise på den legeringa der er iallefall ikke noe å bryne seg på.. :-\
Petter'n.


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: T1-55november 22, 2008, 11:16:13 am
Jeg kan sende deg en komplett forgasser mot porto, hvilken type skal du ha?

Mvh Wiggo


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Gaute (alutig)november 22, 2008, 11:16:30 am
Dette er noe som "fatter`n" sannsynligvis har på EIK senteret christer.


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: -Marius-november 22, 2008, 18:35:03 pm
Mener EIK sentere kjøper litt mere kvalitet. Tror de har Time Sert....


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 22, 2008, 20:06:46 pm
Jau dei hadde nok sånt på eik!   Time Sert???

Men sjølv om eg helicolerer forgassaren, så har eg fortsatt eit altfor breitt hol i insuget... går det an å berre laga ei hylsa eller noko som eg har i mullom kanten og bolten??

Ellers så kan det vera intresangt med eit nytt forgassarhus, men eg må sjekka nermare!


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Elliotnovember 22, 2008, 23:19:04 pm
Når du har "helicoilet" gasseren, og fått i pinnebolten, kan du bare bruke en skive på undersiden. Skal vel være det originalt også, men du bare bruker en litt større. Er vel ikke så stort det hullet?


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 23, 2008, 00:22:30 am
Ja eg visste det var noko! Pinnebolt!

Det er ikkje pinnebolter på forgassaren... er vekke, og borrt opp og erstatta med ein 15mm bolt...

Trur egentleg att eg berre kan kassere heile skiten... når eg fyrst skal overhale den, så skal det vera på ein forgassar som ikkje eg tukla med, på sånn idioti måte...

Det endar vel opp med att eg tar ut motoren...

MEN ikkje i år... er det noko som vert prioritert, så er det 69en og impulsen!


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: DrLabannovember 23, 2008, 12:49:25 pm
Jeg ville nok bare å ha kjøpt en ny gasser. En ny "originalgasser" koster under 1.000-lappen i statene.
Vurderte selv å overhale den jeg hadde siden jeg kommer til å kjøre doble gassere på den nye motoren, men valgte istedet å kjøpe en sprett ny.


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 23, 2008, 13:14:50 pm
Eg liker ikkje å kjøpe ferdige ting :D

Men kva trengst for å overhale ein org gasser? Er det berre eit pakningsett eller må eg ha dyser og?


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: .LPnovember 27, 2008, 21:44:07 pm
Så du ikke innleget til T1-55?

Han sender deg en mot portoen! bare du vet type.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,10059.msg101043.html#msg101043

.LP


Tittel: Sv: Sveising i forgassar
Skrevet av: Tistlonovember 27, 2008, 21:53:23 pm
Eg har sett det, ja ;)

Men eg har jo ingen hast!!!!

Med mindre det er noko som skal kastast!