Tittel: Kjøleblekk Skrevet av: Holmen på november 24, 2008, 22:40:22 pm Jeg bygger som kjent en 1641 med to doble forgassere og originale varmepotter.
Vil så langt det er mulig bruke originalt kjøleblekk. Blir det helt feil å bruke det originale på bilde, eller skulle jeg fått tak i ett uten deksel til forvarming og friskluftsrør? Blir eventuelt å modifisere (les sveise) slik at det blir tett de tre aktuelle stedene. Tittel: Sv: Kjøleblekk Skrevet av: JTWE på november 24, 2008, 23:08:59 pm Forvarmingen til luftfilteret, samt innsugsmanifoldvarmingen trenger du jo ikke.
Du må jo ha luft til varmepottene, så de to hullene burde du vel beholde. Tittel: Sv: Kjøleblekk Skrevet av: Paddington på november 24, 2008, 23:14:57 pm hvis du skal kjøpe nytt så må du sikkert kjøpe nytt blekk som går rundt reimhjulet også siden den nye typen er litt annerledes, jeg måtte i allefall det
Tittel: Sv: Kjøleblekk Skrevet av: Ketil S. på november 25, 2008, 10:50:44 am Trenger du blekk så har jeg nok av det liggende, løp og hent !
Tittel: Sv: Kjøleblekk Skrevet av: Hot Owl på november 25, 2008, 11:22:23 am Sveise må du uansett... det du får kjøpt nytt over disk møter ikke mine krav i hvertfall.
Tittel: Sv: Kjøleblekk Skrevet av: Dag L på november 25, 2008, 11:46:55 am Har nytt sort kjøleblekk i solid tysk kvalitet uten hull liggenede om det er av interesse ;)
|