VWNorge

Forum => Problemløseren => Emne startet av: Holmen på november 24, 2008, 22:40:22 pm



Tittel: Kjøleblekk
Skrevet av: Holmennovember 24, 2008, 22:40:22 pm
Jeg bygger som kjent en 1641 med to doble forgassere og originale varmepotter.
Vil så langt det er mulig bruke originalt kjøleblekk.

Blir det helt feil å bruke det originale på bilde,
eller skulle jeg fått tak i ett uten deksel til forvarming og friskluftsrør?

Blir eventuelt å modifisere (les sveise) slik at det blir tett de tre aktuelle stedene.


Tittel: Sv: Kjøleblekk
Skrevet av: JTWEnovember 24, 2008, 23:08:59 pm
Forvarmingen til luftfilteret, samt innsugsmanifoldvarmingen trenger du jo ikke.

Du må jo ha luft til varmepottene, så de to hullene burde du vel beholde.


Tittel: Sv: Kjøleblekk
Skrevet av: Paddingtonnovember 24, 2008, 23:14:57 pm
hvis du skal kjøpe nytt så må du sikkert kjøpe nytt blekk som går rundt reimhjulet også siden den nye typen er litt annerledes, jeg måtte i allefall det


Tittel: Sv: Kjøleblekk
Skrevet av: Ketil S.november 25, 2008, 10:50:44 am
Trenger du blekk så har jeg nok av det liggende, løp og hent !


Tittel: Sv: Kjøleblekk
Skrevet av: Hot Owlnovember 25, 2008, 11:22:23 am
Sveise må du uansett... det du får kjøpt nytt over disk møter ikke mine krav i hvertfall.


Tittel: Sv: Kjøleblekk
Skrevet av: Dag Lnovember 25, 2008, 11:46:55 am
Har nytt sort kjøleblekk i solid tysk kvalitet uten hull liggenede om det er av interesse ;)